/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hva laver du her arne.jakobsen ????
Fra : svampearne
Vist : 540 gange
1 point
Dato : 01-10-04 22:05

Hvad laver du her arne.jakobsen ????

Arne Jakobsen 24.09
Da jeg meldte mig under Kandu's faner, var det for at bidrage. Fandt ud af, at der også var noget der hed SmallTalk. Der mødte jeg andre Kandu'er og også nogle såvel dygtilge som hyggelige.
I de seneste uger har en Psykopat imidlertid haft held til at skille os ad. Jeg synes at det er noget skidt. Jeg har prøvet at forsvare mig selv imod disse angreb, men har kun fået liden støtte.
I konsekvens heraf, har jeg nu valgt at sige farvel. Jeg smider alle mine ledige point ind på spørgsmålet. Har tænkt mig at checke en af de nærmeste dage. Men vil ikke vurdere kommentarerne. Den der svarer først får dem. (Med mindre jeg har en ide om at han er Psykopat!)

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-10-04 22:17

Ha,ha, jeg fik 500 Kandubananer ved Arnes udmeldelse, men svampearne, jeg tror ikke du kan provokere arne.jakobsen en gang til, jeg tror han klogeligt vælger at overse dig.
Og det er jo synd for dig, for du har jo brug for opmærksomhed.Men kære ven, prøv om du ikke kan finde et indhold i tilværelsen, som ikke inkluderer tilsvining af AJ

Kjærligst Reset

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-10-04 22:18

[hør]

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-10-04 22:20

Lige mine ord Jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 22:30

> jakjoe

Efter at ha gennemset din profil og din historie, får jeg meget mere respekt for dig. Godt gået. Du er helt klart en af den slags, der KanBruges på KanDu!

Jeg vil så ikke snakke om hvem jeg ikke mener KanBruges! Det vil jeg helt lade være op til jer!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 01-10-04 22:35

Jeg kan huske, da vi da vi nød godt af FRIDAFLIP & CO. Jeg føler mig tilbage til den tid. Du virker som en åndspadde, ders kal ud og afreagere og dermed gøre det samme, som da vi havde ovennævnte på kandu.

DE RØG HELIGVIS UD. DE GJORDE SVAMPEARNE.

Sådan nogen nosserøve som dig, kan virkelig ødelægge meget for seriøse kandu-brugere.

binky

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 01-10-04 22:38

Hvad laver du her arne.jakobsen ????

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-10-04 22:44

Spørgsmålet er vidst, hvad du laver her svampearne.
Har du på noget tidspunkt bidraget med noget det kan bruges? Du er intet andet end en (svampe)infektion her på kandu.. Ynkeligt!

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 01-10-04 22:46

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 22:46

Svampearne, har du ikke snart haft fornøjelse nok?
Find et andet sted at lege, vi er mange, der har fornøjelse af Kandu - og som også driller somme tider, men det her er ren chikane.
Stop nu - eller find en anden legeplads - lad da Arne være - jo, han er kun et menneske, men hvem af os andre er overmennesker?
Hold nu op - Vh Ripley

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 01-10-04 22:47

arghhh noch ein arne - mein god.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 22:50

mit T, mein liebste Schwamp.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-10-04 22:52

1 24/09 56 Det er svampesæson Biologi
2 23/09 47 Svampeopskrifter leksikon 1 af 287 Biologi
3 22/09 62 danske svampe 3:212 Biologi
4 21/09 66 danske svampe 2:212 Biologi
5 21/09 47 Ager-champignon / Agaricus arvensis part 1 af 212 Biologi
6 21/09 57 Tips til svampeturen. part 3:98 Biologi
7 21/09 54 Tips til svampeturen. part 2 af 98 Biologi
8 20/09 70 Tips til svampeturen. Biologi
9 20/09 99 Spis ikke for mange svampe.

Her er svampearnes bidrag til Kandu. Det meste er (ifølge arne.jakobsen og det stoler jeg på afskrift fra bøger) , resten er crap.Ikke et eneste besvaret spørgsmål.

Kærlig hilsen Reset

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 22:52

Svampearne: Hvis det var et svar på mit indlæg, så er jeg glad for, at mine forældre engang i tidernes morgen forsøgte at lære mig noget om almen dannelse
Du har lukket dig selv ude her, og du har gjort det helt alene - også en kunst, men hvem gavner det?
Vh Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 22:53

Og læg lige mærke til at en eller anden idiot nu IGEN IGEN - forsøger at overtage min profil ved at kalde sig:

arne.jacobsen

JEG hedder altså arne.jakobsen MED "k".

Endnu et bevis på "en eller anden idiot's" SYGE sind.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 22:54

-og til alle andre - jo visse ting bør ignoreres, det kan bare også blive FOR meget
Hyg jer - Knus Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 23:05

TAK for støtten alle sammen. Også de af jer, jeg måske engang har "pisset" på. Men som ovenfor sagt, er vi jo kun mennesker allesammen, og jeg skulle lige lære at gebærde mig i et ChatRoom. Håber at jeg har lært det nu. Og lad os SÅ komme videre med det det drejer sig om.

Mange gode Kandu-hilsener til jer ALLE. Og JA jeg ER glad for at være tilbage i Jeres midte.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 23:10

arne.Jacobsen: (hvordandan laver I de pile?)
Velkommen tilbage - og Bye Bye Svampearne, men går ud fra, at alle vil byde dig velkommen, når du lærer at gå "efter bolden" i stedet for manden
Vh Ripley

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-10-04 23:13

Ups, godt du sagde det Arne, jeg skulle lige til at sønderdele dig for dette Tip "Husk at søge om byggetilladelse inden du bygger til". Men det er sansynligvis svampearne
som har oprettet sin fjortende profil.

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 01-10-04 23:17

Næææ det ved gud det ikke er Reset og ja jeg er kommet med mange spændende ting om svampe og er klar til at genoptage.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 01-10-04 23:22

Arne JaKobsen ser lige her
>>Kl. 22.53 >>Og læg lige mærke til at en eller anden idiot nu IGEN IGEN - forsøger at overtage min profil ved at kalde sig:

>>kl.23.o5>>og jeg skulle lige lære at gebærde mig i et ChatRoom. Håber at jeg har lært det nu.

Må jeg være så fri at sige, at det har du vist IKKE.

arne.jaCobsen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 23:22

Citat
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-10-04 23:24

svampearne. Kan du holde styr på profilerne? Du udtaler dig som "arne.jacobsen", men underskriver med "Kærlig Hilsen SA" - svampearnes normale afskedssalut

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-10-04 23:24

Hej Arne.jakobsen og fint du er tilbage. Godt indlæg du har kl 23.05 - det lover godt for fremtiden.

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 23:25

Går der lidt "Alice i eventyrland" i det her nu?
Hvis.....Så glæder jeg mig til, at Filurkatten helt forsvinder, for meget!!!!!!!!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 01-10-04 23:25

tihi BjarneD du er god til citater LOL

Hør Arne med K du er jo som en elefant i en glasbutik med den opførsel.
Først hælder du vand ud af ørene som en syndflod for så at tiltale en anden bruger som idiot. Hvad sker der lige i hovedet på dig ??

du skylder mig stadig et svar på HVORFOR du er vendt tilbage.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-10-04 23:27

Han skylder dig ingenting.
Hvad laver DU her svampearne?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-10-04 23:28

Jamen, den anden bruger er jo DIG. Fatter du ikke engang det. Og du skal jo behandles som et råddent æg.

Kommentar
Fra : bedemanden

Dato : 01-10-04 23:29

Må jeg stille påpege at jeg begræder din tilbagekomst Arne.
Jeg har ikke savnet dig, tværtimod har det været dejlig at være fri for dine arrogante svar.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 23:29

Og Arne - stavede dit navn forkert i mit indlæg (Kandu tid -23.10) Skal nok huske det famøse K fremover
Undskyld - men stadigvæk velkommen tilbage
Vh Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 23:29

Om ikke andet så er det lige før jeg beundrer dig for din ihærdighed svampearne Lidt morsom er du nu, men det er ved at være ovre i det tragikomiske!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 01-10-04 23:30

Hør jacobsen med C du behøver ikke hjælpe mig og lad venlix være med at underskrive dig som mig.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 01-10-04 23:31

tak tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 23:35

Ingen årsag svampearne

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 01-10-04 23:38

Som der står i bogen ....søg og du skal finde.
Jeg søger et svar på HVORFOR arne.jaKobsen under stor promonadekoncert annoncer et farvel, og så dukker han gudhjælpemig op 3 dage senere.
Da kandu er et godt forum at søge svar håber jeg at finde svaret på mit spørgsmål her... HVORFOR arne.jaKobsen

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-10-04 23:39

OK bedemand, du er regristeret som bruger d. 24.9.2004, altså en uges tid, faktisk den uge AJ har været inaktiv. Altså kan han ikkke have generet nogen i det tidsrum.
Indrømmer dog gerne, at AJ kunne være noget kantet, men det er fortid nu. AJ bedyrer, at han har fundet ud af tonen i et forum.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 23:42

Hvad er din tidshorisont svampearne?? Hvornår tror du dit formål her på Kandu er opfyldt??

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 01-10-04 23:44

arne

fortæl nu om hvorfor du hælder vandet ud af ørene og du med den anden hånd kalder en anden profil for *idiot* ?????
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 23:46

Jeg mener, 10 dage herinde med den profil du har lige nu, giver jo kun omkring 200 point når du annoncerer dit farvel?? Har du forøvrigt tænkt på hvem der skal have points?

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 01-10-04 23:46

Bedemanden >>> = arne.jacobsen >>> = svampearne

Det er mit gæt >> Reset

Jeg blander mig normalt ikke i disse mærkelige indslag, men jeg syntes ærlig talt
det er ved at være liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidt trivielt at læse.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 23:47

Venner - Fat det nu. Jeg snakker gerne med jer om alt. Men da ikke med en "vendekåbe" der skifter navn midt i en samtale.

> Bedemand

Der er åbenbart noget du ikke har fået checket. Jeg ved godt at nogle af mine kommentarer, har kunnet opfattes som værende arrogante. Men du har heller ikke kunnet SE smilet i min mundvig eller blinket i mit øje. Det bør du også selv huske på næste gang du udtaler dig i et ChatRoom!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-04 23:52

Ja jeg blander mig lige lidt forsigtigt.

"ArneK" jeg synes så heller ikke lige det er "smil i mundvigen og blink i øjet" man har fornemmet bag en del kommentarer

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 23:53

Arne for f..... & s.... & h...... du hjælper ikke dig selv.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 01-10-04 23:53

tedd jeg har altså 478 point

Jeg behøver ikke slå mit farvel op, jeg skrider lige så stille når arne skrider.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 23:54

Svampearne": Stil et seriøst spørgsmål, lov dine point væk og lav så en helt ny profil - hvid du altså også synes, at Kandu skal være noget man kan få hjælp af, men samtidig have det sjovt med!
Reelt er det jo kun en leg på nettet, og det er sagt af en, der har fået mange gode råd, men hold nu op med at provokere over ingenting.
Vh Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-10-04 23:56

Mitt gætt er at i alle er genstand for een kæmpestor joke her

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 23:57

Og NEJ din sindssyge stodder, du får ikke nogen kommentarer fra mig. KanDu ikke selv regne det ud, så læs de andre kandu'ers kommentarer. Hvad pokker er ideen bag ved, pludseligt at lave en ny profil arne.jacobsen? Det er jo endnu mere åbenlyst tyveri end da du STJAL "svampearne" fra mig. Et navn du selv havde givet mig under profilen The_Expert. Alias 12 andre profiler.

Kommentar
Fra : bedemanden

Dato : 01-10-04 23:59

>> dova
Jeg har heller ikke set noget som helst smil ved arne.jakobsen, det jeg har set er arrogante, hånende og nedladende svar.
Nu gider jeg ikke finde hans svar frem til en ung knægt der søgte svar på hvad man skulle gøre ved bumser, men arne.jakobsen følte sig kaldet til at svare drengen at han kunne jo hugge hovedet af ;-(
Jeg kunne finde mange andre nedladende svar fra den herre. Men det gør han jo så udemærket selv igen i denne tråd.

lad os alle bede

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-04 00:00

Holniels: Håber bestemt du har ret
Vh Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 00:02

Ups glemte de point du fik for at være superbruger og lave dine tips!

Kærlig hilsen Tedd

PS.
Men så går dine points jo til spilde??
Og selv om du fik Arne.Jakobsen ud, hvordan kan du så være sikker på han ikke opretter en ny profil??
Som f.eks. Stinksvamp? Så blev du jo nødt til at komme ind igen under navnet svampen_stinker!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 00:02

bedemand du er vist ikke ny

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 00:03

Kære arne

hvis du havde været med i udsendelsen * det svage led* så var du squ røget hjem.

BjarneD jamen manden fatter minus

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 00:03

Hvad med Fungus incorporated?

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 00:05

>> tedd jeg fornemmer en RET god humor ved dig du skal squ da nogen at mine point, det har du fortjent
Hvis du vel og mærke vil modtage dem ?
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 00:06

bedemand

Det med lad os alle bede.
Det vil jeg ikke være med til da jeg overhovedet ikke er religiøs

Øeh kender vi forresten ikke hinanden

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 00:08

>> BjarneD

Der tabte du squ godt nok mig med dit >>Fungus incorporated?

aner bananer hvad det betyder ..ups

Kærlig Hilsen SA

ps..har ellers hørt i den v. høresnegl at rambukken er helt alene da hans veninde har fundet ny....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 00:11

man har åbenbart kontakter

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-10-04 00:12

> Bedemand

Hvis ikke du er i stand til at læse mit indlæg i Bumse-spørgsmålet med den humor som ikke bare lå i det, men også blev sagt af mig (jeg undskyldte og fik ingen grimme kommentarer for det af de der var involveret i tråden),
Så bærer du virkeligt dit Profil-navn med ære. SÅ er du en kedelig mand i sort tøj. Og du skal IKKE bede for mig. Det er der morsomme folk der gør dagligt. Gnæk - Gnæk.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 00:13

Fungus incorporated = blandede svampe

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-10-04 00:13

okey ( ja i ved hvem )
hvad er det helt i slås om jeg har ikke rigtig fulgt med men
( 1) er det hvem der er bedst til dit og dat ??
(2) hvem der er bedst til svampe ??

men en ting er sikkert der er ingen af er 2

men hold dog op hvor jeg får en stor griner hver gang
men det er måske også det der er meningen

men okey lad os lave en dyst hvor jeg stiller spg
men jeg skal lige vide hvad i føler hvad i er stærkets i ?

og la nu være med pc og computer for der kan jeg køre jer sønder og sammen
for det har i tålmodighed til

med venlig hilsen
technet

og foresten så er i 2 med til at jeg ikke er på så tit mere
synd for andre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 00:14

Stakkels Rambuk De var ellers skabt for hinanden!!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 00:16

>> bjarneD man hører lidt hist og pist

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 00:17

Ih altså Tedd det er god værkstedshumor du har der

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-10-04 00:20

> svampearne

Hvis du er SÅ dum at du ikke kender betydningen af: Fungus incorporated

Hvor meget The_Expert er du så? Fortæl os også lige hvor mange og hvilke svampespørgsmål DU har besvaret.

Og du må gerne tælle sammen fra alle dine forskellige Aliasser. Fniii!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 00:23

Jep jeg har lært det af en pige fra holsterbro svampearne!

Kærlig Hilsen Tedd!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 00:25
Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-10-04 00:27
Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 00:27

>> technet aiiii vi vil komme til at savne dine tips ala http://www.kandu.dk/dk/tip/2369

>> tedd hmmm holstebro sir du - du er lidt skummel nu syns jeg nu nok troede det var lidt nordligere hehe

>> arne.jaKobsen HVORFOR er du vendt tilbage ???

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 00:29

>> technet det er mig til venstre ;oo)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-10-04 00:31

> Technet

Tak for udfordringen. Jeg tager den gladeligt op.

Og det er IKKE et spørgsmål om hvem der ved mest om svampe. Det er et spørgsmål om at en kendt Chikanør påtager sig min profil, og gør alt i hans magt for at chikanere mig og andre Kanduer.

Men åben en tråd med det formål at stille svampe-spørgsmål til svampearne og mig. Men sørg lige for at svarene IKKE lige kan slå'es op i en bog. Det må være spørgsmål der kræver viden og ikke blot evne til at slå et svar op.

Venlig hilsen Arne Jakobsen (Profilnavn arne.jakobsen) Pas på forveksling med profilnavn: arne.jacobsen, der blot er endnu et af svampearne's forsøg på at chikanere mig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 00:34

Rolig nu Arne

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 02-10-04 00:35

Hej Arne jakobsen med K

Jeg vil lige minde dig om min forespørgsel kl.23.22, så forklar dig venligst.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 00:37

Holstebro. Selvfølig!!! Man skal sgu bo i den by for at stave det rigtigt!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 00:38

>> BjarneD / tedd mfl.
I må sku indrømme at arne er sød og RET nem at få op i gyngen.
Finder ham lidt griner'n.
Se nu på sådan en lidt dødsyg fredag aften sker der lidt herinde.

Kærlig Hilsen SA ( the one and only expert on svampe )

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 00:54

æv det er gået lidt død nu

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-10-04 00:57

svampearne og arne.jakobsen
okey
kan i ikke lige opføre jer som voksne menesker som jeg virkelig tror er
men jeg tager måske fejl ( det er måske kun et par unge knighter der tror ?)

men hjælp dog andre der stiller ( måske vanvittige spg ) istedet for at slås på denne måde

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 00:58

Så nu er jeg og vil

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 02-10-04 00:59

arne.jakobsen. Træk dig fra tråden og lad os andre om at klare svampearne, det klarer
vi nok. Jeg fornemmer lissom dit gamle jeg er ved at dukke frem. svampearne formår at provokere dig og det er det eneste han ønsker. Herefter kunne jeg foreslå at ALT hvad svampearne måtte lægge ud på Kandu blev ignoreret af seriøse brugere, dvs. at fremover overser vi simpelthen svampearnes henvendelser, så dør han, men genopstår i andre forklædninger, men de er let genkendelige.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-10-04 01:01

svampearne >> gået død nej -nej jeg er først kommet igang
jeg har 3 server jeg skal sætte op i nat vil du være min støtte

men du skal kunne til asm prog

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 01:02

Godnat Frida!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 02-10-04 01:03
Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-10-04 01:03

svampearne >> ohh jeg glemte jo helt at det lære man jo slet ikke idag ( asm)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-10-04 01:17

> Reset

OK - Besked forstået. Men vil I så også sørge for at hans nye profil arne.jacobsen IKKE forveksles med mig?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-10-04 01:21

> Reset

Sidste gang måtte jeg selv lægge et tip ind om forvekslingsfaren, og det blev taget noget Unådigt op af brugerne.

Det ville da være fint om I andre Kandu'er ville gøre det denne gang. Så får det forhåbentligt den ønskede effekt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 01:22

Hmm? Gad vide om jeg har gjort en bjørnetjeneste!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 02-10-04 01:29

gaaaab

Godnat allesammen.
Godt med en go' lang tråd af og til

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-10-04 01:36

> Technet

For fanden hvor er du dog åndssvag at læse. Du siger selv at du ikke har haft tid til at sætte dig ind i sagen. Hvorfor fanden blander du dig så? Hvis du vil VIDE noget om denne sag, og dermed ha' ret til at udtale dig i den, så sæt dig ind i sagen først! Ellers HOLD din lille søde mund. Og du skal sgu ikke kalde MIG en lille dreng.

Næste gang du kommenterer denne sag, håber jeg at du har GIDET at sætte dig ind i den først. Der er masser af Links der gør det muligt for dig. Venlig, men lidt sur hilsen AJ

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-10-04 01:53

arne.jakobsen >> det dummede du dig overfor mig , med dit sprog
så herfra har du ingen medlidenhed , derfor er du kun en knight i mine øjne ,
det er ligesom de to naboer der ikke kan enes om en hæk

hvis nu du var den klogeste hvad ville du så gøre , ja nemlig som jeg

væk med dette flueben
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-10-04 02:10

arne.jakobsen >> prøv lige at se hvad du skiver om dig selv
i din profil
jeg håber da ikke at du i Søværnet opførte dig sådan

EDB-programmør med > 20 års erfaring ;
"måske" men i hvilket sprog

Merkonom i Regnskab.

godt du ikke skal styre min økonomi for så var jeg gået falit
_______________________________________________
EDB-programmør med > 20 års erfaring.
Naturvejleder & Svampeekspert.
WoodBadge/Gilwell-Spejder m. Instruktør overbygn.
Merkonom i Regnskab.
Fortid i Søværnet som Proff. i næsten 9 år.
_______________________________________________

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 03:28

Ved ikke om du har en psykogisk brist, der udmønter sig i at du efter et vist klokkeslet ændrer fuldkommen karakter, Arne? Måske et varulvesyndrom, hvis der er noget der hedder sådan? Jeg opponerede mod svampearne udfra princippet om at man skal gå efter bolden og ikke manden, det var som sådant ikke et forsvar for dig. Den måde du opfører dig på overfor for andre Kandu medlemmer er imidlertidig osse ud over alt kritik, du går nærmest efter alt der rører sig! Synes du sagde noget om at du havde taget ved lære, men jeg har godt nok svært ved at se det! Som jeg ser det, er du godt i gang med at bide den hånd der fodrer dig! Eller sagt på en anden måde; du skal ikke regne med støtte fra min side længere, jeg vil hellere fjerne fluebenet, når jeg støder på dig! Med mindre det går udover en eller anden uskyldig spørgsmålsstiller, der uforvarende støder på vArneulven!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-10-04 03:56

Arne.jakobsen > du lever ikke rigtig op til hvad du skrev kl. 23.05 - et indlæg hvor du har taget ved lære - men ak og ve - dit indlæg til technet kl. 01.36 viser at det har du desværre ikke. Jeg kaster baderingen i vandet og daffer af fra tråden. Du klarer dig vist bedst alene.

//bentjuul

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-10-04 05:11

Snakker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 05:22

technet -> NOP er en af mine yndlings pnemonics i MASM ...så vi er 10 der må være lige gamle

arne.jakobsen -> Kandu.dk har ALDRIG været et chatroom, men et bulletin board system : http://whatis.techtarget.com/definition/0,,sid9_gci213807,00.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 05:28

10100 års skønne spildte kræfter

Hmmm..... gad vide om der var andre end technet der forstod denne joke ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-10-04 06:57

Molekyle - Nå, du står nok med Kandu-molekye-hønsne

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 09:13

Kære Arne !

Hvorfor sir du farvel under STOR opmærksomhed ??
Hvorfor kommer du tilbage 3 dage senere ???
Hvorfor lover du at du har lært at din opførsel og så kalder du i den samme tråd folk idioter og åndssvage???

Vil du ikke være sød venlig og rar og svare, så er jeg sikker på at der også er hjælp til dine problemer. Fortæl også om de stemmer du hører ??

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 10:56

mulberry -> Jep. Jeg gik i seng kl 20.00 og stod op kl. 3.30

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Arme.Jacobsen

Dato : 02-10-04 13:03

Daws

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-04 14:35

hehe...'Arme' Jacobsen! hvem fanden er nu det?!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 15:03

arne.jacobsen - Arme.Jacobsen - svampearne - Svampen_arne for ikke at glemme den "ægte" arne.jakobsen....

Hva' findes der på næste gang??

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-04 15:10

Det må guderne vide, jeg begynder at få ondt af den stakkels mand, til sidst kan han jo ikke finde ud af, hvem han selv er

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 15:11

Vi har da også fået en >overdommeren< Øv hvor det kører

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 15:48

Ripley det aner han heller ikke selv

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 15:53

Og bedemanden

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-04 15:54

>Svampearne m.v. - det var dig jeg mente!

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 02-10-04 16:16

Dova du er vist en bette frækkert

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 02-10-04 16:17

Vil nu gerne vide hvordan en *ægte* arne ser ud

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 16:20

Damn der er over 100 indlæg det tar jo en krig at åbne tråden efterhånden.
Så der laves en ny tråd til aftenens hygge, ser ud til det er et RET populært emne det her. Vi må så bare starte lidt tidligere så vi kan holde molokylen vågen lidt længere.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 16:52

Osse i den grad

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 16:56

Pyt med hvordan en "ægte" arne ser ud

Men "Arme.Jacobsen" gik rent ind

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 23:01

molokylen ? Han sover ALDRIG !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : overdommeren

Dato : 03-10-04 13:01

Jøsses, Hva laver du her webgun aka eddie aka the expert aka svampearne aka svampen arne m.fl????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 13:11

webgun er det ikke en af den rammes yndlingsaversioner?

Kommentar
Fra : overdommeren

Dato : 03-10-04 13:20

Det kan jeg desværre ikke udtale mig om, da det ikke er noget jeg har kendskab til.
webgun afslørede sig selv med en udtalelse han har brugt før, dog ikke noget med sammenhæng til den ramme

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 13:24

Nu er det jeg gerne vil have indsigt i kendelsens præmisser for, at vurdere om offentligheden har interesse i sagen.

Kommentar
Fra : overdommeren

Dato : 03-10-04 13:33

Som om der ikke er nok ballade???
Offentligheden behøver ikke indsigt. Kendelsen er korrekt...thi kendes for ret, svampen er afsløret

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 13:35

Kendelsen kæres hermed på offenlighedens vegne til højere instans.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 13:36

ups en stavefejl og så endda offentligt

Kommentar
Fra : technic

Dato : 03-10-04 13:38

Det er lidt mystisk det her, men det er måske også meningen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:07

Ka' det ikke være fuldkommen ligespaltet ?

Ski' da være med, hvem der er hvem. Nogen profiler har man sympati for ...andre ikke. Der ska' sgu da være plads til alle der ikke slår, truer ...eller sparker.

Der er en grund til det hedder en profil : Fordi man kan 'profilere' sig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:14

</PROFILEN>