/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Samme dele / motor
Fra : D_Jessen
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 01-10-04 20:22

Hej ?
er der nogen der kan svarer på om man kan bruge dele fra en Cpi model ??? til en kreidler Easy Rider, grunden til ?'et er jeg står og skal have en ny variomatic skål. man man få bare selve skålen til cpi, men ikke til easyrider'en, passer den fra cpi'en på easy'en, nogen der ved det ? er ikke pt. interresseret i at skulle købe et helt sæt med alt inc. da det kun er skålen der er vag og dårlig

Venligst

D.Jessen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 01-10-04 20:47

Du kan få det hele hos THansen. til din Easy Rider !!!
SE.

http://www.thansen.dk/products.asp?c=311885392&n=349543935#xy

De forhandler også CPI.

MV.
Peter Jensen