/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
melware
Fra : aaaaa
Vist : 386 gange
200 point
Dato : 01-10-04 20:03

Når jeg er på nettet ,kommer der hele tiden en side frem- puppuboyz.com.
Ud over at det er irriterende ,bevirker det også at jeg ikke kan lukke ned- jeg må
slukke for mit modem.
Jeg har forsøgt at fjerne det med Spybot uden held.
Jeg kører win-xp.
Hvad kan jeg gøre ?.

Niels

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 210 point
Dato : 01-10-04 20:14

Prøv spysweeper. Eller ad-aware.

http://www.spysweeper.com/index.html

http://www.lavasoftusa.com/ (ad-aware)

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-10-04 20:16

melware........................ tror du det er en bager??

Du går ind på www.spywarefri.dk under værktøj. Der henter du den nye spybot, updater den og køre den. Derefter henter du Ad-aware fra samme side og gør det samme.

Hvis det ikke virker går du ind på
http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm
og følger vejledningen.

Held og lykke

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-10-04 21:06

Du har stavet det puppuboyz.com forkert, derfor kan vi ikke finde noget om det?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-10-04 21:25

det er selvfølgelig puppyboyz, og der finder man det let på google. Det bekræfter min teori. Du er nød til at lave en hijacklist

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-10-04 21:27

til aaaaaa
prøv selv at skrive puppyboyz på google, så vil du se at din computer er blevet hijacket.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-04 21:36

hmmm - er det ikke nok at vælge anden side i IE ????????

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-10-04 21:43

NEJ

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-04 21:48

nej så da - - men det ville vel da gøre at siden ikke startede sådan - og er det noget skidt så er det jo til at flytte og det er der mange gode bud på - knus troldenesdhb for et kort og utvetydigt svar *G*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-04 21:55
Kommentar
Fra : aaaaa

Dato : 02-10-04 08:33

Ja undskyld der var et par stavefejl i mit spørgsmål.Der skulle selvfølgelig stå Malware
i overskriften og Puppyboyz.com i teksten.
Nu vil jeg forsøge at afhjælpe mine problemer, med de svar jeg har fået.
Indtil videre -tak for hjælpen.
Niels

Godkendelse af svar
Fra : aaaaa

Dato : 24-10-04 18:32

Tak for svaret taliskoko.