/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
findes der lyspunkter?
Fra : binky
Vist : 434 gange
90 point
Dato : 01-10-04 18:58

Jeg kunne tænke mig at høre om nogle positive ting, er der nogen der kan fortælle om det, for jeg er blevet overdynget med negativt i den sidste tid.

mvh
binky

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 19:05

Jeg har været på ferie med min kone og vi raflede om en ny comp til mig.
Jeg...................vandt.
Eyvind.
PS. nu er problemet hvad jeg skal købe - det er lidt besværligt.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 01-10-04 19:06

Jeg syntes det positive i mit liv er, at jeg kan ændre de ting, der er negative!

Det lyder måske lidt højtravende, men egentlig er det da positivt, at leve i DK og have så mange muligheder for at ændre de ting man er utilfreds med.

Jeg har da også nedture i blandt, og så er jeg heller ikke positiv, men de ting jeg kan ændre ved kan jeg forsøge mig med, de ting jeg ikke kan ændre må jeg lære at acceptere, og så kan jeg kun håbe, at jeg kan se forskellen. Nogenlunde sådan formulerede Nietschke sig i en bøn til gud og jeg kan godt lide tankegangen.

Op med humøret Binky eller læs af herinde

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 01-10-04 19:14

hey jeg skal være far om knap 2 mdr det er da positivt glæder mig helt vildt...

Kommentar
Fra : binky

Dato : 01-10-04 19:20

Ja, jeg sidder her og kører helt op over et problem som svampearne; han har åbenbart fortrængt arne jacobsen. Jeg har desværre ikke point til at høre svampearne, om han er kommet ud af skolegården. Jeg mener ikke, det er på sin plads at svine folk til, som han gør.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-04 19:22

Yes,min carport og værksted var ved at falde fra hinanden,men nu er der styr på det.
Den nye beton skal lige hærde,så ryger der nogle nye bjælker op,og alt bliver godt.
Så har jeg købt en lottokupon,og jeg er stangsikker på at vinde alle 35mill.for jeg vil nemlig også have en ny
computer ligesom eme,min skal selvfølgelig bare være større, øh størst.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 19:30

Jeg køber bare en lille - for vi glemte at aftale størrelsen på min nye comp.
Husk Keldd, at købe den så stor, at der er plads til stavekontrol. (min. 3.9 Ghz).

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 01-10-04 19:31

du har ikke point til at høre svampearne om han er kommet ud af skolegården ? Undskyld men jeg er slet ikke med ?

Hvormange point skal du da have ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 19:32

Troede du ville høre noget positivt binky Så lad bare os andre bekymre os om svampearne!! Det er jo lidt kedeligt hvis det negative skal overskygge de positive her i livet!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 19:32

Binky, du skal ikke spilde krudtet på Svampearne. Jeg er ret sikker på, at han bare skal ignoreres så bliver han træt af det.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-04 19:36

eme
Lad nu være at være så beskeden,køb noget der vil noget,og send så regningen til mig.
Det er jo mig der vinder de 35mill.og de skal brændes af i en fart.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 19:44

Det er noget du tror Keldd for jeg har lige haft gang i overførslerne til online spil og der er bare købt jokere såh..!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-04 19:49

Bjarne
Vil du virkelig være skyld i at eme ikke får en ny computer af mig??
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 01-10-04 19:53

eme er garanteret ligeglad for han er så flink, at han godt kan få en af mig når jeg vinder 35 mil. kroner, en god en

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-04 19:58

Øh-får jeg så også een,altså hvis de laver svindel med udbetalingerne,så det ikke bliver mig der får pengene, det er altså smadder uretfærdigt,æv æv story of my life.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-04 20:01

Og så vil jeg også gerne i denne tråd sige velkommen tilbage
til AJ.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-10-04 20:05

der er 59 timer eller 3540 min eller 212400 sek til man skal på ardejde igen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-04 20:17

binky
Arne.jakobsen er tilbage i gammelkendt form, så det skal du ikke bekymre dig om

Keldd og BjarneD
Goodbye 35 millioner--- Dem snupper jeg

Øeh, Hvad skal man med stavekontrol

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 20:27

Hov, hov Dova nu kan jeg ikke se noget lyspunkt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-04 20:29

daaaaaaaavs dova,
endnu et forræderisk antrit mod min førerposition til de 35mill.,men i kan tro nej,min ubestridelige charme vil gøre udslaget,sammen med min Karma,at I bare ved DET.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 20:53

I kan beholde jeres milioner - jeg vil hellere rafle med min kone............og vinde den.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 20:55

Matadorpenge?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-10-04 20:59

Det er også i dag at "vi" har fået en ny opera og en ny TV-kanal......OPERAEN og CHARLIE

Det sørgelige er så (alting er jo ikke lyserødt) man må ikke bo i Jylland eller mangle tvsignalmodtagelsesmuligheder, fordi så er glæden væk...pist borte

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 21:03

Jyde med 2 kanaler
men jeg bryder mig jo ikke om opera og med de gamle kedelige programværter de har skaffet så

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-10-04 21:05

Det er ikke fordi jeg tror, at der ikke skulle bo mennesker i Jylland, som er glade for, at de ikke bor på den anden side af Lillebælt... (er bange for en proteststorm fra vest )

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-10-04 21:07

Bjarne..så er du jo en lykkelig mand.

Flotte billeder i din "demo"....er de fra Jylland ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 21:10

Randers Fjord, fotograferet fra båd. Fra min første hjemmeside: http://home19.inet.tele.dk/fjord-baad/

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 21:18

Matadorpenge - nej nej rigtige penge til ny comp.
Det var også meningen, at vi skulle spille om opvasken i 14 dage - men jeg spiller ikke hazar.
PS: flot side BjarneD

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-10-04 21:20

BjarneD
Den grå båd er det din

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 01-10-04 21:20

Hej Binky
Du behøver ikke bekymre dig om A.J. Han har været på Svampetur med nogle herfra. Og er også tilbage og svare på spørgsmål og hænger ud med "sjukkerne" : Kjell, Dova, Tedd, Bjarme m.fl. Med hensyn til S.A, alias "Ditten og Datten", så husk at han ikke er være end I gør ham til, der er nogen der har haft meget travlt med at dæmonisere ham, det er vist noget med deres egen indre svinehund, der trænger til at blive luftet, de kan bare ikke finde ud af at gøre det på en for os andre hensynsfuldmåde, da de ikke selv har erkendt deres problem, lidt a la A.A.A.érne inden de har fået "hul på bylden"
Selv Tak! `-))

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 21:24

Jeg turde ikke spille med min for uanset hvordan jeg vender og drejer det vil det koste mig dobbelst så meget som jeg kan vinde og vinder jeg så taber jeg alligevel.
Den side er ikke flot, men der er da nogle gode stemningsbilleder og flotte både.
Og for god ordens skyld så optræder jeg ikke på billederne, men min båd gør.
Gubbes hjørne er noget jeg har lavet til en anden.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-10-04 21:25

Jeg tror mere på den store hvide med bovspryd og guld på siden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 21:27

Mulberry før du kvæler dig selv i selvretfærdighed kunne du lave en søgning på the_expert aka svampearne

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 01-10-04 21:28

For lige at afslutte: Lige nu lader "banden" som om han ikke eksisterer, og så kalder de sig "voksne". "Der er intet, der forener, som en fælles fjende"

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 01-10-04 21:36

Bjarne D har i kampen indtaget roillen, som Tedds tro væbner. Og Tedd er beskytter af de svage, mod profiler som Sa- der anses som latente mordere, idet Tedd mener at kunne se en tydelig sammenhæng mellem John Lennons morder og S.A. Bare et "verbalt mord" (selvsamme personager er tidligere set argumentere imod at ord kan såre.)
plus videre derud af i samme mol. ........................................................

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 21:37

Hvem er det lige nu der fisker i rørte vande og så i en tråd der skulle være positiv

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 21:39

Citat
findes der lyspunkter

Ja der gør så....................bare der ikke står for meget i vejen - så man ikke kan se.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 01-10-04 21:42

Det er da KUN positivt, I har jo fået det så godt, blevet rystyet sammen, selv uden Toffeefi, A.J.er tilbage i fin stil og alt er i HURRA-FASEN. Jeg og det øvrige mindretal, indordner sig jo fint under demokratiets diktatur.Hvad kan du egentlig forlange mere?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 21:42

Mulberry dette er jo slet ikke første gang du tillader dig at vurdere og dømme og igen skyder du totalt forbi målet du ved åbenbart slet ikke hvor meget du tager fejl.
Jeg har lidt svært ved at forstå din tveæggede argumentation hvor det er galt at gå i rette med nogen og det er galt at ignorere, og hvis dette er noget du vil debattere bør du nok finde en anden tråd for dette er så vidt jeg kan se out of topic.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 01-10-04 21:50

Og udover det, så har min mand barberet sit overskæg af, så nu ligner han jeg ved ikke hvad. Ikke spor macho mere.
med sørgelig hilsen
binky
Og vores kære nabomand har fået konstateret uhelbredelig kræft og hans kone går med ilt 16 timer i døgnet.
Men det er kun noget af det negative.
mvh
binky

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-10-04 22:18

Binky, se dette billede, og du vil komme i bedre humør:

http://www.ellebye.de/prov.htm

ellebye

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-10-04 22:33

Bjarne D Er der ikke et dødt link på din hjemmeside, altså under menuen Randers Fjord
-Jeg får ikke noget billede - kun en ramme med det velkendte røde kryds oppe i venstre hjørne ? Undskyld Binky - det skulle jo være positivt, det eneste jeg lige kan komme på er at det er weeekend (efter en ret hård uge med med overarbejde) og at rødvinen jeg sidder med bekommer mig vel og gør sin virkning.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 01-10-04 22:34

jeg faldt i går og vred om på anklen.
Humpede til lægen i morges, der sendte mig direkte til en ortopædisk kirurg, med beskeden, at jeg højst sandsynligt havde skadet knoglen eller ledbåndet og at jeg kunne regne med 6-8 uger med skinne på.
MEN det havde jeg bare ikke, "kun" en grim forstuvning. Er det ikke positivt?
Og i morgen skal vi hen og fejre min mands dejlige og friske Oma's 95-års fødselsdag.
Frodo, min lille kat, ligger her ved siden af mig og sover med en pote hen over øjnene, og min mand afprøver sin nye saxofon, som han skal ha af mig i fødselsdagsgave på tirsdag.
Og naboens hund, der har gøet HELE dagen, er endelig holdt op.
Liver er ikke det værste, man har .... og om lidt er kaffen klar.

frieda

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 22:41

Reset.Der er ingen døde link, men der sker ind imellem lidt mærkeligt med linkene, måske fordi det er baseret på java script fra FrontPage. Absolut også en trist side der er baseret på FP skabeloner/tema, men rart nok at have lidt billeder online.
Skål!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 01-10-04 22:45

Hej frieda
Godt, det ikke var værre med din ankel. Men-eh hvad så på tirsdag, kunne han ikke vente længere på sin gave? Så må du jo købe noget, du også kan bruge på tirsdag. Har din mand overskæg? Jeg er ved at få et traume over min mands barberede overskæg, jeg føler mig som børnelokker. Addrr.
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 22:56

Rigtige mænd har overskæg plus det løse!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-04 22:57

mulberry
Tror du har misforstået det med sjukkerne og arne
For ellers ville du ikke skrive sådan.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-04 23:27

Tedd
Hva' er det "løse"????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-04 23:30

mulberry,
jeg forstår slet ikke din indignation,du kan da umuligt have fuldt med i hvad der er sket med AJ,læs lidt på lektien.
Og lav så en anden tråd, den her er bestemt til at være positiv,og så synes jeg forresten det er noget håbløst vrøvl
du har skrevet i dag.
Sorry binky,der var ikke noget positivt i den omgang.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-10-04 00:03

Se lyst på tingene - solen skinner jo.....................et sted.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-10-04 00:07

Ja og jeg har 4 halvliter harbo til at hælle i hullet,lyse tider jo

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 00:08

...på den anden side af kloden, men natten er ung og .....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 00:10

Det løse Dova!! Er ikke sikker på du kan tåle at høre det!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 00:12

Håber ikke det var dig der blev snuppet i tolden den anden dag holnils? Er harbo ikke specielt dyre at forsøge at importere til Norge? Eller er det finsprit?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 00:12

Jeg er ikke sart tedd

Sig frem

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-10-04 00:27

Du må følge med tedd,harbo sælges som billigpils her til 15Kr. halvliteren i butikkerne,jeg blir tatt i tollen hver gang jeg kommer fra Danmark men længe siden jeg var der sidst

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 00:32

Goatie, Dova!

Wow 15 kroner halvliteren! Nu går der start myso-ost i nordmændende holniels. Hvornår begynder de at ryge igen?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-10-04 00:39

tedd det spør jeg også om

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 00:40

Altså tedd
Det sidder vel ikke løst

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 01:44

Desværre ikke!! Prøvede lige at rykke i det Dova! AV AV!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 05:47

Jeg har fået eftergivet min studiegæld af Økonomistyrelsen. Dét vil jeg sgu da kalde positivt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-10-04 06:41

Binky: Næh, min mand har ikke overskæg, og han er 8 år yngre end jeg, så jeg er faktisk næsten børnelokker
Men jeg kan udmærket forstå dig, det må være meget sært.
Ang. saxofonen er det den dumme musikforretnings skyld. De kender ham jo godt (meget godt), og én ringede sørme til min mand og sagde, at saxofonen var kommet! Jeg snyder faktisk også lidt, for jeg havde lovet ham en ny saxofon (ved I hvad de koster!!!!), hvis jeg fik et job, jeg havde søgt.
Det hører bestemt også ind under positivt: At få et nyt godt job som 51 årig (mig, altså)
Vi har desværre haft et svært år indtil videre. Han fik akut bortopereret skjoldbruskkirtlen, jeg først livmoderen og så en cyste.
MEN ingen af knuderne var ondartede (det er da positivt, om noget), og vi havde to pragtfulde bryllupsfester
Molokyle: ja, det er sgu da positivt.

Frieda

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-10-04 07:06

Bjarne D (kl.21.41) At du ikke kan finde tråden i det jeg siger er ikke mit problem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 10:55

Jeg skal på fisketur med varmestuen kl. 14.00 til Spingforbi ved Taarbæk. Selvom jeg nu har min egen lejlighed og praktikplads, skal der alligevel være tid til at hjælpe hjemløse med at få en indholdsrig tilværelse med 'normale' aktiviteter.
Kirkenskorshær Istedgade 100 betaler togbillet, giver 50 kr. i lommepenge pr. næse og laver madpakker. Jeg leverer fiskegrej til de par stykker der ikke selv har.

Nu må vi se om der kommer fisk på bålet i aften

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : overdommeren

Dato : 02-10-04 11:19

Mulberry din åndsforsnottede skabning. Hvad er det som giver dig ret til at kommentere andres hensigter ? Du er lige så stor en kandu nar som svampearne!!!!

Hvis jeg har tid vil jeg fremover svine dig til hver gang du deltager i et spørgsmål. Ganske som du mener det er i orden at svampearne gør det. Vær glad for at jeg med garanti ikke har den fornødne tid. Din spade!!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 13:54

Mulberry, hvis det ikke er dit problem må det være fordi det er noget ligegyldigt siden du ikke vil gøre noget for at man skal forstå dit budskab.
Jeg ved ikke hvad jeg har gjort dig, men vil gerne stå til regnskab hvis det skulle være nødvendigt da jeg ikke deltager på Kandu for at genere dig eller nogen andre for den sags skyld.
Bjarne

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-10-04 14:47

Kære Søde Rare Hr. OverDommer (Fedte fedte Smile sødt )
Det må De da naturligvis gerne, De er jo i Deres egenskab, som øverst dommer en autoritet jeg tilbeder på forhånd, og helt betingelsesløst.
Dog skal De lige vide, (DE må være blevet fejlinformeret af en af deres undersåtter ude i marken), at fordi jeg ikke har argumenteret noget videre imod, er det ikke ensbetydende med at jeg er for. Min indgangvinkel har mere ligget på hvorfor denne intrige på højt plan er opstået og hvordan den, med denne forståelse kan håndteres, således at folk netop ikke deler sig i 2 lejre og hvor den part der mener sig trådt på ikke er meget bedre selv, når den ender med at også at bruge efter gængs opfattelse , hvad vi kunne kalde grove metoder. Da dfen part der mener sig forulempet ikke prøver at løse problemet, ja så er de en del af det, og jeg ville bare hjælpe, fordi jeg er så diplomatisk og venligsindet, men de hører mig og kommentere, men de lytter ikke.
Det er så i orden, de har jo ret til at sige nej til tilbudet, men det kan de heller ikke finde ud af at gøre på en pæn måde, næh jeg skal smides af trådene osv osv osv..
Så må De ærede Overdommer jo træde til, det forstås, og jeg vil naturligvis ikke optage Deres dyrebare tid, derfor håber jeg hermed ,at vi er blevet afklarede med hinanden.
Tak for opmærksomheden
Underdanigst

Kommentar
Fra : overdommeren

Dato : 02-10-04 16:05

At du ikke er klogere end som så, kan meget vel give bødestraf.
Du burde ikke blande dig i diskusioner, som du ikke har sat dig ordentligt ind i.

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 02-10-04 18:18

HÆ overdommer tror mulberry er over din level. Du virker temmelig primitiv

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 18:33

rigtigt arne jaCobsen hold på den hest der løber i samme retning som dig selv om det er den forkerte vej

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-10-04 20:00

Kære Hr Overdommer.
Jeg Takker for Deres svar og tager til efterretning ,at jeg må lære at gebærde mig med ydmyghed, og større respekt, følsomhed og forståelse for de mennesker jeg frem over kommer i diskusioner med. Kunne min staf ikke bestå i et diskusionskursus? Eller har De allerede noget i tankerne?
Ydmygest (host host (det støver)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 20:24

Mulberry, jeg tror ikke at host_host og overdommeren er identiske, hvis det er det du antyder. Jeg kan også læse og jeg har på fornemmelsen at "overdommeren" blev inspireret af host_host's bemærkning til Molokyle. Bortset fra det vil jeg da stadig gerne vide hvad det er der provokerer dig til de indlæg til mig. Jeg har været enig med dig i mange ting og nu er jeg det slet ikke, men derfor er der da ikke grund til fjendtlighed og da jeg tror at du er en K undres jeg over din agressivitet.
Du har kommenteret "sjukkerne" der opstod spontant på grund af beskyldninger om opbakning og jeg er rimeligt sikker på, at "sjukkerne" kan være rygende uenige, men uden fjendskab og det er der vel ikke noget forkert i. Jeg kan ikke lide kliker, men er bestemt smigret når nogen støtter mig når jeg er under "psykisk pres".
Nu er dette cyberspace og ikke reel life, men derfor kan man da godt have følelser omkring det der sker.
Det er lidt tragikomisk med de ting du skriver fordi jeg er blevet kaldt ubehagelige ting af AJ fordi jeg ikke støttede ham aktivt imod the_expert/SA og SA kalder mig også ting, men lidt mere afdæmpet. Hvorfor skal det hele være sort eller hvidt og hvorfor skal vi være uvenner når det nu bare er cyberspace og vi slet ikke kender hinanden alligevel.
Det kan da godt ske, at jeg er naiv og dum, men forklar mig venligst hvorfor. Dette er ikke skrevet i den sarkastiske tone jeg lige har siddet og studeret.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-10-04 09:24

Kære Hr Overdommer
De har endnu ikke svaret med hensyn til min straf, som jeg ville foreslå kunne være en behandlingsdom, i form af et diskusionskursus. Der må selvfølgelig en ende på galskaben, som de vurdere jeg besidder.
Hvad med en exclusion, jeg bidrager alligevel ikke væsentligt, da jeg jo er for dum og når jeg gør er det ren galimatias.
Desuden har jeg en travl tid foran mig og det vil alligevel blive ret begrænset, hvor meget tid jeg får til at gøre skade her.
Bøjer mig i støvet (host )
Deres ydmyge

Kommentar
Fra : overdommeren

Dato : 03-10-04 13:09

Anmodning om en behandlingsdom i form af et diskussionskursus er hermed afvist.
Som der allerede er blevet gjort opmærksom på kan du starte med at sætte dig grundigere ind i tingene før du udtaler dig. Du skal lære ikke at belære andre om dine forudindtagede meninger. Dette forum er et seriøst koncept og din adfærd accepteres ikke af flertallet. Vær enig med flertallet eller hold din kæft!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:22
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:24

Citat
What is Intelligence?

Quite simple human behaviour can be intelligent yet quite complex behaviour performed by insects is unintelligent. What is the difference? Consider the behaviour of the digger wasp, Sphex ichneumoneus. When the female wasp brings food to her burrow, she deposits it on the threshold, goes inside the burrow to check for intruders, and then if the coast is clear carries in the food. The unintelligent nature of the wasp's behaviour is revealed if the watching experimenter moves the food a few inches while the wasp is inside the burrow checking. On emerging, the wasp repeats the whole procedure: she carries the food to the threshold once again, goes in to look around, and emerges. She can be made to repeat this cycle of behaviour upwards of forty times in succession. Intelligence--conspicuously absent in the case of Sphex--is the ability to adapt one's behaviour to fit new circumstances.

Mainstream thinking in psychology regards human intelligence not as a single ability or cognitive process but rather as an array of separate components. Research in AI has focussed chiefly on the following components of intelligence: learning, reasoning, problem-solving, perception, and language-understanding.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-10-04 14:31

Kære Hr Overdommer
Givet dette valg, er min beslutning let. Med ophøjet ro Og en stor kop sarantydesaft i hånden siger jeg: "Men nu er det på tide at gå bort. I går atter ud til livet. Jeg går ind i døden. Om
jeres eller min lod er den bedste ved ingen undtagen Gud." Citat Sokrates

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-10-04 14:32

sarantydesaft=skarntydesaft

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-10-04 14:43

(MIG) og mine venner: o: ) (måske kommer i til at høre stemmer)

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-10-04 14:43

(MIG) og mine venner: o: ) (måske kommer i til at høre stemmer)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:48

Kommentar
Fra : binky

Dato : 10-10-04 19:17

ellebye
Undskyld jeg ikke har svaret før, men han? hun? er simpelthen dejlig, ligner vedkommende dig? Tillykke, for jeg håber, det har noget at gøre med din familie, og du har ret, så bliver man glad over sådan et billede.
Mange hilsner fra
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 10-10-04 19:25

Mange gange undskyld at jeg ikke har været her i en uges tid, men nu, hvor jeg læser diverse indlæg, så bliver jeg i godt humør igen, for det er dejligt med alt det positive, humoristiske og også små herlige skænderier. Jeg håber, I stadig vil deltage i denne tråd.
mvh
binky

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 10-10-04 19:44

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 19:48

Sæ'føl'li' binky

Jeg forspilder ingen chancer for at deltage. Det er sjovere end bare at sidde og glo på tråden

</THI-HI>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-10-04 19:48

binky> Velkommen tilbage i "tråden" som ikke tåler "svampeangreb", for det er ikke positivt

Det er da godt at diverse indlæg her, er med til at virke positivt.
Der kommer mange morsomme ting frem, når de kreative hjerner folder sig ud.
Nyder selv at følge diverse "skæve" indfald.

mvh

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-10-04 19:49

Jamen, Binky skulle tråden ikke bruges lidt mere?
Velkommen tilbage igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 19:53

Ja ...nu vi er her alligevel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-10-04 19:54

Hov....nu knækkede "tråden"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 19:57

jakjoe -> næeh... den er elastisk : Den knækker først, når den koster point

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-10-04 19:57

Så må vi binde den samen Jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 19:59

Vi ka' også godt trække den længere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-10-04 19:59

Vi har 1 time gratis, medmindre kandu.dk lader være med at kræve betaling.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 20:03

På den anden side : 9 point for at fortsætte at spinne tråden i al uendelighed er billigt sluppet

...så jeg håber binky har go' tid til at læse sine emiler

</HAHA>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-10-04 20:10

Nåh ja, det er jo faktisk SPAM vi er i gang med...uha uha, det er ikke positivt, men vi skrivermåske noget som nogen synes er sjovt, eller oplysende

emiler ?? Hvem opfandt egentligt det herlige udtryk ?
(det er gratis at stille spørgsmål her i tråden ......men svarene er måske også derefter )

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-10-04 20:14

Nu har >binky< fundet nogen "kønne planter" et andet sted end her på"tråden" http://www.kandu.dk/dk/spg/51206

Tørre pinde er blevet til store træer.....Det er da positivt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 20:17

Øehh. ka' ik' lige huske ophavsmanden, men prøv at søge på : [Alle kategorier] og [emil] i søgefeltet øverst til højre her på siden. Jeg prøver også, så sér vi hvem der først finder svaret inden dette spørgsmål lukker for alvor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : binky

Dato : 10-10-04 20:20

Jamen, jeg ville gerne forsætte tråden, men jeg havde et meget vigtige fuchsia spørgsmål, og nu har jeg brugt mine point, men så åbner jeg tråden igen i morgen, den gi'r så kun 20 point i første omgang.
Det er alletiders med den humor, der er i folk, selv om de kan skændes nok så meget, det kan virkelig ryste op i en.
Jeg kommer i morgen med en fortsættelse af tråden.
Kan I passe på jer selv allesammen, for det er ikke sikkert andre gør det.
mvh
binky

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-10-04 20:22

Han hed "Emil Jensen"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 20:28

Emil'ens histori : http://www.kandu.dk/dk/spg/23190

Fra : ibasa Dato : 25-09-03 12:44

Fra : molokyle Dato : 25-09-03 12:59

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-10-04 20:36

http://www.kandu.dk/dk/spg/27503 tutfis....det ældste jeg kan finde hvor der tænkes på email.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 20:46

[hør]

jakjoe -> Spørgsmål Fra : tutfis Send til en ven Dato : 04-12-03 19:56

molokyle -> Spørgsmål Fra : skingur Send til en ven Dato : 25-09-03 12:03

</MOLOKYLE> ...vandt !!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 20:48

Til gengæld har jeg også betalt for at komme her tilbage i tråden og hovere !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-10-04 20:52

Det var dyrt......taber, og skal betale for at komme ind

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 21:00

He he.. gnæk gnæk.. jakjoe == !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-10-04 21:30

Ok, jeg er lige nu !!!

I morgen, når <binky> åbner for en ny tråd, så er det mig der snupper de 20 point

mvh
jakjoe