/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Billige Gode støvler?
Fra : bravop
Vist : 1120 gange
100 point
Dato : 01-10-04 14:28

Hejsa

Jeg er nybegynder og skal have et par støvler og bukser, er der nogle bestemte steder, det er billigere? Kravet til støvlerne er at der skal være benskinne og hæl beskyttelse i.

Mvh

Bjarne

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 01-10-04 14:48

Der findes givetvis en masse gode produkter til mere eller mindre "ublu" priser hos diverse (mc)forhandlere. Her i DK kan du prøve hos hos MORS BIKES i Vejle. De er stort set at finde på samtlige stumpemarkeder og udstillinger herhjemme. De har nogle fine støvler i god kvalitet til SÆRDELES konkurrencedygtige priser.
Hvor bor du henne?
Du kan også prøve her :
http://www.louis.de/
Det er KANON godt og ingen problemer med service eller priser.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : bravop

Dato : 01-10-04 15:59

Hej palle

Jeg bor i Århus, har kigget lidt på Louis, men ville gerne ku prøve støvlerne inden jeg køber dem. Louis har eller et fint par til 99euro, men kan ik finde det mærke herhjemme.

Mvh

Bjarne

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 01-10-04 16:16

Det forstår jeg godt Bjarne...de skulle gerne passe når det er dine første. Her om 2 uger er der stumpemarked i Fredericia både lør og søndag, Her er bl.a. MORS BIKES så der kan du da kigge forbi?! Eller kan du besøge dem på adressen du finder her:
http://www.mors-bikes.dk/
De har som nævnt fine og gode støvler fra 550,- og opad. Vi i Norton-Klubben har en aftale med dem at medlemmer får 10%, så vi kunne måske evt. mødes der om lørdagen? Nå det finder du ud af!
kan du have en GOD weekend!!!

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 01-10-04 17:03

Jeg er nødt til at komme med dette indlæg, selv om nogle måske vil forsøge at bestride min påstand!! Støvler er efter min bedste overbevisning ikke et sted at spare!! Man får almindeligvis hvad man betaler for og det gælder også støvler. Våde tæer på en ellers god tur er træls...og et par støvler tørrer ikke bare på 1 time eller 2!! Køb derfor et par ordentlige anerkendte støvler med en eller anden form for klimamenbran. Gummistøvler er som bekendt vandtætte...men de er ikke rare at have fødderne i, da de ikke kan "ånde" overhovedet. Nogle af de billige MC-støvler har det på samme måde!!OK!! Hvis du kun kører når solen skinner betyder det selvfølgelig ikke noget om de er vandtætte. Min personlige favorit er Daytona's Road-Star Goretex støvle. Den er en af de dyreste på markedet...men uden sammenligning også den bedste. Mit eget par har været flittigt brugt hele året rundt i snart 10 år...og er "still going strong". MVH www.dinmc.dk

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 01-10-04 23:36

støvler er selvfølgelig en blanding af objektive krav og subjektiv smag. Med hensyn til sikkerhed og comfort, vil jeg anbefale noget så usmart som Bata Sikkerhedsstøvler. Ud over den almindelige indeling efter fodlængde (også kaldet skonumre) fås hvert nr. af flere af deres modeller også i fodbreder fra ekstra smal til ekstra bred (Anders And) og så vidt jeg husker til priser mellem 600,- og 1500,-