/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
TIL CLARAOGSIGNE
Fra : ans
Vist : 558 gange
200 point
Dato : 30-09-04 23:24

Claraogsigne
jeg vil gerne have at du uddyber dine beskyldninger mod mig
Citat
Tak for svaret dova. du får mine point, jeg vil slette spørgsmålet da det er kommet ind under en forkert gruppe og ans får det ikke, det jeg mener han var for flabbet og en pointjæger

Til andre brugere er det dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/47598

da spørgsmålet netop er blevet lukket er hele tråden her

Citat
Musik Spørgsmål Point : 200

Fra : claraogsigne Send til en ven Dato : 20-08-04 01:10

Spørgsmål : "Halvbrødre"

Jeg har to ukendte halvbrødre, begge i Danmark. De eneste oplysninger jeg har om dem er navn og ca. fødselsdato.
Har været på Statsarkivet i Viborg og kigget min egen faderskabssag; men der var ingen oplysninger om dem.
Kan nogen give mig nogle gode råd til at finde dem

1 Kommentar

Fra : Better_Performance Dato : 20-08-04 01:45

Du kan starte med at stille spørgsmålet i en anden kategori

Der er masser af brugere herinde der interesserer dig for slægtsforskning, men det er ikke sikkert de ser dit spørgsmål når det er stillet i musik

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 20-08-04 01:46

På www.cpr.dk kan du udbede dig ALLE de oplysninger der står i CPR-registeret om DIG. Dette inkluderer også din far's og Mor's CPR-nr. Har du en såkaldt Digital-signatur kan du få alle dine data sendt direkte til din PC. Ellers kan du få dem tilsendt med posten. Når jeg nævner dette, er det fordi enhver eftersøgning som den du er ude I, kræver at du kan oplyse din far's CPR-nummer. Med DET i hånden kan du opsøge alle de kirker hvor du tror dine halvbrødre er døbt, også selv om de IKKE er døbt, vil deres fødselsdata ligge hos Kordegnet i det Sogn hvor de er født. Ved at spørge, IKKE om dem men om din Far (og det er her CPR.nr. kommer ind i billedet), vil du ofte kunne få udleveret alle data. Det er ganske vist en fejl fra Kordegnens side at gøre dette, men mange Kordegne er "lidt" godtroende. Mange af dem er valgt af menigheden fordi de er nogle flinke mennesker, ikke så meget for deres "lysende" intelligens.. Jeg er godt klar over at dette kræver noget af DIG, også som skuespiller, men klarer du det tror jeg også at du kommer et godt stykke videre.

En helt anden ting: Hvorfor pokker lægger du dette spørgsmål under emnet: MUSIK?????

1 Kommentar

Fra : claraogsigne Dato : 20-08-04 02:05

Det er en fejl, at det er kommet under musik, det skulle have været under slægt

1 Kommentar

Fra : claraogsigne Dato : 20-08-04 02:05

Det er en fejl, at det er kommet under musik, det skulle have været under slægt

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 20-08-04 02:08

Så kan du jo kalde det held i uheld at du fik MIN kommentar! JEG abonnerer ikke på Emnet Slægt. Hvad mener du i øvrigt om mit svar?

1 Kommentar

Fra : claraogsigne Dato : 20-08-04 02:37

Det er ok; men det har jeg også prøvet og det er meget svært at få nogle oplysninger ud af dem, når vi er beslægtet sammen ad vores "fars" vej og jeg har ikke kontakt til ham. Kan ikke få oplysninger, da det endte i en faderskabssag og min ældste halvbror er født i ægteskab, så er de beskyttede. Om ca. 30 år kan jeg få noget at vide og det er for sent.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 20-08-04 02:43

Hvis jeg forstår dig ret, Så har du følgende oplysninger:

Fars fulde navn & CPR-nr. (Har du også hans fødesogn?)

Dine ½-brødres fulde navn og ca. fødselsdatoer (Hvad med fødested?)

Og det er så ALT?

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 20-08-04 05:28

Nå, pyt med det. Jeg er sikker på at du skal ha' fat i nogle af de eksperter der sidder på Kategorien/Emnet: Slægtsforskning. Men for at det nu ikke skal koste dig alt for mange point, så gå derind og opret et nyt spørgsmål til nogle få point og så bare henvis til dette spørgsmål. Det gør du ved at vise dette link:

www.kandu.dk/dk/spg/47598

Held og lykke med din fortsatte søgning.

1 Accepteret svar

Fra : dova Dato : 20-08-04 08:01

Hvis du har dine halvbrødres fulde navne, og det måske ikke er et meget almindeligt efternavn de har, kan du såmænd være heldig at finde dem ,blot ved at søge på navnet på de gule sider, mostrup eller krak. Der indtaster du navn, og så kommer samtlige personer frem med navnet. (Derfor det er nemmest ved lidt sjældnere navne).
Nu kommer det meget an på, hvornår dine brødre er født, hvordan og om du kan finde dem. For man skal ikke så mange år tilbage før børn født uden for ægteskab kun blev registreret ved moderens navn, i diverse kirkebøger. Og typisk står der ingenting i de sager der er endt i en faderskabssag. Ligesom barnet i en sådan sag ikke er arveberettiget efter faderen.
En anden ide er at annoncere. Nogen ugeblade (mener det er Hjemmet og Søndag) har rubrikker hvor man kan søge familie og venner,sådan noget "Skal vi ses igen?" eller "Hvor er du??" lignende.
Der findes også visse foreninger hvor du kan få hjælp til at søge familiemedlemmer, vil næsten tro du kan få oplysninger om hvilke, ved at rette henvendelse til "Sporløs" på Danmarks Radio.
mvh dova

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 21-08-04 21:14

claraogsigne

Slet dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/47664 i kategorien "andet familie og relationer" Du kan slette det ved at klikke ind på den henvisning, som jeg har givet. Da det er dit eget spørgsmål, som ingen har svaret på får du muligheden for at slette det. Samtidig får du dine point retur.

Opret så det samme spørgsmål i kategorien "slægtsforskning". Senta abonnerer på denne kategori, og er meget dygtig. Så du vil få den hjælp, som du har brug for.

Opret det nye spørgsmål til 1 point og henvis til dette spørgsmål.

> arne.jakobsen

Jeg ved at jeg henviser til det samme, som du tidligere har gjort, men claraogsigne har fået det nye spørgsmål under den forkerte kategori.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 21-08-04 21:20

Helt i orden ans. Det var IKKE for at score. KUN for at hjælpe. Prøv i øvrigt lige at kigge på mit senest stillede spørgsmål. Jeg kunne godt forestille mig at du også har lyst til at deltage i DEN tråd. Hilsen Arne

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 30-09-04 19:07

Hej claraogsigne. Nu skal du huske at lukke spørgsmålet. Det gør du ved at trykke på "Accepter som svar", der står til højre over den kommentar du synes har været dig til størst hjælp. Du får så lejlighed til at sende en bemærkning til svareren. Spørgsmålet lukkes og de af dig udlovede point bliver udløst. Venlig hilsen Arne Jakobsen

1 Kommentar

Fra : claraogsigne Dato : 30-09-04 22:15

Tak for svaret dova. du får mine point, jeg vil slette spørgsmålet da det er kommet ind under en forkert gruppe og ans får det ikke, det jeg mener han var for flabbet og en pointjæger

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 30-09-04 22:40

claraogsigne

Jeg er ikke en han, men en hun.
Jeg ved, at jeg ikke svarede på dit spørgsmål, men ville blot hjælpe dig til, at du kunne få dine point tilbage.

Jeg er ikke "flabbet" ej heller flabet eller pointjæger. At du opfatter min hjælp på denne måde, vil jeg da så tage til eftertanke.

Brugerne på kandu har prøvet på det bedste at hjælpe dig. Dine udtalelser om mig skuffer mig meget.

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 30-09-04 22:49

claraogsigne
Jeg vil gerne have, at du uddyber dine beskyldninger mod mig.
Jeg opretter et spørgsmål i musik, så kan du der fortælle mig, hvad det er du mener.
Jeg er meget skuffet over dine udtalelser.

Claraogsigne nu kan du forklare mig hvad det er, du mener.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-09-04 23:40

ja det undrer da også mig..ans dig som er så sød *SS*

og det er IKKE ironisk ment..kun kærligt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-09-04 23:50

Har læst tråden, det må da vist være en misforståelse, og passer bestemt heller ikke med mit indtryk af dig
Vh Ripley

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-10-04 00:03

ans> Jeg kan ikke tro andet end at det er en stor "mislæsning" af din kommentar

Jeg har aldrig set dig "på den måde"

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 00:33

> claraogsigne

Hvis du nu læser "tråden" igennem vil du se, at jeg slet ikke svarer på spørgsmålet. Jeg gør dig kun opmærksom på, hvordan du kan få nogle point tilbage.
Jeg er ikke "flabbet", flabet eller pointjæger.

> mango, TheRipley og jakjoe

Jeg er bare blevet bare så sur over den beskyldning, som claraogsigne kom med.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 01:04

Fatter heller ikke en brik, hvis det kan trøste dig!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-04 01:13

Hej ans
Jeg tror heller ikke helt, at spørgeren har fået rigtigt fat i din kommentar siden hun skriver sådan.
Er sgu lige ved at tro, at hun i farten har taget fejl af dig og en af de andre deltagere i tråden.

og jeg mener ikke mig selv

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 01:16

hehe Jeg turde ikke sige det dova!! Du har sgu nosser, øh du ved hvad jeg mener

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-04 01:42

Nemlig tedd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-10-04 08:28

ha ha..ja der er ikke noget værre end at blive beskyldt for noget man ikke har bedrevet..UFF!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-10-04 08:47

Efter at have læst tråden, vil jeg mene en undskyldning var på sin plads Claraogsigne!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-10-04 09:29

3773 jamen det er jo ikke sikkert at de har set tråden??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 09:44

Tak for de pæne ord. Det er nu ikke en "hulketråd", men jeg mener bare, at claraogsigne skal komme med et eksempel på at jeg er "flabbet" og pointjæger.
Måske var bemærkningen tiltænkt en anden bruger, så kan hun jo bare skrive at hun havde taget fejl.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-10-04 09:57

jamen det ved vi da godt ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 10:01

>mango

Mens jeg nu venter på et svar fra claraogsigne havde du så en god "forbudt ord" tur og fik du "forbudt ord" med hjem til middagen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-10-04 10:17

>ans

Ja jeg ksn godt sige dig at vi havde en aldeles vidunderlig tur og ja, jeg fik nogle (forbudt ord) med hjem..de ligger stadig i fryseren, da det kun er mig og den store knægt der bryder sig om dem, så de skal laves en dag hvor det kun er os 2 der er hjemme.
Og vi havde jo det mest vidunderlige vejr og hunden var med og alle hyggede sig bare, vi spiste suppe og stuvning lavet over bål og der 150 andre glade og forvendtningsfulde mennesker med..og alle var bare SÅ søde.
Så du kan nok se, det var en vellykket tur!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-04 13:33

"forbudt ord" er slet ik' så ring' endda

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 13:37

Hvor har du ret dova. Og her på vores egn kan man sagtens finde 17-20 Kg. "forbudt ord" på en eftermiddag, hvis man søger dem på det rigtige tidspunkt. Tørres de og opbevares i tætsluttende glas, er det nok til et helt års forbrug.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 13:44

Har mango så gjort det rigtige ved at fryse "forbudt ord"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 13:54

De "forbudt ord" mango fik med hjem var ikke specielt mange og af flere forskellige arter, der ikke var lige velegnede til tørring. Bli'r de hurtigt rensede og indfrosset, kan de sagtens holde sig i fryseren i op til 6 mndr. Men de vil altid være lækrest, også i konsistens, hvis de tilberedes friske. Når de tøes op skal man blot sikre sig at de "svitses" så så meget vand som muligt når at fordampe. Ellers står de og KOGER og det gør dem mere slimede end lækre.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-10-04 14:43

Se DET havde jeg jo også lært på forbudt ord -turen..vi lærte nemlig rigtig meget *GG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 15:45

> mango
Det glæder mig at høre

Ja spørgsmålet er jo nu ude af seneste 25, men jeg har lagt linket til dette spørgsmål til claraogsigne i et spørgsmål, som hun endnu ikke har lukket.

Dette spørgsmål bliver først lukket, når jeg har hørt fra claraogsigne.

Hilsen ans og god week-end

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 20:06

Min lille opfattelse af "Ans".

Ikke flabet
Ikke pointjæger.

Kan være skarp (ikke skrap) på en venlig måde.

PS. Blev lige henvist ang. omtale af "sporeplanteturen" og kunne så ikke dy mig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 20:12

>emesen

Måske er det blevet opfattet forkert. Du har jo tidligere skrevet, at jeg har "fejl 40" på mit tastatur

PS. Jeg har læst den tråd, som henviste dig til denne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 20:16

> emesen

Forklar lige hvad en "fejl 40" er!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 20:47

Blandt PC-brugere tales om, at det nok er en fejl "40"
Den rigtige læseafstand til PC-skærmen er 50-70 cm.
40 cm er for tæt på så man ikke kan se tastaturet og derfor laver fejl - som comp jo ikke er skyld i.
Derfor er en fejl "40" = brugeren af comp. sagt i al godmodighed.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 20:54

HaHa - HeHe og Gnæk-Gnæk. I de gamle plastic-disketters tid sendte jeg en 5"-diskette ud til en kunde. Dagen efter havde vores konsulenter hende i tlf. Hun kunne ikke få den i drevet. Efter megen snak frem og tilbage, lød det pludseligt fra hende "Så nu er den i, hvad så?". ????? Konsulenten spurgte hende hvad hun havde gjort, og hun svarede "Jeg klippede den bare til"!!! Så gik det op for vores konsulent at hun havde en af de helt nye maskiner med et 3½"-drev.
Hylende morsomt, men også lærerigt!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 01-10-04 21:01

Jeg ved godt spørgsmålet ikke er stillet til mig,jeg tror jeg har på fornemmelsen, hvad der måske kunne have støt, til trods for, at det er tydeligt, at du forsøger at være hjælpsom. Det er måden, du taler i bydeform, isteden for at foreslå eller antyde.
Desuden kan nogen mennesker bare ikke snuppe at blive givet uopfordrede råd.. Og her før du kom på banen, har CogS allerede i starten tilkendegivet, at det var en fej, med hensyn til kategorien. Udover bydeforme, giver du også anvisning på hvordan de ved at flytte til rette kategori kan undgå at spilde point. Siden de kalder dig Påængjæger, kan det skyldes igen at de ikke går op i det og slet ikke når beretter om det uopfodret.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 01-10-04 21:03

rettelse sidste linie: slet ikke når NOGEN/DU ...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 21:04

Og emesens tastatur har fejl 45

Citat
: emesen Dato : 26-08-04 13:36

Fejlen på Ans tastatur er en typisk fejl 40 - det er en fejl mange tastaturer har.
Mit eget tastatur lider af fejl 45.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 21:06

Her er noget der ligner drevproblemet.
http://www.area99.dk/_files//misc/helpdesk.wmv
Husk lyd på

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 21:08

> ans

Take you da lige a little together! Det er da blot emesens måde at sige, at HAN heller ikke er ufejlbarlig!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 21:13

> emesen

Tak for linket, men med min 64-forbindelse vil det ta' mig 1 time at downloade. Kunne du ikke blot videregive vitsen?

Du ejer da for pokker talens/tasturets brug/gave!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 21:40

> arne.jakobsen
Jeg forstår emesens humor

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 21:44

Det er en lille norsk film hvor en munk ikke kan finde ud af de nymodens bøger som han har fået i stedet for de gamle ruller. Han kan ikke åbne bogen fordi den vender med ryggen til den forkerte side.
Men den skal ses.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 21:49

> ans

Fint nok. Har I lagt mærke til hvor tavs "forbudt ord"arne er blevet, efter mit Farvel? Ikke ét eneste tåbeligt afskrifts-tip! Så havde det altså den ønskede effekt. Jeg fik også mange kommentarer, jeg kunne bruge, såvel for som imod mig. Men som tidligere sagt/skrevet: "Ingen lever godt på en diæt at Guldkorn alene". Og i modsætning til andre, ER jeg i stand til at LÆRE.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 21:54

> emesen

OK. Har set den før. Da tog det også et år & en eftermiddag at downloade den.

Kan du SE kvinden med saksen foran dig? Ikke alle har evnen til at danne billeder ud fra ord. Men de der KAN har ofte meget at more sig over!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 22:30

>arne.jakobsen
"forbudt ord" arne er stadig aktiv bruger på kandu. Der er kun en grund til at han/hun er blevet tavs om "tåbelige afskrifter" af det ene eller andet og det er dig selv. Så længe du ikke farer i blækhuset, hver gang dit navn bliver nævnt,
så holder han/hun fred og ro. Men, du har vel lagt mærke til, at "forbudt ord" arne stadig er ude efter dig.
Hvis du ignorerer det, så dør chikanen langsomt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 22:32

ys

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 23:05

Og Arne, så er det fint, at du holder dig i baggrunden, men er bange for, at jeg lige røg i blækhuset og nok gav Svampearne vind i sejlene igen - Både du og Ans er seriøse brugere af Kandu og hjælper så mange af os andre, så jeg reagerer altså når jeg synes det bliver for meget - også når jeg burde lade være
Knus til jer begge - Ans: Har du hørt noget på den tråd du skrev på???
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 23:15

> TheRipley
Nej, jeg har ikke hørt noget, men jeg har tålmodighed

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-04 23:17

> Ripley

Undskyldning modtaget og accepteret. Men da vi jo ikke i et ChatRoom kan se hinandens ansigtsudtryk eller kropssprog, kommer sådanne ting til at ske. Vi skal blot, både du og jeg, lære det. SMIL fra AJ

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 23:20

Hej Ans: Det får du vist også brug for, men du har da ikke noget i klemme, så lad hende/dem ?? bruge den tid de har behov for!! Du har da ikke gjort noget forkert.
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-04 15:39

TheRipley

Jeg så at du i et andet spørgsmål spurgte om
Citat
(hvordandan laver I de pile?)

Hvis der er pilene her du tænker på >>>>>> eller <<<<<<
så er det tasten til venstre for "z - tasten" , der skal bruges.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-04 15:42

> Ans,
Og vupti, så var de der, jeg har ellers stirret som en gal på det tastatur
Tak for hjælpen
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-10-04 22:11

Hvor er det dejligt med den gode stemning igen...

Knus og krammer til jer alle dejlige mennesker

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-04 22:16

Ja her i denne tråd er det fredeligt og roligt, men det er jo ikke "alle" steder.
Knus og kram til dig mango

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-10-04 19:08

ans> Sover du http://www.kandu.dk/dk/spg/50770 ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-04 19:23

> jakjoe

Jeg sover ikke, men vil ikke lægge en bemærkning der. Der er ingen der har svaret, og så har claraogsigne jo mugligheden for at slette spørgsmålet

Jeg havde set spørgsmålet tidligere i dag.

Jeg har lagt en bemærkning i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/49935
men tak for reminderen

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 19:31

> ans

Derved beviser du jo hvor sød og betænksom en person du er.

Så kan lære det, ka' de.

Kærlig hilsen AJ

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-10-04 19:40

Jeg er klar til skældud.............

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 19:46

> emesen

Hvem forventer DU skældud fra? Har du sagt noget forkert da?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-10-04 19:53

Jeg ved det ikke endnu.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 05-10-04 19:57

Dav med Jer.
Så er jeg her, har ikke set, at jeg var efterlyst.
Jeg har nok misforstået din talemåde, du må lige tænke over, hvordan du formulerer dig, vi er jo nogen der ikke kender dig og din form for evt. humor, som jeg kan se længere oppe.
Jeg følte ikke, at jeg var velkommen, jeg er ny bruger, så jeg skal jo lige lære det.
Prøvede at slette spørgsmålet, men det lykkedes ikke.
Derfor blev jeg meget stødt, da jeg blev hakket og jaget på.
I lyder meget klikede.
Så synes jeg samtidig, at det er meget barnagtigt, at føre sig frem på denne måde, I har jo svinet mig til, så nu synes jeg, at jeg forlanger en undskyldning.
Men jeg gider ikke kommentere denne sag mere, så jeg håber, dette er afsluttet.
Der skal være plads til os alle og så nye!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 19:57

Hvem du forventer skældud fra eller om du har sagt noget forkert? Eller begge dele?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-04 21:01

Velkommen til claraogsigne! Jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt kan se du er blevet svinet til?? Der er kommet nogle kommentarer der specifikt angik dit spørgsmål, og så er der kommet lidt henvisninger til dig som ny bruger om hvor du egentligt burde have stillet spørgsmålet. Altså en hjælp til dig som ny bruger! Tror absolut ikke det har været for at hakke på dig, men bare noget info fra gamle brugere om hvordan du får optimalt hjælp til dit spørgsmål! Du har ret i at Kandu kan virke lidt sammenspist, når man lige kommer til forummet, men det tror jeg gælder alle forums! Udover det vil jeg sige at Kandu som regel består af rare mennesker, der går langt for at løse folks spørgsmål, så jeg tror da du får meget fornøjelse af dette forum hen af vejen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-10-04 21:01

Øh - sorry jeg har blandet to spørgsmål sammen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-04 21:07

claraogsigne

Der er ikke blevet hakket eller jaget på dig. Det var blot et tilbud om at hjælpe dig til at få dine point tilbage.
Du har så opfattet det på en anden måde.

Min form for evt. humor har på intet tidspunkt været tiltænkt dig.

Du har ret i, at der skal være plads til alle. Du har så opfattet hjælpen negativt, men den var positivt ment.

Kommentar
Fra : pms54

Dato : 05-10-04 22:46

Hej ans, kunne jeg give dig 20 roser, gjorde jeg det.
Har lige nærlæst det hele en x-stra gang, det er en anden, som du godt ved hvem er, der var flabet.
Jeg skriver fra min mands login. Stort sorry fra claraogsigne

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 05-10-04 23:02

Her kan du sende mig en kommentar, hvis du har løst. ham den flabet, siger at han har en lille tissemand

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-04 23:34

claraogsigne

Hvis du kan bekræfte at dette er en udtalelse fra dig
Citat
Hej ans, kunne jeg give dig 20 roser, gjorde jeg det.
Har lige nærlæst det hele en x-stra gang, det er en anden, som du godt ved hvem er, der var flabet.
Jeg skriver fra min mands login. Stort sorry fra claraogsigne

så lukker jeg spørgsmålet.

Jeg spørger dig fordi, der på det seneste har været mange "profiler", som prøver på at gøre det hele lidt mere indviklet end nødvendigt.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 23:47

claraogsigne

Hvis du tænker på mig som ham den flabet, eller flabbede (det hedder Flabet og Flabede), forstår jeg. ligesom ans heller ikke spor. Hvis du fik lært at stave, var det også muligt at du fik lært at læse.

Ham der skriver at han har en lille tissemand hedder arne.jacobsen - JEG hedder arne.jakobsen!!

Kan du se forskellen? Du skal IKKE svare. Jeg gider ikke bruge mere tid på dig. Ligesom ans var mine kommentarer også KUN venligt ment. Derfor har jeg ikke lyst til at bruge mere tid på en person der så åbenlyst viser at hun/han lider af forfølgesvanvid.

Ha' et godt liv. AJ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-04 23:59

>arne.jakobsen

Tag det nu roligt.

Accepteret svar
Fra : claraogsigne

Modtaget 200 point
Dato : 06-10-04 00:09

Hej Ans, ja det er mig der ville sende dig 20 roser. Tak luk det endelig, jeg synes også det er ved at blive en hel del for meget. Man tør næsten ikke skrive herinde mere.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-10-04 00:14

claraogsigne> Tag det nu bare roligt.
Flertallet...og det er mange er ganske fredelige og hjælpsomme mennesker.
Forsøger på at hjælpe med de spørgsmål der kommer.
At der så lige i øjeblikket kører noget "skvalder" skal du ikke tage dig så megt af....medmindre du gerne vil deltage i "krigen".

God fornøjelse med brugen af kandu.dk

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-04 00:21

claraogsigne

Du skal ikke lade dig afskrække. Måske har det været min skyld, at du nu føler dig forfulgt. Det var ikke meningen. Jeg havde bare svært ved at forstå beskyldningerne.
Jeg håber, at vi kan "mødes" i andre spørgsmål, uden hensynstagen til dette lille mellemspil.

Jeg håber at det har været/bliver et glædeligt gensyn med din bror.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 06-10-04 00:45

Tak for svaret claraogsigne.

Du skal ikke lade dig afskrække. Held og lykke med det, der venter forude. Jeg tror, du ved, hvad jeg mener

Hilsen ans

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 06-10-04 00:49

Jeg takker så meget, men jeg havde nu ikke behøvet disse point, de burde da i stedet gå til dig. Det var dig det gik udover. Jeg skal nok tænke på dig. Jeg sender lige en krammer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-04 00:59

claraogsigne

I skrivende stund ved jeg ikke om der er svaret på dit nye spørgsmål, men jeg svarer ikke. Jeg er bare glad for at vi har fået redet trådene ud

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-04 01:02

ups en stavefejl
reddet trådene ud. Slet dit spørgsmål, måske for du brug for dine point senere hen.