/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Afstande i DK! Esbjerg-København= ?km
Fra : sebulba
Vist : 2326 gange
20 point
Dato : 09-06-01 22:51

Hvordan finder jeg nemmest ud af hvor mange km der er fra ex. Frederiksberg til Kolding eller ex. Køge til Gladsaxe? Eksisterer der en hjemmeside hvor man nemt kan finde km afstande imellem to byer?
Thanks!

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 30 point
Dato : 09-06-01 23:12

UPS glemte at fortæle at du skal gå ind under "Ruteplanlægning"
og vælge kraks ruteplan, du skal blot huske at skrive vejnavnene også..

Madmikk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-01 22:17

"sebulba" <sebulba.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:c%vU6.1734$rs4.318921@news010.worldonline.dk...
> Hvordan finder jeg nemmest ud af hvor mange km der er fra ex.
> Frederiksberg til Kolding eller ex. Køge til Gladsaxe? Eksisterer der en
> hjemmeside hvor man nemt kan finde km afstande imellem to byer?
> Thanks!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
www.krak.dk eller Shell´s geostar eller hva pokker de nu kalder den i denne
uge.

--
Henning Andersen
Nr. Munksgaard
Vandborg
ICQ:18805021

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-01 23:25

http://www.mappy.com

Prøv lige ovenstående link.

mvh

Poul

"Henning Andersen" <rammemc@city.dk> skrev i en meddelelse
news:9fu3nm$9ug$1@news.cybercity.dk...
>
> "sebulba" <sebulba.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:c%vU6.1734$rs4.318921@news010.worldonline.dk...
> > Hvordan finder jeg nemmest ud af hvor mange km der er fra ex.
> > Frederiksberg til Kolding eller ex. Køge til Gladsaxe? Eksisterer der en
> > hjemmeside hvor man nemt kan finde km afstande imellem to byer?
> > Thanks!
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
> www.krak.dk eller Shell´s geostar eller hva pokker de nu kalder den i
denne
> uge.
>
> --
> Henning Andersen
> Nr. Munksgaard
> Vandborg
> ICQ:18805021
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-01 14:23

En anden mulighed er www.opel.de. Her angives afstanden i km.

sebulba wrote:

> Hvordan finder jeg nemmest ud af hvor mange km der er fra ex.
> Frederiksberg til Kolding eller ex. Køge til Gladsaxe? Eksisterer der en
> hjemmeside hvor man nemt kan finde km afstande imellem to byer?
> Thanks!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Godkendelse af svar
Fra : sebulba

Dato : 10-06-01 18:37

Tak for svaret madmikk.

Kommentar
Fra : sebulba

Dato : 10-06-01 18:38

Tak for hjælpen!