/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
blækskifte problem til epson
Fra : xtx
Vist : 580 gange
150 point
Dato : 30-09-04 18:29

hej!
Jeg har et lille problem med at få skiftet blækpatronen i min printer (epson stylus C40 plus).. Jeg trykker på edligeholdelsesknappen, men så går printeren helt amok og kører frem og tilbage og ender hvor den startede og hvor jeg ikke kan få skiftet den patron. Hvis I kan løse mit problem ville jeg blive meget glad!
Mvh xtx

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-04 18:33

LOL Jeg havde samme problem. Da den kørte frem holdt jeg den fast, så skrallede og hakkede den, men jeg holdt fast til den standsede. Så skiftede jeg, det virkede. Men det er vist ikke et godt råd

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 160 point
Dato : 30-09-04 18:36

Du kunne jo hive stikket ud når patronen er i stilling.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-09-04 19:07

Vedligeholdelsesknappen er vist til selvrensning - og så drøner den frem og tilbage.
Så hvis du ikke via medfølgende program kan sætte den i midterstilling ville jeg
bruge rådet fra Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-09-04 19:15

Det normale er at blækpatronen kører frem når man åbner låget.

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 30-09-04 19:33

Tak for svaret Teil.
Det virkede skide godt ;)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-09-04 20:00

Velbekomme.