/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Prøver..
Fra : Dirty_joker
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 30-09-04 13:32

Hejsa...
Jeg er for et stykke tid siden begyndt at dyrke styrketræning...
Tænkte på om der var nogle der kendte et par sider hvor man kan få GRATIS prøver på forskellige proteins produkter som er beregnet til styrketræning eller bare sport!

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 30-09-04 14:25

Jeg har selv trænet i 8-9 år, har aldrig haft succes med de der præperater. Mange af de præperater er det rene fup (og smager heller ikke alt for godt), og du kan få det samme resultat ud af spise en banan eller drikke lidt energidrik før træningen.
Din mave kan også reagere voldsomt på disse produkter, idet nogle af dem kommer til at fungere som en slags slankepulver i stedet for den energi (du sikkert har tiltænkt det skal være).

Men tal med din lokale instruktør, han kan sikkert give dig en masse gode råd (hvis han ikke bare er en af de der smart ass, som der desværre er en del af i diverse træningscentre).

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 100 point
Dato : 30-09-04 16:28

Tror ikke du finder nogen steder med gratis prøver. Men du kan jo starte med at købe en lille bøtte, det er jo ikek vildt dyrt... Desuden får du jo ikke nogen ide om hvorvidt det virker ved kun en prøve, så skal den sgu være en stor prøve...!

Og fh1dk, det med at de ikke virker, det er altså noget lort at lukke ud! Hvis du køber de rette produkter virker de 100% efter hensigten, det er klart at hvis du køber noget billigt lort så får du hvad du betaler for..

Og energidrik før træning kan aldrig erstatte proteiner efter træning...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-09-04 17:06

Om det virker eller ej kommer jo an på hensigten med at tage det.

Det er rigtigt, at de mennesker der tror de får store muskler af at indtage proteinpulver bliver skuffede.

Og ellers er der jo ikke den store forskel på kvaliteten, du skal kigge på proteinindholdet, og det er sådan set det.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 30-09-04 20:55

Ahh... Det betyder også rigtigt meget hvilken form for protein det er baseret på! Jeg kan klart anbefale Valle protein!

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker