/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IO Browser og SP2
Fra : Anli
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 30-09-04 10:40

Nedestående spørgsmål har jeg stillet i gruppen > Frontpage < men ikke fået et svar der løser problemet.

Prøver så her i denne gruppe med en lidt anden tekst.

Efter jeg har installeret SP2 som forøvrigt gik godt, får jeg når
jeg åbner min hjemmeside i Frontpage og aktiverer knappen: > Vis
i Web-browser < en advarsel lige under adresselinien som siger
meget forkortet > Internet Explorer har begrænset denne fil i at
vise aktivt indhold, osv. osv.

Jeg kan så fjerne denne advarsel ved at klikke på advarselslinien
og aktive > Tillad blokeret indhold < og jeg ser så Hjemmesiden normalt.

Men næste gang jeg vil se Hjemmesiden fra Frontpage popper advarslen op igen.

Samme advarsel kommer ikke når jeg logger mig på nettet gennem
min opkaldsforbindelse til TDC.

Jeg kan selvfølgelig leve med denne "ulempe" men hvis den kan
deaktiveres uden at min sikkerhed sættet over styr
ville det være at foretrække.

Jeg har prøvet at åbne Hjemmesiden herhjemme med andre Browsere, såsom Avant, Mozilla Firefox, Opera og Netscape og her er ingen problemer.

Jeg kunne så, som en har foreslået mig, åbne i en af de andre Browsere men det løser ikke problemet med IO, syntes jeg.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-04 10:47

Jeg kan ikke lige se hvad det har med de andre browsere at gøre at du ikke kan åbne den i Frontpage?? Du skriver at samme advarsel ikke kommer hvis du logger på via tdc??? jammen hvilken Browser bruger dit TDC abb??

Har du opdateret din Office pakke, (hvis du har fået frontpage gennem en office pakke)??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-04 10:51

Mon ikke det er dine sikkerhedsinstiller i IE du har sat for strikst op ???

Funktioner->Internetindstillinger... vælg fanen Sikkerhed og tryk [Standardniveau] ..og prøv så om ikke det har hjulpet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 30-09-04 14:19

Svar til både troldenesdhb og molokyle.

Jeg kan godt åbne min Hjemmeside i Frontpage men problemet er at IO blokkerer således jeg får advarslen som nævnt i mit første indlæg. Jeg benytter IO som standard Browser.
Jeg har købt Frontpage seperat og ikke gennem en office pakke.

Jeg har selvfølgelig prøvet at "lege" med fanen Sikkerhed og prøvet de forskellige niveauer som der nu er, men kom dog tilbage igen og satte den til [Standardniveau] som den står i nu.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-04 14:44

opdater Frontpage
http://search.microsoft.com/search/results.aspx?st=b&na=88&View=da-dk&qu=opdateringer+frontpage

Hvad er IO??

Jeg prøver lige når jeg kommer hjem til min frontpage, har ikke haft den åbnet efter installering af sp2

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 30-09-04 15:12

Undskyld, selvfølgelig Microsoft´s IE.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-04 18:27

Jeg beklager, men jeg har ikke problemet.

Jeg åbnede Frontpage, åbnede min hjemmeside, valgte Vis i Web-Browser............

Ingen problem

Prøv evt en rep af din Frontpage. Det gøres i Tilføj/fjerne programmer. Skiven skal selvfølgelig sidde i imens.

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 30-09-04 18:51

På et tidspunkt i min søgen efter en forklaring, fjernede jeg alt " JavaScripts " fra mit index.
Jeg har to JavaScripts kørende på index.
Dette hjalp heller ikke.

Hvad angår Frontpage har jeg prøvet at reparere denne, dog ikke fra Tilføj/fjerne programmer, men direkte når Frontpage åbnes fra mit CD drev.

Jeg tror ikke at fejlen ligger i Frontpage, nok mere i IE måske opsætning eller??