/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Vindafvisere til Xantia '95
Fra : MissXX
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 30-09-04 09:35

Jeg søger med lys og lygte efter vindafvisere til min bil. Jeg har monteret et sæt på fordørene, men vil meget gerne have et sæt til bagdørene.
Jeg har talt med Citroen, men de påstår at de ikke er lavet til bagdørene. Kan det virkelig passe? Det virker lidt ulogisk!

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 60 point
Dato : 30-09-04 10:05

Det tror jeg faktisk du skal "tage for gode varer" det de siger hos Citroën! Jeg vil ikke 100% udelukke at det ikke kan fås men jeg har ALDRIG selv set vindafvisere til bagdørene...hverken til min egen Berlingo eller andre modeller.

Mvh
Palle jensen

Godkendelse af svar
Fra : MissXX

Dato : 30-11-04 11:58

Tak for svaret pallenoc.

Jeg giver fortabt og accepterer at disse vindafvisere ikke kan fås.