/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke køre Java applets
Fra : PerNoreng
Vist : 302 gange
40 point
Dato : 30-09-04 06:53

Lige pludselig kan jeg ikke længere køre Java Applets. Min skærm viser kun de røde X´er, der ellers kun ses når webstedet mangler en billedfil. Jeg kører Win98 og IE6, som er fuldt opdateret med de seneste sikkerhedspakker (kan dette have indflydelse?). F.eks. menuen på www.kaptajn-johnsens-skole.dk fungerer ikke for mig. Jeg troede først det var Java indstillingerne (som jeg prøvede mig frem med), og senere forsøgte jeg at genindstallerere IE, men uden held. HJÆÆÆLP!
Tak for svarene!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-04 07:03

Tjek evt dine sikkerheds indstillinger i Explorer, stil dem på mellem.

Kommentar
Fra : stj

Dato : 30-09-04 08:27

Prøv evt. at gå ind på www.vucaarhus.dk
hvis du ikke kan se deres menu i venstre side, har de et
løsningsforslag.

mvh.
stj

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-09-04 09:10

Hvis du har opdateret dit styresystem kan du nemt risikere at din Java Virtual Machine er røget ud, hent en ny her:

http://java-virtual-machine.net/download.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-04 09:52

Derhjemme har jeg Win98 SE (dansk) med alle opdateringer. Nul problemer med applets der !

Har du den nyeste JVM = j2re1.4.2_05 ??? Hent den her : http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 40 point
Dato : 30-09-04 15:50

hej
her måske noget du kan bruge
http://www.znn.dk/

Kommentar
Fra : PerNoreng

Dato : 01-10-04 18:21

Tak alle sammen! Jeg forsøger mig frem med lidt downloads.

Kommentar
Fra : PerNoreng

Dato : 01-10-04 19:43

DET VIRKER DET VIRKER!!
Jeg downloadede msjavwu.exe. DET funker! Takker og bukker!! Nu kan jeg homebanke igen, og tjekke ungernes gøren og laden i skolen. Uvurderligt!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-10-04 19:54

tløk

Nu dit net bank virker, så overfør lige lidt penge hva..................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 03:48

PerNoreng -> Hvis du synes du har fået et brugbart svar, bør du lukke spørgsmålet ved at acceptere den kommentar der hjalp dig bedst på vej

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : PerNoreng

Dato : 02-10-04 05:48

Tak for svaret 1133. 5 stjerner fordi jeg var på herrens mark. Den sjette havde du fået hvis du helt nøjagtigt kunne fortælle mig, hvilken fil jeg skulle hente
Seriøst: linket var til stor hjælp, idet jeg fandt hvad jeg skulle bruge.

I

Kommentar
Fra : PerNoreng

Dato : 02-10-04 05:51

ALLE: I var til stor hjælp alle sammen, men som </MOLOKYLE> skriver, skal svaret jo lukkes (mit første spørgsmål i dette forum, så lidt venlig assistance faldt på et tørt sted ).

Tak!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 06:01

PerNoreng -> Helt iorden og velkommen til

</MOLOKYLE>