/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lars HUG akkorder
Fra : jeko80
Vist : 3523 gange
140 point
Dato : 29-09-04 22:16

Jeg har søgt alle vegne efter akkorder til sange af Lars HUG... er der nogen der kan hjælpe?
Nogle af de sange jeg søger er: "Natsværmer", "Dansevise", "Elsker dig for evigt" og "Alt går fra hinanden, babe"

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 02-10-04 19:03

Ja, den var også lidt svær.... men den går sådan, C# D# C C# F# A B A#

Kommentar
Fra : jeko80

Dato : 06-10-04 19:30

øh... hvilken sang er det?

Kommentar
Fra : Maxlemming

Dato : 25-10-06 15:07

Bumber lige den hér - har i de sidste par år ledet efter akkorder til "Natsværmer" af Lars H.U.G - jeg har svært ved at lytte den af, så alt hjælp er velkommen...