/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Ferieforslag
Fra : 7337
Vist : 1337 gange
200 point
Dato : 29-09-04 18:10

Gode forslag til miniferie i fra midt uge 42 og week-enden med, modtages med kyshånd! Er der nogle fede forslag?

Har selv tænkt på hotelophold i kbhvn, eller
køretur til NL, eller
????????????????

Jeg har ledt og ledt. Mente der engang kunne fåes et miniophold nede hvor der er varmt. Findes de ikke mere?

Accepteret svar
Fra : qfha

Modtaget 200 point
Dato : 29-09-04 22:11

Tidligere har man kunnet få flyture til syden fra Hamburg. F. eks. 4 dage i malaga, paris eller tyrkiet. Det kender vi ikke herhjemme. Men du kan da prøve at se på de tyske rejsetilbud.
Selv sidder jeg netop at planlægger en miniferie til Rømø, det bliver nok kun frisk luft og mindre varme.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-09-04 23:08

Hej 7337

Hotelophold i Kbh. Bvadrr. Så hellere i Ringkøbing eller Bur
http://www.comwell.com/Default.asp?ID=2769
Snowboard ferie i Italien måske?! http://snowboard-ferie-italia.letogfinn.com/
Harzen http://www.lauritzen-rejser.dk/

Uanset hvad du finder på - så rigtig god ferie!

//Creamy

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-09-04 23:09

Hvad med en storbytur.
Enten Berlin eller Prag f.eks.
Der er flere selskaber der i aviserne reklamerer med 4-5 dages ture.
Papuga Rejser reklamerer også med 3-dages ture til Berlin for 995,-

God tur når I når så langt
mvh dova

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-09-04 01:36
Kommentar
Fra : Splitcane

Dato : 30-09-04 03:17

Nær Hannover ligger Walsrohde Vogelpark. Her kan du overnatte på et perfekt hotel i idylliske omgivelser og på gode værelser. Samt nyde fugleparken (mod entre forstås) der er i særklasse. Find det på internettet.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 30-09-04 07:16

LONDON
Ryanair flyver billigt fra Billund til Stanstedt. Hoteller er altid dyre i London, men jeg kender et meget dejligt hotel i Kensington (5-10 minutters gang fra Harrods), der er rimeligt prismæssigt og pengene værd.
http://www.jurys.com/uk/jury's_kensington_hotel.htm
London er vidunderlig om efteråret. Masser at se på; for enhver smag. Spis frokost i en pub og aftensmad f.ex. i Chinatown. Koncerter, stand-up-comedy, teater (musicals), Museer for enhver smag. London museum er spændende.
Jeg kunne blive ved og ved.
Jeg elsker London.

Frieda

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-09-04 15:32

Desuden skal du ikke engang udenfor lufthavnsområdet for at stige på et tog til London. Enig med Frida i, at London er en kanon by

Earls court, som ligger tæt på Kensington er et godt sted, og hotellerne ligger side om side. Jeg har rejst dertil flere gange og for at få den bedste pris, skal du lade være med at bestille hjemmefra. det vil aldrig blive et problem at booke sig ind, hotellerne nærmest slås om gæsterne - og deres priser er langt under katalog prisen, hvis man kommer direkte fra gaden.

Andre forslag, der er værd at kigge nærmere på

Portobello Road, Covent Garden og Peticoat Lane, som alle er markeder.

Det mere traditionelle:
Buckingham Palace, Saint Paul's Cathedral (virkelig flot) og House of Parliament.

Barbican Center, som er et kultur center, og West-End, som er et teaterområde.

//Creamy

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 30-09-04 17:23

kik ind på DTF
Her er der masser af billige muligheder:
Berlin København Badgastein Paris Bezau

Kun 899,- Kun 749,- Kun 2.399,- Kun 899,- Fra 2.399,-
GOURMET | WELLNESS | GOLF | STORBYFERIE | WEEKEND

Lige midt i Sønderborg
3 dages weekend på dejlige Comwell Sønderborg ved stranden

Du får:
2 overnatninger
1 tre-retters middag/carvery buffet lørdag aften
2 morgenbuffeter
Kaffe med kage lørdag eftermiddag

Kun... kr. 799,-
pr. pers. i dobbeltværelse

SPAR KR. 221,-

Berlin - kontrasternes by
4 dages miniferie på Comfort Hotel Weißensee

Du får:
3 overnatninger
3 morgenbuffeter

kun... kr. 899,-
pr. pers. i dobbeltværelse

SPAR OP TIL 166,-

København City
3 efterårsdage på The Mermaid Hotel i Løngangsstræde

Du får:
2 overnatninger
2 morgenbuffeter

kun... kr. 749,-
pr. pers. i dobbeltværelse

SPAR KR. 791,-

Østrig - alt inklusive!
8 dages efterårsferie på Vitalhotel
Lindenhof i Badgastein

Du får:
7 overnatninger
7 aftenmenuer - f. eks. buffet
Øl, vin og vand ad libitum til maden
7 morgenbuffeter
6 små snacks - f. eks. madpakker
Gratis kaffe/te med kage hver eftermiddag

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 30-09-04 17:53

Hvor hulen er Bur?

Ringkøbing - nej

London - nej, det regner og der er fyldt med englændere.

Ski - nej, det kan jeg ikke finde ud af.

Waldsruhe, mener at have hørt om nogen der har været der. Skal checkes!

Jeg tror også jeg skal studere Ravni's forslag lidt.

...meeeen kære kandu'er, det skal være noget AFSLAPNING. Trænger til det. Gider ikke halse rundt efter seværdigheder. Og Creamy - jeg kan godt lide København, selvom den er fyldt med københavnere! Vil jeg omgås bonderøve bliver jeg bare hjemme!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-09-04 18:53
Godkendelse af svar
Fra : 7337

Dato : 18-10-04 11:45

Tak for svaret qfha.

Kommentar
Fra : kattejammer

Dato : 12-01-05 21:45

Ja, det er fedt at komme et lille smut til Kbh. Men ikke for længe... og hold kæft hvor finder man ud af hvor godt det er at man er født jyde!!!!!!!!!