/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kandu i sneglefart ?????
Fra : miritdk
Vist : 400 gange
20 point
Dato : 29-09-04 15:14

hvad er det med kandu.dk - jeg oplever gang på gang - at man næsten ikke kan komme ind - og værre endnu at man ikke kan skifte mellem siderne uden at man oplever enten fejl eller en så langsom behandling at man er ved at gå ud af sit gode skind - og retursvar ved kontakt - ja det er vel egentlig som at deltage i lodtrækning og få en nitte.
Andre der oplever dette og ved om der er noget man selv kan gøre ????????

ps... alle - og jeg mener ALLE andre sider jeg kontakter virker som de skal - og forbindelsen er helt ok - såååååhhh ????

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 30 point
Dato : 29-09-04 15:26

Det er Kandu der er helt skod langsom. Ellers en god side jeg lige er begyndt at bruge. Men med den fart det tager, eller mangel på samme, så mister man tålmodigheden.

Eller brug løsningen, du kan nå et spil whist på tv2 ved hver side skift på Kandu...........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-04 15:37

jamen det er netop hvad jeg gør - bare ikke lige whist - men jeg bliver ski så gal på den sneglefart - hvis ingen har en anden løsning - eller forslag der kan bruges så får du filene point *GGG*

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-09-04 15:46

Det er kandu´s antistress politik.
Meget brugervenlig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-04 15:55

teil -

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 29-09-04 16:33

kandu er er bare ikke så hurtig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-09-04 16:37

Gaaabbbbbbbbbbbbb det har også været sløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøvt her!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-09-04 16:48

Åh, er du ret ny her??
Det er et tilbagevendende problem du beskriver.

mvh dova

Kommentar
Fra : dunderfjert

Dato : 29-09-04 17:12

Hmm .. er egentlig ny her og så det som et interessant sted at udveksle erfaringer-meninger-oplevelser men dette tempo eller absolut mangel på samme har jeg ikke tålmodighed til.

Målt: fra forsiden .. klikket på emne: "Camping" 2 min 12sek. efter kom den op.

Det er altså uakceptabelt selv med 187 logget ind.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 29-09-04 17:21

Jeg kan egentlig godt tvivle på om der virkelig somme tider er over 500 logget ind, eller om mange bare idler eller måske oven i købet bevidst sætter programmer til at requeste sider fra kandu. Kunne kandu måske fortælle os lidt deres båndbredde og serverens hastighed? så ville I jo også en gang for alle kunne fraskrive jer ansvaret for ventetiden på sitet..

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 29-09-04 17:22

Jeg plejer normalt ikke at have problemer, men i går tirsdag, havde jeg problemer med at åbne siderne.
Ja, åbenbart også i dag da jeg er i gang med at sende dette indlæg- gaaab!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-09-04 17:40

Nu er Emil'erne også ophørt!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-09-04 17:41

Rigtigt at man kan blive irriteret - har selv været det mange gange
Alligevel er jeg kommet til den konklusion, at kandu er et godt forum og at man får rigeligt for 'pengene' ...Jeg er ret overbevist om, at folkene der styrer Kandu ikke sløver siden med vilje - og har man lyst kan man jo sende dem en anonym check, som tak for timer af gratis underholdning

//Creamy

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-09-04 17:41

Det bliver efterhånden mere og mere ironisk, at kandu oppe i venstre hjørne skilter med sloganet:

Citat
Kandu?dk
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 29-09-04 17:42

Jeg har såmænd også klaget til webmaster ved seperat mail over denne langsommelighed, man må håbe de kan gøre noget ved det.....

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-04 23:45

Tak for svaret troldenesdhb.
         der er mange der har givet deres bidrag og det føles da herligt ikke at være alene om problemet - har lyst til at omdøbe kandu til sneglehuset - men den går jo ikke - men ok - du svarede først og jeg morede mig lidt - kom faktisk til at skrupgrine - så point til dig