/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problemer ved opstart af win 2000
Fra : Nordania
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 29-09-04 10:12

Efter at have fjernet noget spy på en af vores computere, kan vi ikke få computeren startet op igen. Vi starter den og så når den dertil hvor den tæller ned i sekunder (også der hvor man kan trykke F8 ved fejl) så skriver den NTDETECT mislykkedes og vil derefter ingenting

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 29-09-04 10:24

Du kunne prøve at køre en reparation af installationen. Da der er beskadiget en vigtig fil.

Du kan se her hvorda nman gør på XP og det er stort set det samme.
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair

Kommentar
Fra : technic

Dato : 29-09-04 11:33

Her er et andet glimrende sted med vejledninger til at løse problemerne.
Windows startfilerne er korrupte og derfor tilslutter jeg mig forslaget om at reparere installationen via installations CD-rom'en
http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/index.htm