/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
CAT 5E kabel
Fra : viskinge
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 29-09-04 08:27

Hvor i Aalborg området, kan man købe cat 5e skærmet kabel, i metermål, helst til en fornuftig pris????
Postordrefirmaer har ingen interresse.

MVH

Kommentar
Fra : H2

Dato : 29-09-04 08:40

Hvis du ikke vil købe det en internet butik som FX. www.el-line.dk er du nok nød til at gå lit en elektriker eller en EDB butik. det er sikker noget billiger ver el-line.dk

Henrik

Kommentar
Fra : myg

Dato : 29-09-04 09:57

Det billigste sted overhovedet (jeg har set) er hos www.bj-trading.dk
- også selv om der er porto på (er det kun ét kabel, det drejer sig om - kan det selvfølgelig godt diskuteres)
Hilsen myg

Accepteret svar
Fra : olefahnoe

Modtaget 100 point
Dato : 29-09-04 10:47

Hej Viskinge

Gå til din lokale elektriker De har det
Jeg er selv elektriker hvor jeg til hverdag trækker en masse cat 5E kabel

Ved mit firma kan man låne en hel rulle på 500meter og aflevere resten og så afregne de meter man har brugt

Vores firma er en del af www.TS-Gruppen.dk , der er afdelinger i hobro og brønderslev.

venligst
ole fahnoe
www.BE-Installationer.dk

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 04-01-05 09:07

Tak for svaret olefahnoe.