/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
så er bunden vist nået ?
Fra : ahtn
Vist : 573 gange
50 point
Dato : 28-09-04 22:45

helt ærligt - tippet om at familiefreden kan reddes med Tofifee... det må da være en vits ???
aldrig har jeg set et så tåbeligt tip på KanDu - jeg ved de fleste herinde stadig er seriøse og jeg fatter ikke at et sådant tip kan få point overhovedet - fatter I det ???
for øvrigt kan jeg ikke fordrage Tofifee - det hænger sq fast i tænderne og trækker dem næsten ud !
selvfølgelig kan jeg bare ignorere sådanne tips - meeen - der må da være en grænse for galskaben - hvad bliver det næste tip: lav nogle popcorn og skilsmissen er aflyst... æd tyggegummi og sexlivet er reddet... ?
kommentarer udbedes
mvh ahtn.

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 60 point
Dato : 28-09-04 23:03

ahhh de små karamel og sukker bomber, er nu skønne hvis ikke lige det var fordi man var på kur....men igen et åndssvagt tip.....der kun har til foremål at få os til det vi har gang i lige nu..

med hensyn til tyggegummi og sexlivet, kunne det være en god igen at tygge det og blæse en stor bobbel og så putte den på penis, og bruge det som kondom. især menthol kunne give en hed fornæmmelse forneden...

mvh. Melander

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-09-04 23:19

Nej, ved du nu hvad.
Bare fordi du tilfældigvis ikke kan lide Toffifee er det da ikke noget at tage sådan på vej over

Har du ingen humoristisk sans??

Tippet er i kategorien Kemi, så det kan jo være underforstået, at der er puttet arsenik i toffifee-erne, og så bliver der helt sikkert fred efter familien har ædt dem

mvh dova

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 28-09-04 23:43

Nu ved jeg, at verden ikke er helt af lave og at der er håb for hvis man ikke kan finde større problemer end dette tip må man være en lykkelig sjæl.
Toffefee smager faktisk rigtigt godt og jeg kunne godt forestille mig at sure miner ville falme med sådan nogle dejlige karamelchokolader.
En skam at Kandu redaktionen ikke kan smide sådan nogle ind i visse spørgsmål.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-04 00:12

Tippet skal vist opfattes som en morsomhed : Det er lagt under kategorien Kemi..som dova så rigtigt påpeger

Herre-Gud ... !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-04 00:13

invincible -> KLARSYN ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-09-04 05:24

Ja, jeg synes også det er for dårligt, det er jo endten skjult reklame eller også er det en forbruger, der er blevet hjernevasket i uhyggelig grad. Har normalt ikke noget imod rene hjerner, men når det drejer sig om et produkt, der hiver plomber ud og som er afhængighedskabende, hvor er vi så snart henne...? Skal vi virkelig bare se til ,at den slags får lov at husere på VORES skærme??

(bare for sjov )

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-09-04 08:35

Helt ærligt, hvis tippet er skrevet som en vits, er det da bedømmerne der er moget galt med, ikke skriveren af tippet.

Men hvis bunden er nået, er det da kun godt, så kan det kun gå frem igen.

ellebye

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 29-09-04 10:47

Tja bunden er nået da Arne.jakobsen under RET stor ståhej siger farveller, for så 72 timer at vende tilbage.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-09-04 14:11

Ja, SA, det havde du også forudsagt,at han ville du mener at kende hans type. Spørgsmålet er om det så er godt eller dårligt, at han er her, jeg mener i det hele taget, og ikke bare, at han er tilbage efter balladen og ståhejet. Og kan jeg i det hele taget tillade mig at spørge?. Hvis han giver diverse spørgere svar som de er glade for, er det jo godt, men hvis han kører frem på samme måde i smalltalk og i diverse spørgsmål, hvor han genere de andre spørgere er det jo deprimerende. Har han ændret sig, næppe, vil han holde sig fra at lægge sig ud med alle mulige. ? Hvem ved?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:43
Godkendelse af svar
Fra : ahtn

Dato : 12-01-05 13:21

Tak for svaret Melander.