/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Har i også problemer ?
Fra : Zambrotta
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 28-09-04 21:13

Hey jeg har northern antivirus installeret, 2004 - og det fungere som sådan udemærket, det kan lokalisere hvilke filer der er farlige og ikke - MEN - når det kommer til sletningen af dem, siger den hver ENESTE gang, sletningen kan ikke udføres - hvilket vil sige jeg er nødt til manuelt at gå ind og finde filerne og selv prøve at slette dem, hvilket ikke lykkes hver gang da jeg ikke er pc-geni, programmet står på standard-indstillinger, så jeg kan ikke have pillet ved noget - hvad er der galt ???

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 28-09-04 21:33

den sætter dem i karantæne. Dvs når der kommer en opdatering til din Norton, der kan ordne den virus, så enten rep. den eller sletter den.

Bare den finder dine virus så gør det jo ikke det helt store, så er du sikret

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 21:45

Se mit svar i dit andet spg. (f... point)

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 28-09-04 21:51

Zambrotta
Jeg har haft et lignende problem. Efter at have brugt Spy Sweeper fungerer det igen, som det skal. Norton kører optimalt.
Du kan læse om Spy Sweeper her http://www.spywarefri.dk/spysweepermanual.htm

Godkendelse af svar
Fra : Zambrotta

Dato : 28-09-04 22:47

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-09-04 23:01

Selv tak Zambrotta
Har du prøvet Spy Sweeper, jeg er bare nysgerrig.