/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hjælp til "Backup mypc5.0"
Fra : gobling
Vist : 425 gange
250 point
Dato : 28-09-04 20:24

Hej.

Jeg har et problem med at tage backup med "Backup mypc", Programmet er begyndt at fejle under backup processen. Backupen er sat til schedule (starter kl. 23:00 hver aften) med at tage backup på en HP Collorado backup. Fejlen som kommer er " Error: Unable to backup netware trustee info for C:\Programmer/stomp/backup mypc/system/snapshot.xml.tmp. Error 19 ". Det der tages backup af er Navison C5 som ligger på serveren. Har sikret at alle bruger er logget ud af C5 inden backupen foretages (ellers kan den ikke). Backup drevet fejler intet da den er testet ok med andre programmer. Men er der nogen som har været ude for lignende problem?? Har forsøgt at læse mig frem på stompinc hjemmeside, men uden resultat.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 30-09-04 14:42

Slet Backupjobbet og opret et nyt.

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 30-09-04 22:50

Har fundet fejlen.. Det var novell serveren som konfliktet med backupen.. Er hvis nød til at inst. en NT server istedet..

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 01-10-04 11:16

Du kan lade BackUP MyPc køre på en WinXP, da programmet bare tager backup af data den kan se via en share.