/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
incredimail
Fra : dengamle
Vist : 1126 gange
50 point
Dato : 28-09-04 17:58

Nu er den gal igen
Jeg bruger incredimail men pludselig kommer når jeg starter computeren kommer der en besked om jeg skal logge ind der skrives identity,den kommer hvergang når jeg åbner
den har aldrig været der før
hilsen dengamle

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-09-04 19:34
Kommentar
Fra : lambi29

Dato : 28-09-04 19:35

Hejsa jeg er selv bruger af Im.. og jeg har ikke haft sådan problemer det eneste problemer jeg har. har jeg kunne klare enten ved at lukke prg ned igen eller opdater prg. jeg vil råde dig til at prøve at opdate prg en gang og se om ikke det kunne løse dit probs!!!!

Mvh lejla

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 28-09-04 21:08

den gamle :
forstår jeg dig ret det er når du starter din pc der popper en meddelse op om indentity. hvis det er ret så er det ikke incredimail. men din opsætning. hvis det er incredimail. kan du gå ind og fjerne incrdm. så den først starter når du ber om det.
nu ved vi jo ikke hvilken udgave af incredimail du bruger

hilsen ib.

Accepteret svar
Fra : arcken

Modtaget 50 point
Dato : 28-09-04 23:04

Er incredimail rigtigt installeret, så SKAL den kunne håndtere mange identiteter og det at den spørger ved opstart skyldes at det har den fået besked om i opsætningsmenuen, så du skal blot igennem tilpasningen af programmet.

Du har jo f.eks. et menupunkt der hedder Manage Identities i din startmenu og du skal først og fremmest sætte dig grundigt ind i hvordan det hænger sammen, så skal du nok få endnu mere glæde af det end du formodentlig har nu.

Incredimail er for mig det bedste jeg har kunnet finde, frem for de frygteligt kedelige og helt sterile frk. kontormusudseende programmer som jeg sunes MsOutlook eller MsOutlook Express de er.

God vind i sejlene.

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 28-09-04 23:24

Tilføjelse vedr. incredimail:
Xp-styre systemet giver jo mulighed for at der kan lukkes mange forskellige brugere ind og bruge pcen, men jeg tvivler på at det er en relistisk mulighed, for hvem vil overlade pcen til en hr. hvem som helst,?
Jeg vil helst ikke ha andre til at rode med tingene, men de må godt arbejde på den og da da jeg opdagede, at man kan indrette det så man er den eneste der må rode og pille og at der jo godt kan lukkes en ind som gæst på computeren, der så kan checke sin webmail eller hvad ved jeg uden at have mulighed for at rode og pille med filer som man jo selv helst vil være herre over, ja da syntes jeg det var en vældig god ide, så derfor er den mulighed nu til stede her hos mig idag.

Incredimail giver nøjagtig den samme mulighed for een ved opstart. Man kan etablere alle de identiteter man måtte ønske og så er det jo klart at den er nød til at vide hvilken -? identitet den skal åbne ved start og da vælger man blot ud fra en liste der er sat op i et rudefelt.

Den kan sættes til "default" og den kan sættes til at starte op uden kodeadgang.
Det kan godt være at du er nød til at slette en allerede oprettet adgang for at nulstille koden og bagefter kan du så oprette navnet igen og undlade en kode, så får du ikke spørgsmålet igen og den starter så villigt som en mis.

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 29-09-04 09:40

arcken

må give dig ret i incredimails fine egenskaber er selv premium user.gennem flere år .
en lille ting at tilføje som flere ikke er klar over, incredimail fåes i flere sprogversioner,special gode for folk der ikke er særlige gode til engelsk ,så brug den svenske udgave "måske bedre for få at forstå"

hilsen ib. have a nice day.

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 29-09-04 18:17

Tak for svaret arcken.
      jeg takker alle for svarene
det var ret nemt, nå man får det at vide , jeg gik blot ind og fjernede et flueben
tak dengamle

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 29-09-04 22:15

Det vil jo nok være helt fint fortsat at bevare en tråd om IncrediMail, men der skal nok komme en del andre sjove spørgsmål til. Jeg kender godt fornemmelsen hvis det viser sig, kun at være et flueben der er årsag til lidt fortvivlelse, men skidt pyt, that's life og resten af livet vil dette blive styret af endnu flere flueben end dem der styrer ens liv idag.

Med hensyn til evt. at vælge en svensk-udgave, da er jeg ikke helt enig i forslaget - alene fordi, -tvinger man IKKE sig selv til at lære dette engelske, så bliver det meget sværere for een.

Det må absolut være langt den bedste situation, at NÅR man nu ikke kan vælge et dansk "interfjæs", så er det da bedre at få den korrekte engelske og så i værste fald en ordbog liggende ved siden af commeren.

Svenskere er skisme da svære at forstå og humor har de slet ikke, og for mit vedkommende
har jeg faktisk sværere ved at læse svensk end engelsk. Vær du blot glad for, at det ikke er en russer der har opfundet IncrediMail og at denne russer i givet fald ikke kunne andre sprog end sit eget.