/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Søger ideer
Fra : dr0zie
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 27-09-04 23:16

Har en fuld hjemmeside med forum, dl, nyhedsbrev, altså en hel full programmert hjemmeside som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til.
Nogle der har nogle gode ider til hvilken portal, side, eller lign der mangler på nettet kom endelig med gode ideer tager imod alle slags ideer.

Mvh: Dr0zie

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 27-09-04 23:32

well vi kan da altid bruge flere torrent sider ;)

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 27-09-04 23:38

indeholder den login til private sider/oplysninger?

har gået og pynset på en idee og mangler en hjemmeside...

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 60 point
Dato : 28-09-04 00:23

Jamen DrOzie dog!
Hvad med at smide et link til siden, så vi kan se hvad du mangler.
Det er lidt svært at komme på noget som du kan lave, når vi ikke kender til det indhold der er i forvejen.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-09-04 14:44

Jamen den har det hele en fuldt programmert side, ddkasper gør den eller kan den komme til.
Men det handler ikke om at se siden det handler om ideer til en hjemmeside til hvad der skal være på min side

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-09-04 21:20

Den er sgu svær at takle.
Du må da have en mening om et bestemt budskab, som du vi lægge ud på din hjemmeside?
Ellers kan du såmen lægge hvad som helst ud. Det er dog nok smartest at lægge noget ud, som andre gider klikke sig ind på!
Når du skriver at den har det hele, hvad kan man så ønske sig mere?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-09-04 21:31

man kan ønske sig indholdet af siden det skriftlige budskabet, det folk gider at gå ind på siden for at se

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-09-04 21:31

man kan ønske sig indholdet af siden det skriftlige budskabet, det folk gider at gå ind på siden for at se

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-09-04 22:06

JEG MELDER "PAS"

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-09-04 22:58

ok

Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 02-10-04 00:54

Tak for svaret severino.