/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
det hurtigeste tun til maxi for omk, 200~
Fra : mikkelgj1
Vist : 363 gange
25 point
Dato : 27-09-04 21:47

er der nogen der ved hvad det er? og hvad vil topfarten være? hvor kan man købe det?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-09-04 21:56

1) Lig eleastikken dobblet
2) Topfart 120 km/t
3) Brugsen

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 27-09-04 22:09

lola.. det koster jo ikke engang 5kr ?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 22:11

nej, man skal ha noget polini evolution. http://www.thansen.dk/

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 27-09-04 22:22

være nu lige lidt seriøst.. polini ved thansen?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 25 point
Dato : 27-09-04 23:11

http://www.west-import.dk/
Athena:
det vildeste lukus tunsæt til maxi leveres af italienske athena/eurocilindro som vist på billedet ø45mm-70cc studs udvendig mål 24mm, den er rimelig hurtig og med dobbeltmembran ialt= Pris: 1075Kr
Så skal du jo have udstødning UDSTØDNING BITURBO SØLV (Varenr.: PM906) 250kr
og:
KARBURATOR DELORTO 20MM (Varenr.: KA10) 425kr
Og en racerkobling måske denne KOBLING RACER (Varenr.: PM918) 425
Men det er ikke noget for en gl. Maxi med dårlige lejer, så skal den have racerkrumtap.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 28-09-04 08:22

skal jeg godt nok have recer kobling hvis det er en puch gears?

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 28-09-04 10:26

du kan få det samme sæt som pallebhansen snakker om på skåde reservedele til 999,- men det er kund 70cc.
http://www.kreidler-service.dk/ItemDetail.asp?VareID=8631&ItemStart=

det er nok det villeste sæt du kan købe i danmark men hvis du vil købe i udlandet så kan du få et 80cc
i holand på denne side http://www.50cc.nl/zoek_e.asp?M=puch
her skal du gå ind under cobra og så cylinder kit

og det har Partno. 15135

men når du kommer ind til sætet skal du trykke på de 2 blinkendene udråbstegn og så vil der åbne sig en ny dialoboks hvor der er to links hvor den foreslår at du køber en udstødning og en needle bearing men du skal kund købe needle bearing'en for den udstødning et god for din maxi du skal heldere købe den udtødning der har Partno. 5046 eller 15989 i dette link http://www.50cc.nl/zoek_res_e.asp?TA=PucMax&GR=uitlaat

men med dette link skal du vide at stellet skal forsterkes MEGET!

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 28-09-04 12:24

det lyder bare godt, er der så nogle der ved hvor man kan få hvide støddempere til sin maxi 2 gear?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-09-04 16:19

http://www.west-import.dk/
forgaffel i std udgave --,MODELFOTO. LEVERES I GRUNDMALET incl topplade 375kr
Når de som her er grundmalet, kan du jo selv ofre en dåse hvid spray.
Og det er smartere at købe hele forgaflen, fremfor at skulle skille støddæmpere ad, og så er alt lige, og ikke skævt som på mange brugte Maxier.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 30-09-04 00:05

det var desvære ikke til forgaflen men de 2 støddæmpere der sider bag på en maxi 2 gears..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-09-04 00:36

Forkromet støddæmpere:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=310752237&n=282541542&pn=282541546
http://www.thansen.dk/product.asp?c=310752237&n=282541542&pn=282541547
Du kan rulle helt ned, og trykke på varen passer på?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 02-10-04 22:54

danke :D øh, hvordan skal jeg male min maxi`? den skal bare se rigtig fed ud :D

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-10-04 01:14

Hvis du mener hvilke farver, så er der så mange kloge hoveder der har alle mulige foreslag, men prøv at farvelæg et billede i et billedbehandlingsprogram.
Men lad for guds skyld være med at bruge alt for mange farver.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 03-10-04 10:44

mikkelgj1 hvormange spørgsmål har du i dette område??

synnes lige at du skal finde det svar der passer bedst til dit første spørgsmål!

og du skal da vælge lige præsis den farve som du synnes passer bedst på din knallert!

jeg er selv helt vild med enten sølvgrå eller krom!

men det det skal du selv helt vælge!

men som sagt er det dit valg!

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 03-10-04 16:51

lyder godt, men nu vil jeg lukke det her spg..

Godkendelse af svar
Fra : mikkelgj1

Dato : 03-10-04 16:51

Tak for svaret pallebhansen.