/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Database????
Fra : cyrus25
Vist : 345 gange
40 point
Dato : 27-09-04 21:28

Jeg er ved at lave en hjemmeside men vil gerne have at man kan søge på siden(erne) efter mine produkter.
Vil ikke bruge freefind eller andet der er lavet i forvejen.
Hvordan kan jeg selv lave en søgefunktion uden de store problemer? Har prøvet gennem frontpage.....Men ak nej.
Håber der er en løsning!!!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-09-04 21:41

Jeg kender en der har lavet en kanon søgefunktion.

Han er ejer af siden

www.itup.dk

Prøv at stille dit spg i hans forum.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-09-04 22:07

Jeg har brugt denne søgefunktion med godt resultat. Det er ikke den meste avancerede, men den funker.

http://www.zip.dk/homesearch.html

Se også den i funktion på: www.tour-de-holmegaard.dk og klik på søgefunktionen i menuen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-09-04 22:11
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-09-04 22:15

troldenesdhb > hvorfor skal cyrus25 spørge der ? Der kommer da sikkert en her på kandu der kan svare på spørgsmålet ellers er der da andre fora han kan spørge i der er mere overskueligt f.eks. experten, men jeg er sikker på han får svaret her.

Skulle det ikke lykkes for dig cyrus25 så prøv det forum jeg har skrevet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 28-09-04 07:06

LoL

du er da vist en lille dreng hva bent....................

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 28-09-04 09:10

Hvis du gerne vil have en nem løsning så se på www.alvision.dk - det er gratis at bruge.

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 40 point
Dato : 28-09-04 09:11
Godkendelse af svar
Fra : cyrus25

Dato : 09-01-06 16:09

Tak for svaret wilsonweb.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 10-01-06 07:47

Velbekommen