/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Derfor skal ZONKER smides ud
Fra : viskinge
Vist : 655 gange
1280 point
Dato : 17-07-02 15:05

Gi et bud på hvorfor ZONKER bør udelukkes fra kandu

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 17-07-02 15:19

Hej Viskinge

Jeg tror ikke på at du eller andre kan få udelukket Zonker, for dette er trods alt et frit forum hvor brugerne må gøre hvad de selv syntes er rigtigt, og så kan vi andre jo fare til tasterne og fortælle dem når vi syntes de gør noget snavs, såsom denne pointjagt, som er dødirreterende, MEN ZONKER er altså IKKE den eneste, der både taler nedladende til andre brugere og jagter point, og hvem skal så være dommer og sige nu er det nok.
Det bedste ville stadig efter min mening være helt at sløjfe alt hvad der hedder point, og så lade dem vise sig der virkelig vil svare gratis, for at hjælpe andre brugere, de er da trods alt i flertal, men det er spørgsmålet hvorlænge, hvis det nuværende system fortsættter.

Med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 17-07-02 15:24

Hej bantam.
ja, det var jo et bud.
Der må dog være visse regler, man kan ikke opføre sig som man selv vil.

mvh viskinge

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 16:01

godt med noget ironi

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-07-02 16:08

På Eksperten må man ikke nævne Kandu.dk - på Kandu.dk kan man nævne Eksperten, så meget man har lyst til, uden at det får de fjerneste konsekvenser.

Det siger meget om forskellen. Det må man indrømme.

Hurra for Kandu.dk!!!

Så nu kan jeg SLET ikke finde nogen grund til, at Zonker skal smides ud.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 16:50

Hej Rellom

Det var da et argument der ville noget ??

Hvad nu ?

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-07-02 16:53

Er det virkeligt nødvendigt at rive op i denne debat evig og altid? Det drejer sig jo snart ikke om andet, end hvad folks menninger er om hinanden. Der er sagt meget i ligende og nyerer indlæg her på kandu, så gentagelse er unødvendigt.
Lad dog nu den fis sive op i luften, så vi kan komme videre med råd og tips til/for hinanden.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 17:18

Kære Laurenzio

Tak for meningen med Kandu... det varmede

Hav en god dag.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-07-02 17:41

Hej Laurenzio

Ja, du har ret. Men jeg klikkede mig altså også kun ind på dette spørgsmål, fordi jeg godt kunne bruge de 1260 point til en ny vinterfrakke. Og så er det jo irriterende, at man ikke kan svare.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 17-07-02 20:58

Hej viskinge.
Godt initiativ.
Jeg følger dig op senere med et par tusinde points.
Og Zonker: jeg ved godt, at jeg at skrevet, at jeg ikke vil deltage i diskusioner, hvis du også er logget på, men Viskinges initiativ er altså for godt til at jeg kunne lade det ligge.

hilsen
Catbody

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-07-02 21:02

LOL

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 18-07-02 05:59

Hvorfor må man ikke nævne kandu.dk hos eksperten. Jeg har dog skrevet noget om PC-Planets forum derovre uden at blive smidt ud. Noget andet er det jo med for mange bandeord eller racistiske bemærkninger.
Men at man kan være lidt stejl i sine kommentarer, skulle dog ikke være grund nok til at blive ekskluderet.
Et eller andet sted skal der selvfølgelig være en grænse, hvor meget man kan tillade sig i et forum, som jo først og fremmest skulle være noget hvor man kan hjælpe hinanden, uafhængig af hvilket pointsystem man bruger.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-07-02 11:36

Zonker kan sagtens få lov til at blive på Kandu,bare han ændre den frembrusende måde han opfører sig på herinde,og kan han ikke det så må han enten sættes på porten eller en eller anden form for karantæne
Min mening er at der skal være plads til alle herinde,men det mener Zonker ikke,han forsøger på alle mærkelige måder at skræmme andre væk herinde,mange af de gamle brugere der virkelig kunne hjælpe andre med deres proplemer,og det er vel derfor Kandu er til,er her ikke mere,de er simpelthen flygtet da de ikke gider at blive rettet på og få fortalt at alt hvad de skriver dur ikke,det eneste der dur er det der kommer fra manden der ved alt Zonker
Alle forsøger vel at hjælpe så godt de nu kan.Zonker er her kun for at få så mange superpoint som muglig,og ikke for at hjælpe,hvilket tydelig kan ses i de cirka 300 indlæg han har fundet i Kandu arkivet,hvor han alle steder skriver som et formodet svar de berømte ord-vær sød at lukke spørgsmålet,det hjælper jo ikke de brugere som sidder med samme proplem,at de køber spørgsmålet for at komme ind og læse svaret,og så blive mødt med denne åndsvage svar-vær sød at lukke spørgsmålet
Zonker bliver ved med at påstå at han er ligeglad med point,hvis det virkelig er rigtig hvorfor skriver du så ikke Zonker som jeg har foreslået under et andet spørgsmål her på forumet,en email til Kandu og beder dem om at slette alle de point som du har snydt dig til i denne månede?
Men det har du vel ikke hår nok på brystet til at gøre,eller har du?
Ligeledes syntes jeg at tonen Zonker bruger herinde over for andre er for hård
Jeg kunne nævne mange steder men lad mig bare nævne en
http://www.kandu.dk/dk/spg/4638
Carl Munk det var dog den værste gang pladder jeg har set i lang tid. Hvad med om du fik undersøgt din hjerne inden du udtaler dig.

Jeg tror ikke jeg vil skrive mere men bare henvise til gruppen http://www.kandu.dk/dk/emne/20605
Hvor der igen og igen bliver skrevet om Zonker.

Så kære kandu hvis i gerne vil have jeres side stadig skal bestå af tilfredse brugere,og undgå flere flygtninge fra siden
Så kandu igen bliver en rar sted at være,hvor brugerne kan få seriøse svar på det de spørger om,så må i enten skrive til Zonker,og fortælle ham hvordan man opføre sig på kandu,eller sætte ham på porten
MVH Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-07-02 17:52

Hej viskinge

Hvorfor har du afvist Bjarne H.s svar? Jeg er langtfra enig i svaret - men det er da et fyldestgørende svar på det, du beder om: en begrundelse for, at zonker skal smides ud.

Har du skiftet mening, så du ikke længere synes, at zonker skal smides ud? Har du måske antaget det samme standpunkt som Parkenss under "Åbne spørgsmål": at der er flere meninger om den sag og derfor ikke noget endegyldigt svar?

I så fald flot, men en sådan holdning matcher jo ikke med dit meget rigoristisk formulerede spørgsmål, hvor du tager som en given ting, at zonker SKAL smides ud.

Eller din hensigt er måske at få mere gang i debatten under dit spørgsmål? Det tror jeg ikke, du får, ved at afvise kvalificerede svar uden nogen som helst begrundelse.

Og iøvrigt: Nu, hvor du har afvist Bjarne H.s svar, kan du jo ikke siden acceptere det. Vil du så bede Bjarne H. om at gentage svaret, når du finder ud af, at du ikke får noget bedre? Hvilket du næppe gør på de præmisser, du selv har opstillet.

Forklaring udbedes!

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 18-07-02 18:57

Så vidt jeg ved står der ingen steder skrevet at man skal gi en begrundelse for afvisning af svar. Jeg har lagt mærke til at Zonker også udbeder sig forklaring når hans svar afvises. Det er da en privatsag hvorfor man syntes at et svar skal afvises, mener jeg

med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-07-02 19:46

Bantam hvorfor i alverden er det en privatsag, at man afviser et svar ?
Er det ikke rimeligt at dem som svarer får en begrundelse på en afvisning.
Det syntes jeg nu kun er rimeligt !
Men hvis du ikke mener at det er rimeligt, er du vel havnet i samme båd som mig, for sådan som jeg læser det er det jo netop det samme, som jeg får skyld for som du gør bare i en anden vending.
Så velkommen i klubben.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-07-02 20:42

Hej Bantam

Nu er det jo ikke MIT svar, der er blevet afvist.

Ejheller skal min kommentar forstås sådan, at jeg mener, at en afvisning ALTID bør følges op af en begrundelse. For det mener jeg ikke.

I herværende tilfælde er der imidlertid tale om, at spørgeren får et fyldestgørende svar på det, han spørger om - og afviser svaret! Det finder jeg uforståeligt.

Hvis svaret i stedet havde argumenteret for, at zonker IKKE burde smides ud, ville en begrundelse af afvisningen selvfølgelig ikke have været nødvendig. For så var der jo ikke blevet svaret på det, der blev spurgt om.

Det må da være klart?

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 18-07-02 20:57

Hej Zonker og Hej Rellom

Jeg takker jer begge, for jeres kommentarer, som hver især gav mig lidt at tænke over.

Mvh
bantam

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-07-02 22:07

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 18-07-02 23:05

Hvad er dette dog for en børnehave??!!!!!!!!!!
Hvad er folks problem? Hvis man ikke kan lide een af brugerne her, så kan man da bare lade være at læse hans svar!!! Når nogle her anklager andre for at ville rage points til sig, så kan der da kun være eet eneste motiv for deres surhed.......de ville forfærdeligt gerne have haft de points selv !!!
Hvad man så skal bruge de points til er mig en gåde, det eneste man får er en dum lille præmie uden værdi, så tag jer dog sammen ALLESAMMEN, og husk hvad dette forum egentlig er til for!
Hvorfor opretter I dog ikke jeres eget lille brokke-misundeligheds-forum ?

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 18-07-02 23:15

Ja, yttepige!
Den er jeg fuldstændig enig med.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 18-07-02 23:34

Lille yttepige......
Nu har du ikke været aktiv særlig aktiv på kandu.dk siden marts, hvordan kan det så være at du vil ind og debatere her ???

Det kunne vel ikke være "betaling" for dette tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/1764 ???
eller måske fordi zonker hjalp dig lidt her: http://www.kandu.dk/dk/spg/5023 ???
Eller måske fordi zonker har hjulpet dig med at sætte en server op ???
Eller måske bare fordi du godt kan li' ham

1) Det er børnehaven på kandu.dk
2) folks problem syntes jeg du skulle læse om her: http://www.kandu.dk/dk/spg/4722 og her: http://www.kandu.dk/dk/spg/5001 det vil
være for omfattende at skrive igen
3) jow.....jeg ville gerne have haft de point (men jeg ville da prøve at gøre mig fortjent til dem først)
4) præmien har en værdi !!!!
5) vores brokke-misundeligheds-forum har vi lige her: http://www.kandu.dk/dk/spg/5030 og her: http://www.kandu.dk/dk/spg/4722 og her: http://www.kandu.dk/dk/spg/5001 og 10.000 andre steder.....

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 18-07-02 23:36

nice try zonker
Next time try harder

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 18-07-02 23:48

Jeg sad iøvrigt lige og kiggede på gamle spørgsmål i gruppen kandu.dk og fandt denne http://www.kandu.dk/dk/spg/3737
-----------------------------------------------------------------------------
Denne Måned har Superbruger Zonker faktisk ikke været på banen her på KANDU,---alligevel fører han klart på Point--i øjeblikket 1007 Superpoint. Jeg misunder ikke Zonker disse point,--men hvordan kan han gøre det ---UDEN at være aktiv???????????????????????
Dette er dels et Spørgsmål til andre brugere,----samt et stort spørgsmål til jer bag KANDU,--når i kommer ind og læser i denne gruppe.

Forvirrede Hilsener
Parkenss
-----------------------------------------------------------------------------

zonker svarer.....
-----------------------------------------------------------------------------
bla bla bla bla......
Så alt i alt er min point tildeling god nok, misundelse er en grim ting.

Konkurrence er når man fighter med åbent sind og tager det med god sportsånd.
-----------------------------------------------------------------------------

Hvor meget fight er der i zonkers formodede svar

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-07-02 23:55

e.p.

Nu vil jeg ikke forveksles med min kone, der er trods forskel på os som individer.

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 18-07-02 23:57

ROFL Har I ikke noget liv???? Jeg har sagt ja tak til at få mail, hvis der kommer indlæg her - gæt engang.......4 svar på ½ time HAHAHA og det er næsten midnat!

e.g.: Jeg er IKKE zonker!

Siden du nu bruger så meget tid på at undersøge min historik så kik igen, hva?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-07-02 00:03

Godt gået e.p.
Zonker Zonker og din kære kone Yttepige
Det er da tydelig at yttepigen er din kone
det fortæller du da helt klart her
http://www.kandu.dk/dk/spg/5023 her vil du gerne have ros eller ris over en hjemmeside som tilhører
http://www.yttepigen.dk
længere nede på siden kan man nemlig læse dette
Glemte en ting, det er konen som ejer siden, men mig der roder server og det bagved liggende

ja så er det bare jeg siger,så er man dummere end loven tillader
jeg syntes at i begge to skulle tage hinanden i hånden og forlade Kandu
så vi andre igen kan få lov at nyde Kandu.

PS-har du skrevet den email til Kandu og bedt dem om at slette dig for de point som du har snydt med????????

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-07-02 00:05

Det hjælper jo ikke noget at skrive til dem !!!!!
http://www.kandu.dk/dk/spg/5070

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 19-07-02 00:11

Hehehe Har I overvejet en chat-kanal?......så går det endnu hurtigere med at svare hinanden !!!

Og så bedes I iøvrigt bemærke, at det er jer ALLE incl. zonker jeg gav en overhaling for at omdanne dette sted til en børnehave!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-07-02 07:08

Hej rellom.
Jeg syntes det er lige tidligt nok at lukke endnu.
Bjarne_h 's svar var et godt bud, men mon ikke han kommer igen.
Jeg kan også godt lide briani's kommentar vedr. yttepigen & zonker.
fortsæt bare.

MVH viskinge

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-07-02 09:15

Brian du er sat på af på sidelinien, du kan kun komme med sure opstød, og dem er jeg træt af. Jeg gav dig en åbning forleden som du åbenbart ikke forstod, men det må du jo selv om og sejle din egen sø.
Du sidder og bruger krudt og energi uden at komme ud af stedet.
Sætter spørgsmålstegn ved om folk fortæller sandheden eller det der er værre, i det hele taget mener du ud fra de indlæg du har haft, at det skal køre på dine præmisser, men sådan foregår det ikke i virklighedens verden hvor jeg og andre mennesker lever.
Læg mærke til ovenstående, som du sikkert ville kunne få brug for i fremtiden IKKE kun herinde, men også ude i det virkelige liv.
Du hører intet eller næsten intet til Parkenns, Strarup, Rellom, Bantam, Laurenzio og et par andre mennesker.
Faktisk har laurenzio fat i det helt rigtige, når han skriver at "...Lad dog nu den fis sive op i luften, så vi kan komme videre med råd og tips til/for hinanden."
Men det får du simpelthen ikke fat i Brian.....
Spørgsmålet er hvad du vil og i hvilken retning, i medens du sidder og bruger krudt og energi, vil du se at vi andre lader det ligge og kommer videre med at hjælpe andre folk på vej med at lave tips og besvare spørgsmål.
Sidste gang du kom med et svar, som en bruger var glad for og sagde ja tak, var 27.06, så det må siges at være et stykke tid siden.
Hvad tips angår, hvor du jo plejer at kunne komme nogle rigtige gode tips, har din viden sidste gang været i brug den 27.05. Synd og skam, låner lige fra Parkenns "..for du kan jo godt"....!!!
Slut herfra.
Og til alle jer andre tak for en god og nogle gange saglig debat.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-07-02 11:33

Til Pointhunteren
Nu skal du ikke lære mig hvordan man opfører sig ude i det virkelige liv,det er du ligegodt for grøn til.
og hvis du ellers kan læse hvad jeg skrev for længe siden,så vil du opdage hvorfor jeg holder en meget lav profil herinde.
Jeg så gerne at alt den debat der er opstået omkring dig,ville få en ende,og det mener jeg,men det vil du jo ikke,du foresætter i samme skue hele tiden
hvorfor svarer du ikke på det du bliver spurgt om i stedet for hele tiden at svare udenom?????
hvergang jeg rammer plet i mine kommentarer om dig,klapper du i som en østers
hvorfor tager du ikke kampen op alene?
her er det din kære kone yttepigen der forsøger at forsvarer dig,i et andet spørgsmål var du lokket ind som Yff
det eneste jeg forlanger fra din side er
1-At du ikke sætter alt hvad du skriver som formodet svar(kan se det er begyndt at blive bedre)
2-at du ændre din tone
3-huske på at der skal være plads til alle.
kan du opfylde disse tre ting,så vil du ikke høre mere fra min side
og til sidst ville det pynte på dit image herinde at du som jeg har opfordret dig til mange gange,skriver til Kandu og beder dem om at slette alle de point som du har snydt dig til i denne månede,det kan du jo ligesågodt gøre ikke,da både dig om din viv er LIGEGLAD med point
så tror jeg mange herinde vil se navnet Zonker fra en anden synsvinkel

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 19-07-02 12:30

Er du almindelig dum briani, eller kan du ikke læse............................????? Jeg forsvarer ingen, vel? Forsøg at stave dig igennem min forrige kommentar

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 19-07-02 12:43

Til alle
Jeg beklager meget tonon i min ovenstående kommentar, men det bringer desværre mit temperament i kog, når jeg beskyldes for at sige eller gøre noget, jeg ikke har gjort. Jeg gentager for sidste gang:
I er ALLE et synonym med en børnehave, og bemærk her venligst ordet "ALLE" - det betyder (hvis nogen har svært ved at læse eller forstå) at det også gælder zonker!!!!
Og lad så være med at inddrage mig i jeres lille point- og sympati-krig med zonker. I skulle allesammen tage og finde noget bedre at bruge tiden til f.eks. at hjælpe folk, der stiller spørgsmål her - eller man kunne jo også forestille sig, at I kunne få jer et rigtigt liv udenfor cyberspace.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-07-02 12:46

Til "yt"pigen.
Hvis du ikke prøver på at forsvare nogen, så prøv lige at læs dit eget indlæg fra d. 18/7-02 Kl. 23:05. Prøv evt. at tænke lidt over hvad du skrevet. (men det er jo ikke sikkert at du kan)
Du er måske ikke helt klar over hvad du skrevet? Det kan jo være du kan få en dansk lærer eller en anden lærd person der kan forklare det for dig.

MVH viskinge

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-07-02 12:53

Til yttepigen
hvis der er nogen der er dum herinde og ikke kan læse
så kan det kun være dig og gemalen
hvorfor blander du dig i denne samtale?
det kan sku da kun være for at forsvarer din kedelige og stædige mand Zonker
og hvis i var ligeglade med point,så brugte din kære mand vel ikke flere dage eller timer på at lede i Kandu arkivet efter ubesvarede spørgsmål,og ved dem skrive som formodet svar-vær sød at lukke spørgsmålet
hvis det ikke er grådighed og snyd,så ved jeg ikke hvad man kan kalde det for
men jeg er helt sikker på at i to passer godt sammen

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 19-07-02 12:54

Mit indlæg kl 23.05
Hvad er dette dog for en børnehave??!!!!!!!!!!
Hvad er folks problem? Hvis man ikke kan lide een af brugerne her, så kan man da bare lade være at læse hans svar!!! Når nogle her anklager andre for at ville rage points til sig, så kan der da kun være eet eneste motiv for deres surhed.......de ville forfærdeligt gerne have haft de points selv !!!
Hvad man så skal bruge de points til er mig en gåde, det eneste man får er en dum lille præmie uden værdi, så tag jer dog sammen ALLESAMMEN, og husk hvad dette forum egentlig er til for!
Hvorfor opretter I dog ikke jeres eget lille brokke-misundeligheds-forum ?

viskinge, hvad er det liiige, du ikke forstår? Eftersom jeg faktisk sidder inde med en meget høj uddannelse i dansk, så er jeg da istand til at hjælpe dig

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 19-07-02 12:59

Hej alle

Jeg syntes det er ved at blive LIDT FOR PERSONLIGT. Syntes i ikke debatten har kørt længe nok nu.
Ja det er altså min mening!!!

Med venlig hilsen og god weekend
bantam

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 19-07-02 13:00

Nu gider jeg ikke bruge mere krudt på jer Uanset hvor mange gange man tegner og forklarer, så er der stadig et par stykker, der ikke har lært at læse. Nej, rettelse - de læser det, som de vil have, der står, og ikke det, der faktisk står. Allerede på folkeskoleniveau lærer man om dette begreb, som kaldes overfortolkning Men nogle har åbenbart sovet for meget i timerne.
I øvrigt er forum vel frit og alle kan blande sig, ikke sandt?

Farvel - sejl jeres egen sø, men helst i i et nyt forum, så vi andre bliver fri for jeres mundl... !

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-07-02 13:18

Jeg mener aldrig at have set et de 3 øverste spørgsmål, tilsammen 4396 point, kun har handlet om at få en bruger til at opføre sig ordenligt.
Selvfølgelig er det alle andre, end zonker, der er idioter.

MVH viskinge

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 1280 point
Dato : 19-07-02 14:09

Det vil være nemmere at give et bud på, hvorfor Zonker skal have lov til at blive!

Lige siden Zonker meldte sin ankomst har rakket ned på samtlige hvis de ikke lige havde samme mening som ham selv og hvis Zonker mente at have at bedre svar, gjorde / gør han alt for selv at få point.

Kandu har ret til at lave sine egne regler og der er intet til hinder for at udelukke / smide Zonker ud eventuelt kun for en nærmere bestemt periode.

Hos Eksperten.dk har de nogle Co.Adm. og efter 1 -3 advarsler bliver den pågældende bruger verfet ud. Hos eksperten er det f.eks. ikke tilladt at nævne Kandu.dk, så får man en advarsel og henstilling.

I nogle tilfælde smider de brugere ud med det samme - det samme må kunne lade sig gøre hos Kandu.

Så Kandu tag nu og skriv til Zonker hvis I ikke vil lade en enkelt person tyranisere, skræmme andre brugere væk og åbenbart bestemme hvad man må og ikke må hos Kandu.

Jeg har gentaget mine tidligere kommentarer idet KANDU bør tage over!!!!!!

Zonker er stadigvæk på min ignorer-liste; men den virker åbenbart ikke, idet han til stadighed dukker op

Og nu er hans kone "Yttepigen" også gået med på samme nedladende måde.

Hvis jeg stod for administration af KANDU ville I begge få en skriftlig reprimande og hvis dette ikke hjalp ville jeg udelukke jer, idet flertallet ikke skal tyraniseres af ganske få personer!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 19-07-02 16:20

Hmmm. Blot en bemærkning. Briani> Du siger at, zonker bruger dage og timer på at grave i arkivet....... Du må da selv ha` brugt en god tid på, at finde frem til disse
http://www.kandu/dk/spg/4722
og
http://www.kandu/dk/spg/5001....... så hvem kaster med sten? Lidt dobbeltmoralsk...

Yttepige> som forholdsvis ny person i dette forum, syntes jeg at, du er aldeles agrassiv, når du køre ALLE over èn kam. Rent faktisk er der rigtig mange personer i dette forum, som undgår disse "tvetydigheder" - for os andre er det lidt svært, IKKE at komme med en kommentar. Vi skal da ikke oprette vores egen chatkanal F.eks. Dèn har vi jo lige her.

Det er forståeligt nok, at du forsvarer zonker - men jeg mener at, han klare det fint selv. (Med eller uden en højere uddannelse i Dansk) ligesom vi andre må ytrer vores mening uden at skulle få på "kajen" af dig....

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 19-07-02 16:25

Er dette forum kun til Zonker?
Jeg får næsten kun tudind vis af e-mails der handler om ham og er dødtræt af dette.
Nu forlader jeg kandu, desværre!!!!!!!!!!!
Jeg græder!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-07-02 16:32

Hej laurenzio
Nu er det jo sådan at jeg abbonerer på en del grupper herinde
og også er med i en del spørgsmål
så får man en email hvergang der kommer nyt vedr:spørgsmålet
og hvergang det har haft noget at gøre med Zonker så har jeg gemt dem i en mappe på harddisken
så meget gravearbejde har der ikke været
så dobbeltmoralsk er jeg ikke
MVH Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-07-02 17:56

Hej Brian

Hvorfor i alverden opfordrer du til, at yttepigen forlader kandu.dk sammen med zonker?

Jeg har været inde og tjekke hendes historik, og intet tyder på, at hun var været særlig ivrig efter at rage point til sig - for nu at sige det pænt. Så det kan umuligt være derfor.

Men nu skal det måske også være udsmidningsgrund at bakke op om sin ægtefælle?

Iøvrigt er debatten vel åben for alle - også for yttepigen?

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-07-02 20:13

Kære Rellom

Det var da et argument, man kunne tage at føle på !!
Og måske give nogle noget at tænke over ??

Og Brian jeg føler mig enormt smigret over at jeg er så dyr i drift, at du snart skal ud og købe en ny harddisk Jeg må betyde en del i dit liv, min kære.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-07-02 20:16

Nu har jeg brugt 966 point for at få fat i kandu.dk http://www.kandu.dk/dk/spg/5070 .......det er lykkedes mig, og jeg melder mig derfor ud af denne debat, og lader dem tage over.....det koster sgu for meget i strøm at få tilsendt e-mails som omhandler zonki-boy.....

Farveller, og på gensyn i de "rigtige" spørgsmål......

Men men men.....jeg vil dog påstå at denne debat ikke har været forgæves fordi at kandu.dk følger med, og træder snart ind med ??

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-07-02 20:31

en lille fejl:

Men men men.....jeg vil dog påstå at denne debat ikke har været forgæves fordi hvad der end sker.....så vil det danne præcedens (hedder det vist)

kandu.dk følger med, og træder snart ind med ??

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-07-02 22:33

Nu syntes jeg, jeg vil lukke her.
bjarne_h fik pointene, jeg syntes han har gået lige til "bidet"
desværre kan man ikke dele pointene, men:
En særlig tak skal gå til E.P. Nu håber jeg at der sker noget fra kandu.
Også tak til briani & clausen

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 19-07-02 22:36

Tak for svaret Bjarne_H.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-07-02 22:49

Viskinge....det bedste ved at give point i dette forum er at når nogen køber spørgsmålet, får man nogen af dem igen....
Jeg har allerede fået 4x96 tilbage

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-07-02 22:54

Undskyld parkeness.
Dig må jeg jo ikke glemme, det var faktisk dig der fik mig til at lave dette.

EN SÆRLIG TAK SKAL NATURLIGVIS OGSÅ GÅ TIL: PARKENESS

MVH viskinge

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 19-07-02 23:02

Tak viskinge!
Jeg er ikke ude efter points og forlader hellere ikke kandu, men er træt af alle de e-mails der kun omtaler zonker og derfor vil jeg ikke blander mig ind i den debat mere.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 20-07-02 13:29

Hej Viskinge!

Tak for alle de mange point - det ville jo have været rart at kunne dele dem ud til flere personer istedet!

Men vi må jo håbe, at Kandu snart kommer med nyt angående:

1. Fjernelse af formodet svar!
2. Mulighed for at give point til flere personer ved acceptering af svar (som kommentar)!
3. Mulighed for at kommentere tips!
4. Evt. oprettelse af tips i flere grupper!
5. Vurdering og evt. anderledes måde for deltagelse i månedens præmie!
6. Anderledes måde til lukning af åbne spørgsmål efter en bestemt periode!
5. Klare etiske regler for brugeres optræden på siden samt sanktioner!

Ovennænte punket er drøftet i denne gruppe (Kandu.dk)!

Mvh
Bjarne H