/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Forza asia 30000
Fra : R.brander
Vist : 1996 gange
100 point
Dato : 27-09-04 19:52

Hej med jer! er der nogen der kender prislejet på denne ketche jeg er nemlig lige blevet tilbudt en og ville godt lige høre om der var nogen der kender prisen....inden jeg køber den....jeg kan ikke finde den nogen steder på nettet...men jeg tror den er ret ny.....Hjælp hurtigt!!!!

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 19:56

du bør ikke købe en ketcher brugt... Sådan én kan have mange defekter... Kender ikke ovenstående ketcher, selvom jeg trives meget i badmintonkredse.
se denne side, her har jeg købt mange gange - de er MEGET billige http://www.badmintonsiden.dk/ - se under butik...

MVH
Thomas

Kommentar
Fra : R.brander

Dato : 27-09-04 21:38

Den er helt ny....det er jeg helt sikker på. Men vil derfor gerne kende prisen på den....så jeg ved hvad jeg skal give for den.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 22:10

Ketcheren er ikke repræsenteret på forza's hjemmeside (http://www.forza-fz.dk), hvilket jeg synes er lidt underligt.
Hvad er prisen? Og hvilket niveau er ketcheren bestemt til?

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 22:22

Har fundet noget der minder om det du skriver, dette har jeg fundet på en fransk hjemmeside...
Ketcheren hedder Forza ASIA 10000, den koster 50EURO (ca. 370,- kr.)
Du kan se den på: http://www.bad.fr/show_raquette_pro.php?ref=raquette-forza-asia-10000

Kommentar
Fra : R.brander

Dato : 27-09-04 22:31

jeg har fået den til låns af en er sælger fra forza....han ville ikke rigtig sige noget om den. andet end jeg kunne tage den med hjem og prøve den...og så kunne jeg se om jeg kunne lide den....og så kunne vi finde en pris! ellers skulle han bare have den tilbage...jeg har lidt på fornemmelsen at det er en helt ny model.
Han havde både denne her 30000 serie og en 40.000 serie.
den 10.000 ketche du nævner havde han også men det er såvidt jeg har forstået en begynder ketche!! men jeg har nemlig heller ikke kunne finde den på forza'a hjemmeside.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 22:49

Hvis det er en sælger fra Forza, burde han vel kunne fortælle dig hvilke funktioner den har osv.

Hvis Forza 10000 ligger omkring de kr. 370,- vil Forza 30000 nok koste noget mere.
Er en begynder ketcher, bør du ikke give mere end kr. 500,-

Skal du have en begynerketcher vil jeg forslå dig at købe en Yonex Cabonex 510 (ca. kr. 400) eller en Forza Legend Control (ca. kr. 300)

Kommentar
Fra : R.brander

Dato : 27-09-04 22:54

Jeg spiller serie 2....så helt begynder niveau håber jeg da ikke jeg skal kalde mig (-:
. Han kom bare med den og sagde at jeg skulle prøve den....og så kunne vi snakke om jeg kunne li den senere og hvad jeg ville give!!

Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-04 23:04

ja okay... Jeg spiller selv med Yonex MusclePower 77, spiller serie 1, så det er heller ikke helt nybegynder...
Ved at Peter Gade spillede med netop denne ketcher for nogle år siden og Lars Paaske spiller med den nu <-- Denne kan jeg kun anbefale...
Kan købes for små kr. 1000,-

Ved godt jeg ikke fik besvaret dit spg. men det er ikke let, når jeg ikke kender ketcheren...

Godkendelse af svar
Fra : R.brander

Dato : 04-11-04 22:09

Tak for svaret punkler.