/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
HJÆLP....
Fra : ganga
Vist : 301 gange
200 point
Dato : 27-09-04 18:49

Jeg søger en jobtrænings plads eller et trainee forløb evt. i en produktions virksomhed.
Min primære funktion kunne omfatter følgende.:

Kalkulation

Visualisering af konstruktionsforslag

Konstruktion

Leverandørkontakt (kapabilitets- og prisafdækning)

Optegning af konstruktionsforslag

Min indgang til jobtrænings pladsen/trainee forløbet er en teoretisk uddannelse som ingeniør (M). Kendskab til AutoCAD, Solid Work samt 3D-animation.

Min arbejdsform er analytisk præget og karakteriseret ved selvstændighed, grundighed og overblik. Jeg er kreativ, idérig og tænker løsningsorienteret.

Jeg arbejder ubesværet i et flersproget miljø med engelsk som koncernsprog.

Med Venlig Hilsen
Allan

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-09-04 19:43

Jeg tror du skal ligge din profil ind i en jobbank, her inde er der nok ingen der kan hjælpe.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : penelope

Dato : 27-09-04 19:52

Hej!
Selv om det ikke rammer dit ønske vil jeg give dig en fidus.
Prøv at få en jobtrænings plads i en kommune eller eventuelt et amt med henblik på de kommende omlægninger af IT systemer som følge af struktur reformen.
Jeg ved godt at det ligger et stykke fremme i tid men der bliver bunker af arbejde med datakonvertering, system omlægninger, uddannelse, vejledninger og procedurer. Hvis du mestrer et eller flere systemer vil du kunne få arbejde i de kommuner der skal omlægge eller i et konsulentfirma. De store konsulentfirmaer er allerede begyndt at ansætte projekt ledere.
Du skriver ikke hvor i landet du bor men AF har mange steder mulighed for at placere folk i jobtræning i Teknisk Afdelinger. Man kommer til at fungere som billig arbejdskraft men er så på mærkerne når det går løs med omlægningerne.

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 28-09-04 08:49

Hej Penelope..
- tak for fidusen..!!
Du siger at AF har mange steder for at placere folk i jobtræning i Teknisk Afdelinger.!! Kender du nogen i AF som jeg kan kontakte.., jeg bor iøvrigt i Valby, København..