/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skifte "vist navn" i MSN?
Fra : Dinah
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 27-09-04 18:30

Jeg vil gerne skifte det viste navn i min MSN messenger, men jeg kan ikke skrive i feltet. Det er ligesom låst.

Kan jeg låse det op på en eller anden måde, og hvordan?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 18:33

dit navn eller en andens?

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 27-09-04 18:35

Du kan kun ændre det ved at gå ind i rettelser for msn bruger konto

og kan du ikke få det løst kan du være tvunget til at oprette et nyt med det navn du vil bruge.
mvh bevi54

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-09-04 18:46

Åbn MSN messenger>personlig>skriv dit navn som andre skal se
eller rediger din profil

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 27-09-04 19:06

Dobbelklik på dit MSN ikon i bundlinien. Tryk der hvor dit navn står, og gå i personlige instillinger. Og under "vist navn" kan du skrive det navn du nu engang vil bruge... Afslut med at trykke OK.

Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 27-09-04 19:13

Hmm... Læser i ikke hva jeg skriver?

Jeg kan netop ikke ændre navnet under "vist navn". Det er gråt, og "låst". Det må jo være en indstilling et eller andet sted dewr gør at jeg ikke kan ændre navnet, men jeg kan ikke finde ud af hvilken...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-09-04 19:18

...............tænker

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 27-09-04 19:19

Sorry.....
Det lyder da ganske underligt at det bare er låst.....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-09-04 19:21

Fanen "beskyttelse af af personlige oplysninger".
Har du hak i "Dette er en delt comp, så vis ikke mine faner".

Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 27-09-04 19:44

Emesen - Der er ikke hak i - skal der være det?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-09-04 19:56

Fanen "beskyttelse af af personlige oplysninger".
min har kun hak i "giv besked........"

Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 27-09-04 20:01

Det har min også....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-09-04 20:16

du skal lige logge på først.
jeg har lige prøvet - den er nedtonet når man ikke er logget på.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 21:05

så er det jo løst, tillykke.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 12-10-04 08:47

hej...

jeg havde engang samme problem. men kan desvære ikke huske hvad jeg gjorde. jeg mener at det var noget med at jeg skulle registrer mit navn. men kunne jo som sagt ikke huske hvordan jeg gjorde.

men du kan måske finde svaret på dit problem her.
<link>
http://help.msn.com/DA_DK/HelpWindow_msg.asp?INI=Messengerv62XP.ini&H_VER=1.7&SearchTerm=nogol&H_APP=MSN%20Messenger&S_Text=Klik%20p%E5%20et%20emne%20for%20at%20f%E5%20hj%E6lp%20til%20MSN%20Messenger%3A&ContactUs= </link>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 15:03

Dinah - hvordan gik det med at "Skifte 'vist navn' i MSN"