/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Røgfri restaurantbesøg????
Fra : Wollesten
Vist : 300 gange
100 point
Dato : 27-09-04 18:10

Vi er en ganske almindelig familie som sætter stor pris på at spise på restaurant, men vi vælger ofte at blive hjemme, idet det er umuligt at finde restauranter i Aalborg som er 100% røgfrie,- eller er det?? Er der nogen som har kendskab til røgfrie restauranter i Aalborg, så hører vi meget gerne fra jer! Vi søger altså ikke restauranter med ikke ryger afdeling, for det kan røgen jo alligevel ikke finde ud af, men 100 % røgfrie restauranter. Velbekomme !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-09-04 18:46

Det siges at livet blir kortere, ved at røge, men så kan man da leve livet ved at vælge det spisested som at man lyster.
Aalborg har da noget dejligt strand og har da set at et lysthavnested har det blå flag, så de har sikkert også et røgfrit område.

Ellers prøv noget restaurantguide.
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=Spisesteder%2Br%C3%B8gfri&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK
det ser ikke nemt ud, men mange gange viser en side jo et link til en til en anden side.
Så god jagt.

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-09-04 18:50
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-09-04 20:47

Elbjørn nede på havnen er røgfri.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-09-04 20:56

Flytt til Norge,alt er røgfritt på restauranter,helseskadeligt jo,men det er for mye alkohol også,så det blir vel forbudt næste år,derefter kommer vel fet mat derefter,hvem vet??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-09-04 21:04

Hørt holniels
Det ender med at os nydelsels-brugere må flytte til Cuba.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 27-09-04 21:27

Ja, flyt for s...n, det kan ikke gå for hurtigt, så vi kan nyde et røg og fulde idioter frit miljø ;)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-09-04 21:30

Sorry men ikke alle der drikker blir idioter vet du eller??

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-09-04 21:31

Undskyld wollesten,ska holde meg vækk,var bare en enkel bemærkning..

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-09-04 21:16

der er intet i vejen med rygning, eller rygere for den sags skyld. Rygere skal vel for pokker have ret til at ryge! Medmindre man lider af meget slem astma eller lign. synes jeg det er en oversart holdning at udbuse med. Hvis der på en restaourant er opdelt i ryger/ikke ryger afsnit, er det fuldt ud ligesågodt som totalt røgfrit område! - vil jeg mene.!

Jeg kender en røgfri restaurant i Næstved. Var det noget?

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 28-09-04 21:37

Tag ind på en restaurant f.eks. Folehaven (kbhvn) i myldretiden. Velbekommen...
La.

Kommentar
Fra : Wollesten

Dato : 29-09-04 08:39

Det var dog utroligt ! Jeg stillede i al fredsommelighed et spørgsmål ! Min hensigt var bestemt IKKE at genere rygerne, så jeg har svært ved at forstå, at det så næsten udelukkende er rygerne der reagere, ovenikøbet på en ikke særlig pæn måde ? Rygerne fremhæver da ellers ofte sig selv som værende "hyggelige og joviale " mennesker. Mit spørgsmål var jo NETOP IKKE henvendt til rygerne ! Jeg stopper her, og vil ikke kommentere ydeligere !! Det er godt nok ikke så underligt der er så megen ufred i verden, når der ikke skal mere til !!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-09-04 03:25

Jeg prøvede da at give dig nogle valg

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-04 04:14

du har stillet et spørgsmål
du har fået nogle valg
du bliver fornærmet
du skal lukke dit spørgsmål