/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Et program til at tage musik væk!
Fra : W3rzax
Vist : 333 gange
100 point
Dato : 27-09-04 17:30

kan man få et program så man kun kan høre den som synger....
Og hvis der er et program som kan gøre at man kan tage melodien og ikk høre den som synger ville det os være fedt!...
Håber der en en som kan hjælpe!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 17:38

hmm, de programmer der findes plejer at gøre det omvendt, altså fjerne sangen så man kan synge karaooke, hvis du vil have teksten er det bedre at søge på de forskellige lyrics sider

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 27-09-04 17:44

Hmm... OkaY er der så nogle som kender et program så man kan lave karaooke???

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 17:49

http://www.vanbasco.com/ skulle ku klare sagen.

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 27-09-04 17:53

Er det gratis?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 17:54

se linket, der står med FED AD-free freeware = GRATIS

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 27-09-04 17:55

Glem spørgsmålet!!!
Men er der nogle som kender et program som kan gøre det samme som den på wanbasco.com men bare med mp3??

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 18:02

http://www.download.com/3000-2139-10186879.html?tag=lst-0-1 måske, dog kun 30 days trail

du kan hente et crack så.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 27-09-04 20:09

Hvad disse programmer kan gøre er at skrue helt ned for bestemte frekvenser. Vil du fx ikke have nogen vokal skal du skrue helt ned for mellemtonen. Til få formål kan det lyde meget fedt, men for det meste lyder det af lort. Det lyder som om du har vat i ørene og hører musik i en badeanstalt. Du kan fx gå ind på www.nsync.com - vælge multimedia og karaoke - så kan du høre hvor dårligt det lyder når man lægger et filter på den normale sang.

Skal du bruge vokalen til et remix af en slags må du nok få fat i de originale optagelser fra det pågældende band eller hvad det er...