/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Økonomisk rådgiver??
Fra : kundal
Vist : 632 gange
100 point
Dato : 27-09-04 17:26

Er der nogle som kender sådan en som kan råde og vejlede uden om ens bank??? Vi bor i trekantsområdet.

Og Frank havde du et øre jeg kunne låne???

Kommentar
Fra : Splitcane

Dato : 27-09-04 17:37

Hvorfor ikke tage ind i en anden eller to andre banker?? Der er jo markedskonkurrence på bank ydelser. Selv renten på en kassekredit kan forhandles individuelt.

Alternativt kan du kontakte en revisor - se www.degulesider.dk

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 27-09-04 18:49

jeg støtter mig til splitcane - brug en anden bank lad være at gå til nogle af de der mærkelige økonomitjeksudbydere.

Kommentar
Fra : kundal

Dato : 30-09-04 15:47

Pt. kan vi ikke bruge vores egen bank til ret meget, og af andre årsager ikke en anden bank. Så derfor var jeg på jagt efter en rådgiver et andet sted. Vores egen bankrådgiver er liiiige til at lukke op og....Pi...i....!!!!

Så vi er stadigvæk på jagt, evt. en bankudd.??? Hvis der sidder sådan en derude.

Accepteret svar
Fra : Devision

Modtaget 100 point
Dato : 30-11-04 18:08

Jeg er uddannet finansassistent. Kan være jeg kan hjælpe med noget?

Kommentar
Fra : kundal

Dato : 30-11-04 18:17

Heeej, det ved jeg sørme ikke. Hvad laver sådan en som dig?

Kommentar
Fra : Devision

Dato : 30-11-04 18:22

Jeg faktisk (næsten) nyudlært, men sidder selv med omkring 700-900 kunder, som jeg er rådgiver for. Jeg skal lige sige at jeg er bosiddende i Københavnsområdet, men du er velkommen til at spørge løs, så skal jeg se om jeg kan hjælpe med noget.

Kommentar
Fra : kundal

Dato : 30-11-04 18:25

Ville du have noget imod at gøre det via mail- af personlige årsager *SS*??

Kommentar
Fra : Devision

Dato : 30-11-04 18:27

Nej, det er okay....jeg kan selvfølgelig ikke love at jeg kan svare på stående fod, men jeg kan da gøre et forsøg
Devision24@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : kundal

Dato : 07-12-04 20:54

Tak for svaret Devision.