/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
indretningsarkitekt
Fra : karin42
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 27-09-04 16:59

Vi mangler en der kan fortælle os hvordan vi afslutter en ombygning d.v.s. hvor vi skal placere de enkelte rum i forhold til en trappe der går op på første sal. hvis nogen har en ( billig ) adr. på en sådan vil vi blive glade ( gerne i Kolding området )
venlig hilsen karin.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 27-09-04 17:25

Jeg kender ikke umiddelbart nogen i Kolding, men har gode erfaringer med Klinges Tegnestue i Åbyhøj ved Århus. Du kan evt. ringe til dem på 86 15 47 77

mvh. sidal

Kommentar
Fra : Splitcane

Dato : 27-09-04 17:40

Du kan få hjælp i byggecentrum, der sidder en arkitekt et par dage om ugen. I øvrigt et godt sted at hente inspiration i øvrigt. Se www.byggecentrum.dk

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 27-09-04 18:53
Kommentar
Fra : karin42

Dato : 27-09-04 19:29

hej til spock ! det er faktisk en der kan fotælle lidt om hvordan vi skal afslutte et stort rum i stueetagen i forhold til en trappe - så det er nok en indretnings - mand - pige ! vi skal ha' fat i ( det er et gammelt hus med meget højt tag ) men vi håber stadig på et " mirakel til lavpris " venlig hilsen karin

Accepteret svar
Fra : spock28

Modtaget 50 point
Dato : 27-09-04 20:41

Er det indretningen som sådan af rummet, eller er placering af rum, så det passer med trappen? Jeg tror nu godt jeg kan hjælpe alligevel...

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 28-09-04 22:02

Tak for svaret spock28.
vi vil kontakte dig på den ovenstående adr. hvis det bliver aktuelt. Tak for svaret og fortsat god dag mvh. Karin.