/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fil ikke fundet
Fra : bensus59
Vist : 346 gange
100 point
Dato : 27-09-04 16:18

Når jeg starter pc i styresystem me får jeg en meddelse som siger
Fejl under indlæsning af UD conndl.
DEn angivne fil blev ikke fundet.
Hvordan retter jeg fejlen,gerne et udførligt svar .

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 27-09-04 16:39

UD conndl.

Er du sikker på den hedder sådan?

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 27-09-04 16:45

ja jeg undrer mig også lidt over navnet, hvis det er en manglende eller fejlagtif dll fil, kan man sikkert finde den på nettet og installere den manuelt

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 27-09-04 16:45

ja

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 27-09-04 16:55

nej jeg har lige prøvet igen den hedder UD conn.dll

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 27-09-04 17:08

Nej, Microsofts DLL database kender ikke til nogen af dem.
Derimod så lavede jeg en søgning på Symantec. Så skete der ting og sager.
Tror nok du har fået en virus på halsen.
Se den her
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/backdoor.irc.aladinz.m.html

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 27-09-04 17:12

Ok-trojansk hest

tukols

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-09-04 17:19

den eneste conn.dll jeg finder hos min ME er ICWCONN.DLL og den hører til 'guiden internet-forbindelse'
kender du msconfig ? det finder du her file:\\C:\WINDOWS\SYSTEM\MSCONFIG.EXE
der kikker du under fanen START, der vil du nok kunne finde fejlen,
hvis ikke , så bogmærk lige msconfig, da du sikkert for brug for den igen.