/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Array-længde er uden for område
Fra : Ammitz
Vist : 646 gange
200 point
Dato : 27-09-04 16:05

Jeg har Acrobat 6.0 (hele pakken).
Modtager adskillige mails med vedhæftede filer til udskrift.
Nu har jeg blandt mange andre PDF-filer modtaget een PDF-fil, som jeg ikke kan udskrive.
Der fremkommer denne meddelelse:
Array-længde er uden for område

Er der nogen af alle jer derude, som kender dette problem, - og kender løsningen på det??

Hvad betyder det, og hvordan er det opstået?

Ammitz

Accepteret svar
Fra : U_J

Modtaget 210 point
Dato : 27-09-04 16:15

Hej Ammitz
Jeg havde problemet for nylig og spurgte i en anden nyhedsgruppe. Der fik jeg svaret at jeg skulle klikke OPI fra i QuarkXpress, hvorfra jeg havde lavet min pdf ... og det hjalp.

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen U_J

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 27-09-04 16:43

Hm.....har selv fået nogle billeder i pdf.fil.
Jeg åbner den i Photoshop- gem som-og så vælger jeg- jpeg. (Du kan få et rullegardin til at komme op ved at klikke på den lille pil til højre)
Hilsen tukols

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 27-09-04 19:24

Tak for svaret U_J.

Jeg prøver om dette lykkes at få afsender af filen til at finde ud af dette, - ellers vender jeg tilbage med nyt spørgsmål.
Ammitz

Kommentar
Fra : U_J

Dato : 27-09-04 19:31

Det var så lidt.

Men jeg har lige fundet svaret frem fra den anden nyhedsgruppe, så her får du det nøjagtige svar, jeg fik:

"Jeg tror, problemet ligger i Distilleren.

Start Distilleren, gå i Adobe PDF Settings - Advanced - og fjern
flueben i "Preserve OPI comments"

Destillér din ps-fil igen.

Hvis du genererer pdf'en fra et layoutprogram, kan du prøve at slå
OPI-funktionen fra."

Held og lykke med det.

U_J

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 27-09-04 21:10

TAK for det U_J
Problemet for mig er bare, at jeg ikke selv har Distilleret denne PDF-fil.
Jeg kører WIN og min kunde, som sendte mig filen kører MAC.
Den er rigtignok oprindeligt fremstillet i QuarkXpress, - men der er sendt 7 forskellige filer til mig fra samme kunde, - fremstillet på samme måde i Quark, - men kun den ene var det galt med, - så jeg har sendt sorteper videre til min afsender. Jeg håber også det lykkes.
Ammitz