/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvor kan jeg få gratis mail!
Fra : Martin_c
Vist : 722 gange
38 point
Dato : 27-09-04 15:50

Hvor kan jeg få gratis mail?

Helst ikke jubii.dk, yahoo.com hotmail.com eller hvad de nu hedder!

Det skal være så jeg kan sætte mailen ind i outlook 2003

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 15:53

Det kan du med hotmail... men TDC har også en mailboks som er basseret på POP3, som er nødvendigt for at bruge e-mailen i outlook...

TDC
http://mail.tdconline.dk/

MVH
Thomas

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 27-09-04 15:58

Du kan bruge Yahoo.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 16:04

Hej igen...
Jeg har fundet en vejledning til hvordan du bruger Hotmail. Det er godt nok fra en ældre outlook, men det burde være nogenlude det samme...

http://www.femkanten.dk/pdf/hotmail.pdf
MVH
Thomas

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 27-09-04 16:25

Thomas - Jeg har en freemail hos TDC, men spurgte i et spørgsmål igår hvordan man fik den til at virke!

og der fik jeg at vide at den ikke virker!

Men du må gerne sige hvordan?

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 16:43

Sorry jeg har mistolket det lidt, du kan kun bruge den TDC mail hvis du er internetkunde hos TDC, i såfald hedder det en webmail...
Hvad er iøvrigt grunden til du ikke vil benytte hotmail? Det virker lige så godt som TDC's E-mail?

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 27-09-04 16:46

vil gerne have en alm. en!

Er ikke så glad for hotmail og sådan!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-09-04 16:49

Bluemail som er webbasseret med lidt reklamer.
Din mailkonto har du for evigt.
http://bluemail.netact.dk/

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 16:54

Der er desværre ikke så mange der udbyder E-mail kontier som er POP3 baserede.

Jeg har her fundet en oversigt over forskellige udbydere...
http://www.gratis-ting.dk/ny/links/vis.php?land=0&fra=0&navn=&kategori=18&underkategori=0&emne=2

Du skal huske, at der skal være mulighed for POP3...

MVH
Thomas

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 17:09

hotmail er da slet ikke POP3 men HTTP... og der er osse www.ofir.dk
hvad er egentlig problemet ved hotmail???

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 17:14

du kan godt bruge hotmail i din POP3 mailboks...

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 27-09-04 17:19

i know!

Kommentar
Fra : xXx_Hacker

Dato : 23-10-04 16:33

http://ByNet Danmark
ByNet er Danmarks største samling af lokale by-portaler.
ByNet drives af lokale folk, der er tæt på dig og historierne i lokalområdet.
Desuden kan du søge på lokale annoncer, få en gratis emailadresse, se
hvilke arrangementer der foregår og meget, meget mere.
****************************************************************************
http://www.spymac.com/
1 GB e-mail account,
pop 3 virker perfekt med outlook express
Ditnavnher@spymac.com*
250 MB of space to upload pictures in the Spymac Gallery
100 MB free space on Spymac Hosting with WebDAV access*
Free iCal Hosting (both public and private)*
Access to the Spymac Forums and Shoutbox
Your very own Spymac Blog*
Access to the Spymac Auctions
The ability to create your very own personal Gallery and Forum
****************************************************************************
http://in.rediff.com/index.html
Get an email for life. With Rediffmail's new 1 GB storage*
limit you no longer have to bother with deleting mail to stay within a storage limit.

Kommentar
Fra : Doel

Dato : 23-10-04 19:16

prøve et softhome, eller online.ie gratis email address. Linkene er her: http://www.softhome.net her får du et gratis POP3 email adresse med 6MB quota, dog skal man instille sine email program til at log på, før man sender. Det hedder pop before send. Dog er min yndligs gratis email udbyder online.ie, som man kan få fra: http:/www.online.ie dette er en IMAP email konto som man får, med 20MB quota. Det gode ved IMAP er at man kan check sine email fra andre komputer og dog synkranisere hver gang. Alt udgående og indkommende mails bliver registreret, men kræver at du sætter indstillingerne på dine email program. Jeg kender mange flere, men de her to er de bedste/mest pålidlige.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 23-10-04 19:21

Jeg har købt mig et domæne i stedet!

Men tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 23-10-04 19:34

du skal stadig lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 23-10-04 19:46

Kan jeg desværre ikke da jeg ikke kan huske mit password!

og mailen virker som sagt ikke!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 23-10-04 19:51

nåå, du har lavet en ny bruger så :s (den fra msn skulle nu nave været her )