/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
William Devane film søges
Fra : suspiria
Vist : 529 gange
320 point
Dato : 27-09-04 14:39

Jeg så for mange år siden en mini serie (mener det var en serie eller en tv-film) med skuespilleren William Devane
ham her --> http://www.imdb.com/name/nm0001137/#actor

Filmens handling kan jeg ikke huske så meget af, den gjorde bare et stort indtryk på mig.
Det jeg kan huske er at han har en kone og to små døtrer, som han prøver på at slå ihjel. Og af en eller anden mærkelig grund kan jeg tydelig huske der var en gyngehest foran deres hus..
Der er en meget dyster stemning over filmen, men var kun ca 10 år da jeg så den, så kan desværre ikke huske mere.

Håber der er nogen, som ved hvilken film jeg mener!?!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 27-09-04 15:00

Det ville hjælpe med et årstal for da du så filmen....

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 27-09-04 15:16

omkring 1987 mener jeg det var

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-04 22:47

suspira

Jeg kan ikke hjælpe dig med titlen, men du kan jo gennemgå denne side
http://www.imdb.com/name/nm0001137/

en liste over de film/TV, som William Devane har medvirket i. Måske er der noget, du kan genkende. Hvis du har set filmen omkring 1987, kan den jo godt være fra tidligere.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 27-09-04 22:59

Ellers tak, hvis du lægger mærke til mit link, er det faktisk den samme side
Og jeg kunne mærkelig nok ikke finde noget derinde, der lød som den...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-04 23:04

Sorry

Er du sikker på at det var William Devane, der spillede hovedrollen. Handlingen minder mig om en film, jeg har set.
Vender tilbage.