/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
syg tun til yamaha 4g ?
Fra : mikkelgj1
Vist : 1047 gange
39 point
Dato : 27-09-04 14:34

hvor kan jeg få den sygeste tun af det sygeste tun til en yamha 4g henne?

Kommentar
Fra : Master_DEE

Dato : 27-09-04 18:00

du kan få et 12,8hk tun hos polini eller protuna.. det har jeg på min.. og den kører 110 på en god dag...

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 27-09-04 18:49

jamen hos protuna står der at der kun e 7,5/10 og 9 hk? men deres 9hk er større end deres 10hk ?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-09-04 21:14

Deres 12,8hk var virkeligt et lækkert kit, men det er desværre gået ud af handlen... Se om du kan få fat i de virkeligt lækre 45mm cylindere på nettet i udlandet et sted.. De må være derude!!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-09-04 21:16

Mht til deres 9/10hk tunsæt, så er det fordi den "lille" 43mm cylinder er virkelig god. Jeg syntes det er væsentligt bedre end 44,5mm cylinderen, der er meget mere bundtræk i den lille. Det skyldes en hårdere portning og at den er lavet af alu så den kan komme af med varmen...

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 27-09-04 21:30

jamen kan jeg ikke bare selv prote den der 44,5 cylle ?

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 39 point
Dato : 28-09-04 07:15

Jo hvis du har forstand på det, så kan du jo godt hone den op og hæve kanalerne en smule. Men du skal vide hvad du gør, for hvis du bare hæver den en mm for meget så vil du miste effekt på det.

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 28-09-04 08:32

hmm, lyder rigtigt træls.. jeg har forstnad på det.. men vil hellere spørge først.. øh, du ved ikkke andre steder man kan få det ? altså 45mm

Godkendelse af svar
Fra : mikkelgj1

Dato : 28-09-04 08:45

Tak for svaret Jon.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-09-04 15:26

Nej ikke i danmark desværre der er den gået ud af handlen overalt... Men jeg har set den i udlandske butikker flere gange, har dog ikke lige nogle links, men søg lidt rundt og du skal finde!