/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sikkerhedspakke
Fra : miritdk
Vist : 505 gange
20 point
Dato : 27-09-04 14:28

nogen der kender den her - bruger den ??? http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_sikker_pakken&ngURL=tdconline.dk%2Fsikkerhedspakke

generelt: hvad synes kendere om tilbuddet - det er trods alt billigt.

Jeg får mange spørgsmål fra bekendte osv om det og er lidt på herrens marker .

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 27-09-04 14:37

Det er nogle gode produkter de har lagt i pakken, og til kr. 10 pr. mnd så er det meget billigt. Har stofanet -, så jeg køber selv Norton, som koster omkring 500 kroner for et år for Internet Security som indeholder det samme. Havde jeg været kunde hos TDC, havde jeg helt klart valgt deres løsning her.
Normans produkter er absolut gode.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 14:39

Jeg har haft den - det er "kvalitet"!
Den virker ok og opdatere sig jævnligt. Men den fanger ikke alt...
Jeg havde både TDC's og en anden sikkerhedspakke installeret, men TDC's pakke fangede ikke alt...
Men alligevel - til prisen er den ok...
MVH
Thomas

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 27-09-04 14:42

Har tjekket med Stofanet. De tilbyder "safe-mail" og Safe- surfe, som skulle dække det samme. Uden dog at oplyse om hvilket produkt de bruger.
Her vil det koste 50 kroner i oprettelse og så til en samlet pris på 35 kroner måned

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 27-09-04 14:46

Har en bekendt som har Norton som mig. Der kunne Norman fange det Norton ikke kunne se!
:)

hilsen tukols

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 14:53

lyder lidt besynderligt for jeg brugte netop Norton??

Men jeg vil sige at hvis man vil have en "alt i en" løsning, er dette tilbud værd at købe!
MVH
Thomas

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 27-09-04 15:18

He- der kan man bare se. Det skal da ikke være nemt...........

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 27-09-04 16:01

Jeg synes ikke den billige pris er risikoen værd såfremt du bliver inficeret med virus. I værste fald kan den ødelægge dit system eller du kan risikere at få problemer der koster blod, tårer og ikke mindst tid.
Ingen virusprogrammer er bedre i forhold til hvornår disse blive holdt opdateret fra producenterne selv, men jeg kan kun sige at jeg INGEN problemer har med nortons virus og firewall programmer. Og de har fanget næsten ALT hvad der er kommet i nærheden af min comp.
Ud over indstillingsmulighederne som er de samme som hos TDC, er der adskillige flere derudover.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 27-09-04 18:05

Hejsa.

spørgsmåler er hvad du mangler..

Antivirus, Firewall, eller WebControl.

For der findes mange gratise programmer på nettet som virker mindst lige så godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-04 20:08

buch78------<<<< mangler ingen produkter selv - søger oplysninger og helst fra nogen der kender pakken

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 27-09-04 20:31

Jeg har haft tdc sikkerhedspakken i 1 3/4 år nu og det er norton antivirus og - security og jeg har 7-9-13 ikke været ramt endnu.
Kan kun sige den er billigere end hvis du skulle købe den i butikken Og det er jo den samme.
(Kun et lille men den kan være svært at forlænge for et år mere for man skal faktisk ind og afinstalere hele molevitten og så geninstallere igen)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-04 21:38

nielsjs det drejer sig om den nye sikkerhedspakke hos tdc - det er ikke norton men norman der bruges

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 28-09-04 00:11

Som sagt bruger jeg selv Norton Internet Security, og har hellere ikke haft problemer. Har lige købt 2004 udgaven.
Det sker jo at man af en eller anden grund bliver nødt til at afinstallere den, og så er det jo dejligt at man får lidt ekstra tid ved nyinstallation igen.

Hilsen tukols

Accepteret svar
Fra : k_m_s

Modtaget 20 point
Dato : 28-09-04 20:43

Hej miritdk.
Jeg har brugt sikkerhedspakken på den store & den bærbare i 3 år og er meget tilfreds. Ikke haft problemer med noget den har overset. Den kan godt virke lidt uoverskuelig i starten men jeg fandt hurtigt ud af at den er ret logisk bygget op. Norman er MEGET flinke til at svare på mail med spørgsmål. Du kan bede dem om at sende dig en mail med oplysninger om hvordan du skal sætte den op, når du har installeret den.
Og jeg har ikke økonomisk interesse i Norman.
Hilsen
K_M_S

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-04 15:10

Tak for svaret k_m_s.

jeg har videresendt dit svar til den oprindelige spørger da jeg intet kendskab havde til norman overhovedet og fået returmail om at den er installeret og tilsyneladende virker som den skal - den fangede lige to vira da den blev lagt ind - og det er jo ikke så ringe endda

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 30-09-04 19:45

Hej miritdk.
Glad for at han kunne bruge svaret og godt han fik renset sin maskine.
Hilsen
K_M_S