/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
vis billede i internet explorer
Fra : e.p.
Vist : 672 gange
20 point
Dato : 17-07-02 11:23

Hvis jeg går ind på f.eks http://desktopdecor.net/LettersGeneral.html viser explorer kun ca halvdelen af billederne, jeg troede først at det var en fejl på siden....men da jeg højreklikkede på et af de "tomme" billeder kunne jeg vælge "vis billede"

Hvordan slår jeg det til/fra så jeg kan se alle billeder uden at skulle trykke på hver enkelt

Accepteret svar
Fra : philipf

Modtaget 30 point
Dato : 17-07-02 11:30

Jeg har ingen problemer med at se alle billederne.
Jeg tror det er en opdateringsfejl. Tryk F5 eller Ctrl+F5

Har du i Explorer krydset af at du vil se billeder?

Funktioner -> Indstillinger -> Avenceret ???

/Philip

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-07-02 11:31

Santa.....hvis jeg gendanner standarder vil den automatisk fjerne og sætte flueben...
På den måde ændrer jeg måske ting som jeg gerne vil have skal forblive som de er.....

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 17-07-02 11:33

Hej E.P.

jeg oplever som regel det problem når jeg har haft min computer kørende forlænge... og dermed overbelastet den lidt...

jeg plejer som regel at tømme temporare internetfiler for både cookies m.m. og hvis det ikke hjælper laver jeg en genstart, og så er billederne der igen... når jeg går ind på siden...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-07-02 11:33

vis billeder under avanceret er afkrydset...

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 23-07-02 23:58

Tak for svaret philipf, som nok burde virke under andre omstændigheder......
Jeg var så stædig at jeg højreklikkede på alle billederne, og trykkede "vis billede" (på alle dem jeg ikke kunne se) Og nu har jeg ikke problemerne mere......