/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sp2 / stop download
Fra : Ehauch
Vist : 654 gange
50 point
Dato : 27-09-04 12:04

Hvordan stopper jeg automatisk download af Sp2 fra windows -update. Det kan ikke gøres fra proceslinien eller indstillinger for automatisk opdatering i kontrolpanelet

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-09-04 12:17

du højreklikker på denne computer
klik på egenskaber
der kommer en skærm frem og der klikker du på atomatisk opdateringer

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-09-04 12:17

Gå ned i start og højreklik herefter på "Denne computer" vælg fanebladet "Automatiske opdateringer" og marker "Slå automatisk opdatering fra"

//bentjuul

Kommentar
Fra : Ehauch

Dato : 27-09-04 13:39

Efter at have slået automatiske opdateringer fra og nystartet pc'en fortsætter download af Sp2. Systemgendannelse sidste mulighed ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-04 13:56

ville skrive det samme som bentjuul - men huskede du lige at rydde op i IE osv først siden den absolut fortsatte ???????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-04 14:13

ps - du kan jo vælge at lade automatisk opdatering give besked men ikke installere - så ved man præcis hvad man henter og ikke henter

Accepteret svar
Fra : Fiona

Modtaget 50 point
Dato : 27-09-04 14:57

Nu bliver jeg lidt nysgerrig,er Sp2 opdateringen ikke en vigtig opdatering,eller er der noget jeg har misforstået?

MvH Fiona

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 27-09-04 21:28
Godkendelse af svar
Fra : Ehauch

Dato : 27-09-04 22:08

SP2 - Service Pack 2 - er en vigtig sikkerhedsopdatering til MS-Windows. Den fylder over 75 mb, så download med ISDN er ikke lige sagen. Den kan bestilles på CD-rom her

            http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/SP2_Default_sp2.asp

Mvh
Ehauch

Kommentar
Fra : Fiona

Dato : 30-09-04 12:27

Erbauch..... Tak for pointene ,mon det ikke er en fejl jeg fik dem - jeg er villig til at aflevere igen. Jeg er glad for din forklaring om -SP2- Tak for det

MvH Fiona

Kommentar
Fra : Ehauch

Dato : 30-09-04 13:43

Til Fiona :
Jo det var en fejl - Jeg må vist læse vejledningen igen. Jeg gav bedste svar til "miritdk", idet det der løste problemet var oprydningen i IE- Alt andet havde jeg prøvet tidligere.
Mvh
Ehauch

Kommentar
Fra : Fiona

Dato : 30-09-04 19:19

Til Ehauch ------ Tænkte nok det var en fejl
Jeg giver pointene videre til miritdk .
MvH Fiona