/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
print fra internet
Fra : cordsen123
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 27-09-04 11:12

Vi har en PCpå vores kontor, der nægter at udeskrive fra internettet,Vi ved ikke om den har kunnet, da den først blev tilsluttet efter 1 år. Der kommer en besked hvor der står: fejl i linie 94 tegn 1 adgang nægtet, vi har spurgt alle vi kender, men ingen har hørt om dette. Det er ikke printeren vi har lige fået ny, den virker heller ikke. Vi kan gemme det vi skal bruge, og derefter udskrive fra maskinen, men det er ret så irriterende. Er der nogen der kender dette problem, og evt, ved hvad vi skal gøre???
cordsen123

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 27-09-04 11:21

Hej.
Er du sikker på printeren er korrekt installeret.
Torben

Kommentar
Fra : cordsen123

Dato : 27-09-04 11:38

helt sikker, alt virker undtaget fra internet, og ligeledes virker nettet også hvis vi prøver at flytte den til en anden maskine

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 27-09-04 11:48

Har I adgang til driveren over netværket eller hvordan connecter i til den , og mener du printe over internettet ? ikke lokalnettet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 11:59

Er der sat flueben i browserens menu : Funktioner->Internetindstillinger... fanen Avanceret ; ..nederst: Udskrivning - Udskriv baggrundsfarver og billeder ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 27-09-04 12:07

Nå , nu er jeg med på hvad du mener - gå derfor i internetinstillinger - avanceret - vælg: gendan standarder og vælg så den indstilling fra Molekyle

Kommentar
Fra : cordsen123

Dato : 27-09-04 13:28

vi har prøvet det der blev foreslået, men desværre - det hjalp ikke.

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 27-09-04 13:41

->cordsen så geninstallér internet explorer - det er tydeligt den som er problemet