/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Nike sko
Fra : she79
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 27-09-04 11:10

Hej.

Jeg har set nogle nike sko, men ved ikke, hvad de hedder. De minder om disse fodboldstøvler : http://www.trendsales.dk/main.asp?Site=view_Item&ID=272796&Forum=606&Road=&Search=&Status=2 (håber linket virker?) Det er dem med snørrebånd i siden. Er der nogen som kan hjælpe mig, med hvad de hedder? Og nogen som ved hvad de koster?

Links er meget velkomne. Har selv søgt på google og eniro, men finder alle mulige andre nike sko. Men det vil måske hjælpe med et navn.

På forhånd mange mange tak

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 11:42

De hedder: Air Zoom Total 90 lll.
Du kan selv det på Nike.com

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 27-09-04 11:42

Så vidt jeg kan se, må det være en:

Nike Air Zoom

Se om ikke din model er her:
http://www.ob.dk/default.asp?ModulFunctionID=5&ShopProductID=169&ShopProductGroupID=82

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 11:45

På det billed du viser, kan du faktisk også det, på nær nummeret, printet på flappen foran, over foden, hvis du forstår hvad jeg mener.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 11:46

Der skulle ha stået faktisk også SE det

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 11:57
Kommentar
Fra : tukols

Dato : 27-09-04 12:01
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 12:01

Nu bliver jeg i tvivl denne her, hedder det samme bare FG isteden for 90 lll, den lingner nu mere den du viste et billed af og prisen står også på : http://www.sportsstore.dk/shop/default.asp?ProductID=344

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 12:01

lingner = ligner

Kommentar
Fra : she79

Dato : 27-09-04 18:48

jeg tror der er flere udgaver af den. min søster købte fodboldstøvlerne til 600kr for et år siden. men hun ved bare ikke hvad de hedder. og om skoen hedder det samme.

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 28-09-04 00:21

Der er nogle flere modeller på det link jeg uploadede. Har du kigget på den der hedder Nike Total 90 II TF ? Den koster omkring en 500 kroner, og har også den "skæve" snøre.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 28-09-04 04:17

Bilka er billigst - koster kun kr. 218,00