/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
er den gratis
Fra : henham
Vist : 333 gange
50 point
Dato : 27-09-04 10:56

er der nogen der ved om det virkeleg er gratis at hente fra denne side eller kender nogen hvor det er http://www.gratismobil.net/dk/index.php

Kommentar
Fra : Jesperfect

Dato : 27-09-04 11:24

Hej Henham

Det er vist kun internetadressen der skal give indtryk af at tingene er gratis for at lokke kunder i butikken. Umiddelbart ser det ud til at alting koster 20 kr. (se nederst til højre i de pop-up-vinduer der kommer når du er igang med at vælge et produkt).

Verden er jo blevet kommerciel og desværre følger internettet med....så det er nok snart tvivlsomt om der findes noget gratis mobilstuff tilbage.....jeg kender i hvertfald ikke til noget.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 27-09-04 12:21

jeg kommer også frem til at alt ting koster 20 kr

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 27-09-04 12:51

hvilken telefon har du? Det er vigtigt at vide, da jeg har en masse sider med gratis ting til forskellige telefoner

Kommentar
Fra : henham

Dato : 27-09-04 13:01

jeg har en nokia 6230

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-04 14:18

www.smsme.dk er faktisk gratis

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 27-09-04 14:37

Miritdk - kan du ikke læse eller er det bare endnu en dum form for reklame at skrive at det websted er gratis.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : Jesperfect

Dato : 27-09-04 14:46

Hmmmm Miritdk

Hvis det er gratis, hvorfor står der så: MMS/12 kr - Toner/12 kr - Spil/24 kr ???

Jeg deler forøvrigt henhams interesse, da min telefon er af samme mærke.

Har du nogle gratissider til en Nokia 6230 Ghettofamily?

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 27-09-04 15:02

Her er lidt forskelligt på denne side http://www.fonefunshop.co.uk/forum/ man skal dog være registreret (gratis) for at hente noget. Prøv at kigge lidt rundt derinde

Kommentar
Fra : Matoje

Dato : 27-09-04 17:33

www.hotmobil.dk kan man hente gratis billeder via wap på mobilen.