/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kopibeskyttelsen
Fra : salling73
Vist : 414 gange
50 point
Dato : 27-09-04 00:47

kan man selv lave en kopibeskyttelsen på mine cder og dvder.. hvad program skal jeg bruge??

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-09-04 01:14

tjah det kan du godt men det kan jo også brydes

se her
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils_3.shtml

hvad er det du tænker på at lave kopibeskyttelse til
musik
film
program cd /dvd

for man kan jo lave noget selv med en tushpen eller en synål eller redigere lidt i filerne
mulighederne er op til ens fantasi

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 27-09-04 01:19

jeg har hørt man kan få en kopibeskyttelse der gør sådan at den ikke kan læse i ens computer.. alå den blocer for cd rom drevet

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 27-09-04 01:22

det er mere med dvd film.. hvis jeg selv har nogen små klips jeg vil lave kopibeskyttelse

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-09-04 01:27

hvordan vil du så selv læse den ??
ja og og nej det er et program som laver en dummy file på cdén

for hvis det er musik cd tja så villle jeg da bare smide den i min gamle dvd afpiller ( som æder alt )

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-09-04 01:30

okey dvd film så tror jeg at det er bedst at du pakker dem ned og giver dem et andet navn
feks.
bcd.våm

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 27-09-04 01:30

hvis den bare skal spille i en dvd afspiller.. til TV kan godt læse den.. men computern kan ikke *GG*

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 60 point
Dato : 27-09-04 01:33
Kommentar
Fra : salling73

Dato : 27-09-04 01:35

joo hvis det virker..

Godkendelse af svar
Fra : salling73

Dato : 27-09-04 01:36

Tak for svaret technet.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-09-04 01:38

det kommer jo an på hvem du ikke vil have der skal se dine film
dine børn ? mor-far - din mand-kone
feks. hvis jeg fik en af dine film så skulle jeg nok finde en udvej til at se den

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-09-04 01:42

man kunne også lave 4 sessions på cdén
den første med data og 2-3 med fyld 4 med fim
for computeren vil helt sikkert finde den første session
men det kan jo også åbnes med et program f.eks nero

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 27-09-04 01:47

jeg har prøvet at komme til at lave filmen skrivebeskytte.. jeg kun ikke få den ind på harddisken.. jeg fandt et program til at få den ind.. selv om det var svært.... jeg har mange små klips jeg skal prøve det på..

du skal ha mange tak