/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
BodyShop i Sims 2
Fra : Jesperfect
Vist : 259 gange
80 point
Dato : 26-09-04 20:01

Er der nogen der ved hvad man skal gøre for at få de samme redigeringsmuligheder i BodyShop til Sims 2 som man havde i BodyShop til det gamle Sims? I den gamle udgave kunne man designe sit helt eget tøj, men det ser det ikke ud til at man kan mere. Kan det virkelig passe? Som det ser ud nu, kan man jo ikke lave mere i BodyShop end i selve Sims 2 og så er det jo egentlig helt overflødigt.

Kommentar
Fra : stonebaby

Dato : 09-10-04 21:14

Du kan downloade opdateringen body shop til sims2 her.
http://www.sims.dk/pages.view_page.asp?id=178

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-10-04 09:24

såvidt jeg kan se det kan man ikke gøre som før - har kigget på andres sims spil - og forsøgt lidt af hvert - men intet har virket indtil nu - synes forresten slet ikke sims2 lever så meget op til forventningerne hos brugerne - ihvertfald ikke hos dem der ikke er helt bidt og ikke kan leve uden. Grafikken er fin - men pga 3D er den ualmindelig mørk - mange sukker og siger: så hellere i 2D !

Nope man kan ikke som før !