/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
KOPIERING AF DVD FILM
Fra : rudolfsen
Vist : 934 gange
100 point
Dato : 26-09-04 19:56

HVAD ER DEN NEMMESTE MÅDE AT KUPERE EN DVD FIL PÅ JEG KAN IKKE FÅ NERO TIL AT GØRE DET HVILKET PROGRAM ER DET BEDSTE OG FOR ALT I VÆRDEN DET NEMMESTE.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 26-09-04 19:59

kik her http://www.sikkopi.dk/

mvh granslam

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 20:01

Du behøver ikke råbe!
Hvis du skal kopiere en af dine egne dvdfilm kan du sagtens bruge nero. Hvis det er en købe dvd du vil tage en backup af skal du først hente et program der kan bryde kopisikringen!

Accepteret svar
Fra : Myns

Modtaget 110 point
Dato : 26-09-04 20:18

Hej Rudolfsen. [hør]
Et rigtig godt og nemt program og tilmed gratis og på dansk er DVD Shrink. Du kan finde det på hjemmeside http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm
Myns

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-09-04 20:23

OMFG!!!1

TJEK DIN 'CAPS LOCK'.

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 26-09-04 20:40

Jeg bruger Clone-DVD som er særdeles enkelt at "betjene", kan anvendes uden at have læst manualen (som iøvrigt er på kun 4 små sider - på størrelsen med en DVD).
Når / hvis Clone-DVD ikke kan "knække" koden, bruger jeg DVD-Dekrypter, lægger den "nye" fil på harddisken, og lader bagefter Clone-DVD klare resten. Jeg har endnu ikke stødt på en DVD som ikke kunne "knækkes".

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 26-09-04 21:31

Jeg kan anbefale DVD Shrink, der endda bruger Nero som brænderprogram.

Har før brugt DVDdecrypter og dvd2one, men DVD Shrink erstatter disse to programmer

Godkendelse af svar
Fra : rudolfsen

Dato : 30-09-04 16:03

Tak for svaret Myns.

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 30-09-04 17:40

Hej Rudolfsen.
Jeg er glad for at du kunne bruge mit svar.
Myns