/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVD DECRYPTER PROBLEMER
Fra : rudolfsen
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 26-09-04 19:54

ER DER EN DER KAN FORKLARE MIG NÅR JEG BRUGER DVD DECRYPTER HVORFOR DER ER NOGLE DVD FILM HVOR JEG IKKE KAN KOPIERE ALLE VOB FILERNE DET SKER AT DEN VISER FEJL PÅ NOGLE AF DEM HVAD KAN DET SKYLDES..

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 26-09-04 20:00

kik her http://www.sikkopi.dk/

mvh Granslam

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 20:10

Slå lige caps lock fra, gider du?
Når man skriver med stort bliver det betragtet som råberi på internettet, og det er ikke særligt høfligt!

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 26-09-04 20:26

Hej Rudolfsen.
Jeg bruger DVD Shrink. Jeg har endnu ikke, været ude for at den ikke kan kopiere DVD film, så prøv den. Jeg har skrivet i det andet indlæg hvor du kan downloade den.
Myns

Kommentar
Fra : rudolfsen

Dato : 26-09-04 20:31

Undskyld

Accepteret svar
Fra : frederikshavn

Modtaget 100 point
Dato : 26-09-04 21:07

Det kan skyldes ridser på den orginale dyd,har selv haft samme problem,men så købte jeg noget til at gøre dvd'en ren i,og det hjalp

Godkendelse af svar
Fra : rudolfsen

Dato : 30-09-04 16:02

Tak for svaret frederikshavn.