/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Puch Maxi
Fra : semajeto
Vist : 684 gange
20 point
Dato : 26-09-04 19:23

Hej,

Er der nogen der ved hvor man kan få at vide årgangen på en puch maxi ved hjælp af stelnummeret ?

Mvh
Torben

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 26-09-04 20:13

Hej Torben.
Du kan se det her: http://www.geocities.com/veteransjov/stelnummer.html
du kan på siden læse hvordan du gør, du skal blot vide ca. hvor gammel den er.
mvh Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-09-04 20:52

I dit stelnr. står der et bogstav. Det er det der fortæller årgang.
Hvis du åbner det her link, kan du læse koder for årgangene
www.kandu.dk/dk/spg/48393

mvh dova

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 27-09-04 11:01

det står oftest på den metal stang det går fra sadel og ned til bag hjulet hvis det er en K model.