/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
billede af en dreng med en slangebøsse ?~
Fra : e.p.
Vist : 1014 gange
50 point
Dato : 16-07-02 23:49

Er der nogen der kan finde det til min far ???

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-07-02 00:01

Hej e.p,

Er det èt bestemt billede du leder efter?
foto eller tegning?
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-07-02 00:02

Hej e.p.

Hvilken slags billede er der tale om - maleri, tegning, fotografi...?
Ved du, hvad kunstneren hedder?

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 17-07-02 00:05
Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 17-07-02 00:21

Det er til et fødselsdagskort
http://www.doodledude.com/slingshot.gif var den han kan/skal bruge
Jeg skulle hilse og sige tak

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-07-02 00:28

Pyhh, Dèt gik stærkt. Jeg sad og rodede med en spejderlejer site

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-07-02 00:33

Strarup....
Har du forresten fået din præmie fra kandu.dk
Jeg har spekuleret lidt i at købe en, men vil gerne høre om den først....

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 17-07-02 01:13

Hej E.P.

det var så lidt...

eh... Næ jeg har faktisk ikke fået min præmie endnu... så jeg ka' faktisk ikke fortælle dig så meget om den...

da jeg fandt ud af jeg havde vundet den... blev jeg helt ellevild... Også fordi jeg har arbejdet på et USB project også med Mass storage devices... Og lavet nogle test med Microsofts UMSS sample driver til Win 98... Men der er altså ikke kommet noget med posten endnu fra Kandu... og jeg er lidt i tvivl om jeg ska' kontakte dem eller la' vær og så bare vente og se om den nogensinde kommer...

Men jeg håber da hver dag, når jeg ser postbudet, at han har en Memory Key med...
Men så snart jeg ved noget ska' jeg nok gi' besked...

mvh.

Strarup