/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Køb af Lupo 3L
Fra : holm10
Vist : 540 gange
150 point
Dato : 16-07-02 23:33

Jeg er igang med at skulle sætte om til diesel pga af job. Jeg har gået og overvejet at anskaffe mig en lupo 3L, dels pga af dens km/L samt den lave afgift. Jeg har idag allerede en polo 1.6 og har været udmærket tilfreds med bilen, derfor vil jeg gerne forsætte med en VW. Jeg har læst de mange indlæg der er om Lupo 3L her på kandu, og er blevet lidt nervøs over alt det dårlige der bliver skrevet om Lupo 3L. Er der virkelig ingen der har en problem fri Lupo 3L ? Har VW ved problemmer været hjælpsomme med en løsning på jeres problem, jeg har selv erfaret at det afhænger meget af ens værksted om der kan ydes kulance ved fejl efter garantiudløb ?. (jeg har fået skiftet gearkasse).

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-07-02 06:11

Hej holm

Jeg kender et par stykker, som har en lupo 3l, og de har ikke haft nogen problemer med den, og jeg har selv været ude og køre i en, og synes det er en fed bil som er sjov at køre i. men min kæreste og jeg blev enige om at den var 50000,- for dyr, så vi købte en peogeot 106 zen diesel, til 127000,- fra ny, den køre godt 27 km/l og det er skønt, da min kæreste køre 200km om dagen til hendes arbejde.
Problemet synes jeg er at der er ikke 50000,- mere bil i lupo´en end i peogeot (som køre som en drøm).

mvh. Melander

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 150 point
Dato : 17-07-02 23:18

Hej igen

Jeg fandt denne side hvor der er en masse, der snakker om lupo3l, gode og dårlig sider..

jeg tror du vil svar der. Held og Lykke med det.

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-07-02 23:19

hej igen

der var mine fingre hurtigere end min såkaldte hjerne, sorry. jeg glemte linket. så her er det

http://cph.ing.dk/konf/root/biler/html/1055.all.html

mvh. Melander

Kommentar
Fra : holm10

Dato : 23-07-02 10:17

Hej

Jeg har fået tilbudt en Lupo 3L til 170 t.kr som en ældre dame har vundet i noget lotteri, den har ikke kørt i nu da hun først får den overrakt imorgen, den er altså fabriksny. Det må vel betegnes som et røver køb når den ovenikøbet er sølv farvet, og den bliver købt af forhandleren som skal levere Lupoen. Heldig har man vel lov til at være, når biler skal være i dette lille land

Jeg har så tænkt lidt over hvad man giver for at servicere en Lupo, hvad angår lille og stor service hos aut.VW forhandlere ?, hvornår skal der skiftes tandrem ? og hvad kan det koste ?

m.v.h

holm10